O szkoleniu
3-dniowe szkolenie ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP).
Szkolenie ITIL®4 DSV jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów. Opisuje w jaki sposób dostawca usługi powinien postrzegać budowanie wartości dla konsumentów. Omawiany jest również punkt widzenia konsumenta, sposób formułowania oczekiwań i budowania relacji usługowych.
Szkolenie jest praktycznym przewodnikiem, opisującym podróż konsumenta (customer journey) od uświadomienia sobie przez niego potrzeby pozyskania nowej usług i aż po ocenę zrealizowanej wartości. Zawiera wskazówki, narzędzia i koncepty, umożliwiające dokonanie formalnego opisu oraz mierzenia, oceny i doskonalenia interakcji pomiędzy dostawcą a konsumentem.
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO:
Omówienie wszystkich typów zaangażowania i interakcji pomiędzy dostawcami usług, a ich klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami. Skupienie się na konwersji popytu w wartości poprzez usługi IT.
Projektowanie umów SLA, zaawansowane zarządzanie dostawcami, komunikacja, zarządzanie relacjami, projektowanie UX i CX (User Experience, Customer Experience), mapowanie podróży klienta (customer journey mapping), etc.
Szkolenie ITIL®4 DSV jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów. Opisuje w jaki sposób dostawca usługi powinien postrzegać budowanie wartości dla konsumentów. Omawiany jest również punkt widzenia konsumenta, sposób formułowania oczekiwań i budowania relacji usługowych.
Szkolenie jest praktycznym przewodnikiem, opisującym podróż konsumenta (customer journey) od uświadomienia sobie przez niego potrzeby pozyskania nowej usług i aż po ocenę zrealizowanej wartości. Zawiera wskazówki, narzędzia i koncepty, umożliwiające dokonanie formalnego opisu oraz mierzenia, oceny i doskonalenia interakcji pomiędzy dostawcą a konsumentem.
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO:
Omówienie wszystkich typów zaangażowania i interakcji pomiędzy dostawcami usług, a ich klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami. Skupienie się na konwersji popytu w wartości poprzez usługi IT.
Projektowanie umów SLA, zaawansowane zarządzanie dostawcami, komunikacja, zarządzanie relacjami, projektowanie UX i CX (User Experience, Customer Experience), mapowanie podróży klienta (customer journey mapping), etc.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL 4 Drive Stakeholder Value ważny jest bezterminowo.
- Szerokie zrozumienie narzędzi zwiększania satysfakcji interesariuszy jako integralnej części sukcesu biznesowego w bieżącym otoczeniu konkurencyjnym.
- Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia wartości dla interesariuszy.
Kto powinien wziąć udział?
- Praktycy zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL®Managing Professional (MP)
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i integrowanie interesariuszy.
- Osoby skupione na doświadczeniu klienta i/lub zajmujące się podtrzymywaniem relacji i z partnerami i dostawcami.
Program szkolenia
Szkolenie ITIL®4 DSV przedstawia najważniejsze kroki podróży konsumenta od rozpoznania rynku, po ocenę zrealizowanej wartości. Program szkolenia obejmuje koncepty i praktyki ITIL®4, które są niezbędne do budowania wartościowych relacji z konsumentami, partnerami, dostawcami i innymi interesariuszami:
- Podróż konsumenta (customer journey)
- Rynki i interesariusze – techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości
- Sprzyjanie relacjom z interesariuszami – wzajemna gotowość i dojrzałość, typy relacji podwykonawczych, techniki komunikacji i kolaboracji
- Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
- Praktyka zarządzania podwykonawcami (Supplier management)
- Pobudzanie popytu i definiowanie ofert usługowych
- Dopasowywanie i uzgadnianie oczekiwań i szczegółów usług
- Zawiązanie i rozwiązanie relacji z klientem i użytkownikiem
- Wspólne działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług)
- Realizacja i ocena wartości usług
Czas trwania
3 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
4 100
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
Organizator
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach