ITIL® 4 Managing Professional Transition

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na pięciodniowe szkolenie online ITIL® 4 Managing Professional Transition. Zachęcamy do zapoznania się z programem.

PRZEZNACZENIE SZKOLENIA:
Umożliwienie kandydatom, znającym poprzednie wersje ITIL, szansy bezproblemowego przejścia do ITIL 4 i uzyskanie tytułu ITIL Managing Professional.
Zapewnienie kandydatom dobrego zrozumienia nowych konceptów i definicji ITIL 4 Foundation oraz różnic pomiędzy poprzednimi wersjami ITIL a wersją ITIL® 4.
Zapewnienie kandydatom zrozumienia kluczowych elementów każdego z czterech modułów ITIL® Managing Professional (MP): „Create, Deliver and Support”, „Drive Stakeholder Value”, „High Velocity IT”, „Direct, Plan and Improve” oraz ITIL® 4 Foundation.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL 4 Managing Professional Transition ważny jest bezterminowo.

Udział w szkoleniu Transition to:

  • Tylko jedno, pięciodniowe szkolenie i egzamin zamiast czterech bądź pięciu w standardowej ścieżce.
  • Płynne przejście z edycji ITIL®v3 (2011) do ITIL®4 – do udziału w szkoleniu wystarczy 17 punktów kredytowych z egzaminów z poprzedniej wersji ITIL®. (Jeżeli posiadasz 15 punktów zebranych w ścieżce ITIL® v3 wystarczy odbyć szkolenie ITIL®4 Foundation i zdać odpowiadający mu egzamin a następnie wziąć udział w szkoleniu Transition.)
  • Poznanie wszystkich kluczowych pojęć i koncepcji z ITIL®4, w tym tych, które stanowią nieobecne w ITIL®v3 (2011) innowacje.
  • Zdobycie wiedzy o najnowszych trendach w zarządzaniu IT, ściśle powiązanej z tak popularnymi metodykami i podejściami jak Agile®, DevOps czy Lean.
  • Oszczędność czasu – szkolenie Transition umożliwia szybkie zdobycie certyfikatu bez konieczności czekania na szkolenia Specialist.
  • Praktyczne i odnoszące się do technologicznych oraz biznesowych realiów umiejętności potwierdzone certyfikatem.
Kto powinien wziąć udział?

Kandydaci powinni spełniać co najmniej jeden z poniższych warunków:

  • Posiadać certyfikat ITIL Expert 
  • Posiadać minimum 17 punktów kredytowych uzyskanych z certyfikacji na poziomie Foundation, Practitioner i Intermediate w ITIL® v3

Program szkolenia

The ITIL® 4 Foundation Module:

  • What's new in ITIL® 4?
  • Practical approach on how to use ITIL from large to small organizations.
  • Understand the key concepts of service management
  • Understand the purpose and components of the ITIL service value system
  • Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management

The ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and Support Module:

  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
  • Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
  • Know how to create, deliver and support services

The ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value Module:

  • Understand how customer journeys are designed
  • Know how to foster stakeholder relationships
  • Know how to shape demand and define service offerings
  • Know how to onboard and offboard customers and users
  • Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption /provisioning)
  • Know how to realize and validate service value

The ITIL® 4 Specialist High-Velocity IT Module:

  • Understand concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
  • Understand the digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
  • Understand the importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT

The ITIL® 4 Strategist Direct Plan and Improve Module:

  • Understand the scope of what is to be directed and/or planned, and know how to use key principles and methods of direction and planning in that context
  • Understand the role of GRC and know how to integrate the principles and methods into the service value system
  • Understand and know how to use the key principles and methods of Communication and Organizational Change Management to direction, planning, and improvement

Czas trwania

5 dni

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 7-11 marzec 2022
Online 24-28 styczeń 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
3 800
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa ul. Chłodna 51
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!