O szkoleniu
Dajemy odpowiedź na najbardziej nurtujące uczestników pytania: Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości?
Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu menedżerskim:
- motywowania i angażowania pracownika,
- jak być przywódcą tzw. piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa,
- wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania.
Szkolenie rekomendowane jest dla liderów, kierowników, menedżerów oraz wszystkich, którzy zarządzają zespołem i pragną rozwijać swoje umiejętności menedżerskie.
Program szkolenia
MODUŁ I. MOTYWOWANIE, CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO
- Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
- Spójrz na motywowanie jako proces
- Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
- Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska – tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
- Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać
- Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika
MODUŁ II. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZĄDZANIE? JAK DOSKONALIĆ SIĘ JAKO LIDER?
- Trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron
- Jakie działania i postawy budują autorytet?
- Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
- Pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów
- Budowanie sewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
- Praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.
- Jaka jest różnica między liderem transakcyjnym a liderem transformacyjnym?
- Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 – poziomu wg Jima Collinsa i Johna Maxwella
MODUŁ III. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
Coachingowy styl prowadzenia rozmów pozwoli Ci rozwijać i usamodzileniać pracownika, poprzez budzenie w nim refleksji, odkryć i zwbudzanie motywacji.
- Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarządzania
- Przećwiczysz na realnych sytuacjach narzędzia coachingowego zarządzania
- Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje
MODUŁ IV. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec.
Czas trwania
DO UZGODNIENIA (2 x 7 GODZ.)
Prelegenci
KATARZYNA POLESZAK-JAKUBOWSKA
Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.
Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne.
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.
Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.
Doświadczenie biznesowe
W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.
Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami, budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.
Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników.
Całkiem prywatnie
Całkiem prywatnie spełniam się na łonie rodziny, bo to dla mnie bardzo ważne, kibicuję talentom moich bliskich. Lubię ruch i swobodę, włóczęgę w nieznane, także tę bliską.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062