Intensywny trening umiejętności menedżerskich

O szkoleniu

Trening Liderski jest częścią trzydniowego szkolenia „Młody menedżer – zarządzanie zespołem” oraz syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników. Dajemy odpowiedź na najbardziej nurtujące uczestników pytania: Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości?

Dlaczego warto wziąć udział?

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu menedżerskim:

  • motywowania i angażowania pracownika,
  • jak być przywódcą tzw. piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa,
  • wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania. 
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie rekomendowane jest dla liderów, kierowników, menedżerów oraz wszystkich, którzy zarządzają zespołem i pragną rozwijać swoje umiejętności menedżerskie. 

Program szkolenia

MODUŁ I. MOTYWOWANIE, CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO

Odkrywamy tajemnicę motywacji, dostaniesz do ręki konkretne narzędzia i przekonasz się na jak wiele sposobów można motywować pracowników. 

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  • Spójrz na motywowanie jako proces
  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  • Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska – tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać 
  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika

MODUŁ II. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZĄDZANIE? JAK DOSKONALIĆ SIĘ JAKO LIDER?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak stawać się przywódcą. Co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie. 

  • Trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron 
  • Jakie działania i postawy budują autorytet?
  • Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania 
  • Pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów 
    • Budowanie sewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich 
    • Praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.
  • Jaka jest różnica między liderem transakcyjnym a liderem transformacyjnym?
  • Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 – poziomu wg Jima Collinsa i Johna Maxwella 

MODUŁ III. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

Coachingowy styl prowadzenia rozmów pozwoli Ci rozwijać i usamodzileniać pracownika, poprzez budzenie w nim refleksji, odkryć i zwbudzanie motywacji.

  • Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarządzania
  • Przećwiczysz na realnych sytuacjach narzędzia coachingowego zarządzania
  • Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje

MODUŁ IV. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec. 

  • Koło zmiany, czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

Czas trwania

09:00-16:00

Prelegenci

KATARZYNA POLESZAK-JAKUBOWSKA

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne. 
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.

Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.

Doświadczenie biznesowe

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami,  budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.

Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników. 

Całkiem prywatnie

Całkiem prywatnie spełniam się na łonie rodziny, bo to dla mnie bardzo ważne, kibicuję talentom moich bliskich. Lubię ruch i swobodę, włóczęgę w nieznane, także tę bliską.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Dostęp do Internetu
To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online
Hotel*** Beethoven

Gdańsk

Beethovena 7

woj. pomorskie

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę po okresie promocji
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Szkolenie online - promocja
za zgłoszenie min. 8 dni przed terminem
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Warunkiem udziału w szkoleniu jest uregulowanie płatności do min. 7 dni przed szkoleniem
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłącze 31
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!