Inteligencja emocjonalna lidera

O szkoleniu

Lider inteligentny emocjonalnie to lider świadomy własnych schematów i ograniczeń oraz przejmujący świadomą nad nimi kontrolę poprzez wykorzystywanie samokontroli emocjonalnej, samodyscypliny i auto-refleksji. To z drugiej strony przywódca, który zna i rozumie wzorce postępowania swoich podwładnych oraz uwzględnia je w wyborach adekwatnego stylu zarządzania. To lider, który zamiast wykorzystywać słabości jednostek do uzyskiwania nad nimi przewagi. Rozpoznaje i rozwija ich zasoby wspierając pokonywanie osobistych barier rozwojowych. Jest otwarty na informację zwrotną wobec jego osoby, która jest dla niego źródłem danych do kształtowania adekwatnej samooceny bazującej nie na własnych przekonaniach, a raczej na danych płynących z otoczenia. Tworzy w ten sposób w zespole platformę otwartej komunikacji oraz poczucie bezpieczeństwa dla testowania nowych form zachowań, podejmowania decyzji, brania odpowiedzialności za błędy i uczenia się na nich.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

  • Uświadomią sobie oddziaływanie własnych emocji na emocje swoich pracowników, klientów, kontrahentów
  • Zdobędą wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej
  • Nabędą umiejętności rozróżniania i nazywania emocji własnych i innych osób, przećwiczą korzystanie z empatii wobec innych osób
  • Rozwiną zdolności rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach
  • Przetrenują wykrywanie wzorców myślowych powodujących powstawanie negatywnych emocji
  • Zdobędą wiedzę jak zachować się w trakcie ulegania intensywnym emocjom, zwłaszcza negatywnym, by nie wpływały na pozostałe osoby
  • Otrzymają narzędzia do pracy z emocjami w trudnych sytuacjach, sprawdzą się w sytuacjach potencjalnie konfliktowych oraz wypracują własne metody na komunikowanie swoich potrzeb i emocji
  • Poznają zasady otwartej komunikacji i dowiedzą się, co blokuje dobrą komunikację, będą bardziej skuteczni i efektywni w pracy i życiu osobistym
  • Nauczą się dopasowywać komunikację do typu osobowości oraz usuwać przeszkody na drodze do porozumienia

Korzyści dla organizacji

  • Świadomi, komunikatywni i zmotywowani liderzy
  • Liderzy, którzy umieją odpowiednio i szybko reagować w trudnych sytuacjach
  • Pracownicy, którzy szanują swoich liderów i widzą w nich autorytet
  • Lepsza komunikacja w zespołach
  • Lepsza integracja w zespołach, co przełoży się na realizację celów i poprawę wyników
Kto powinien wziąć udział?
  • Dla liderów, którzy chcą lepiej komunikować się ze swoimi pracownikami
  • Dla wszystkich, którzy chcą lepiej odczytywać i przewidywać reakcje innych
  • Dla każdego, kto chce zwiększyć swoje umiejętności w inteligencji emocjonalnej

Program szkolenia

Znaczenie działań emocjonalnych menedżera w sytuacjach zawodowych

  • Kluczowe vs krytyczne znaczenie emocji w sytuacjach zawodowych menedżera. Dlaczego warto zajmować się emocjami w kontekście zawodowym?
  • Wpływ własnych działań menedżera na pracę zespołów i kooperację z innymi menedżerami
  • Diagnoza własnej bazy umiejętności (poziomu EQ) i jej działania na otoczenie zawodowe
  • Model Organizacji Systemowej

Zastosowanie siły emocjonalnej do zwiększania skuteczności

  • Psychofizjologia reakcji emocjonalnych – sztuka rozpoznawania i zarządzania sobą/innymi
  • Rozwijanie siły emocjonalnej i wprowadzenie jej działania; budowanie stanu wewnętrznej doskonałości i wykorzystanie go w sytuacjach kryzysowych
  • Praca z najczęstszymi błędami menedżera zaburzającymi osiąganie celów; zastosowanie metod wychodzenia z trudnych sytuacji wywołanych tymi błędami

Lider inteligentny emocjonalnie, czyli co go różni od lidera

  • Wprowadzenie narzędzi i sposobów pracy pozwalających osiągać sukcesy lidera EQ
  • Jak lider buduje zaangażowanie członków zespołu
  • Budowa modelu lidera EQ
  • Rozpoznawanie stylów zarządzania i ich skuteczny dobór w różnorodnych sytuacjach

Lider jako autorytet

  • Budowa autorytetu – kiedy ludzie zaufają liderowi i poddadzą się coachingowi
  • Zastosowanie metod coachingowych w pracy z innymi w celu wzmocnienia ich siły i motywowania do lepszej, bardziej satysfakcjonującej pracy
  • Zbudowanie planu doskonalenia umiejętności lidera do tworzenia inteligentnego i zaangażowanego zespołu

Inteligencja emocjonalna w relacjach

  • Aktywne słuchanie w porozumiewaniu się lidera z zespołem
  • Zasady otwartej komunikacji
  • Koncentrowanie się na zachowaniu, a nie na ocenach
  • Wpływ indywidualnych przekonań na komunikację
  • Poziom samokontroli emocjonalnej lidera

Czas trwania

2 dni szkolenia po 8 godzin (9:00-17:00)

Prelegenci

Trener MENTORI, praktyk biznesu

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Online 20-21 październik 2022
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Online 20-21 kwiecień 2023
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena promocyjna (online)
Masz więcej chętnych? Odezwij się do nas.
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się
Cena regularna (online)
1 639
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Dostępne zniżki:
  • 20.65% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena promocyjna (stacjonarne)
Masz więcej chętnych? Odezwij się do nas.
1 690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena regularna (stacjonarne)
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
Zapisz się
Cena warsztatu zamkniętego
Grupa do 10 osób, 2 dni szkoleniowe
7 900
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • konsultacje z trenerem
Zapisz się

Organizator

MENTORI sp. z o.o.
02-737 Warszawa
Niedźwiedzia 29B
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się mailowo, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie niezbędne informacje.

Wymagany komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

MENTORI sp. z o.o.
02-737 Warszawa Niedźwiedzia 29B
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!