ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)

O szkoleniu

3-dniowe szkolenie ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL®4 Managing Professional (MP).

Szkolenie ITIL®4 DSV jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów. Opisuje w jaki sposób dostawca usługi powinien postrzegać budowanie wartości dla konsumentów. Omawiany jest również punkt widzenia konsumenta, sposób formułowania oczekiwań i budowania relacji usługowych.

Szkolenie jest praktycznym przewodnikiem, opisującym podróż konsumenta (customer journey) od uświadomienia sobie przez niego potrzeby pozyskania nowej usług i aż po ocenę zrealizowanej wartości. Zawiera wskazówki, narzędzia i koncepty, umożliwiające dokonanie formalnego opisu oraz mierzenia, oceny i doskonalenia interakcji pomiędzy dostawcą a konsumentem.

CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO:
Omówienie wszystkich typów zaangażowania i interakcji pomiędzy dostawcami usług, a ich klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami. Skupienie się na konwersji popytu w wartości poprzez usługi IT.
Projektowanie umów SLA, zaawansowane zarządzanie dostawcami, komunikacja, zarządzanie relacjami, projektowanie UX i CX (User Experience, Customer Experience), mapowanie podróży klienta (customer journey mapping), etc.
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL 4 Drive Stakeholder Value ważny jest bezterminowo.
  • Szerokie zrozumienie narzędzi zwiększania satysfakcji interesariuszy jako integralnej części sukcesu biznesowego w bieżącym otoczeniu konkurencyjnym.
  • Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia wartości dla interesariuszy.
Kto powinien wziąć udział?
  • Praktycy  zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL®Managing Professional (MP)
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i integrowanie interesariuszy.
  • Osoby skupione na doświadczeniu klienta i/lub zajmujące się podtrzymywaniem relacji i z partnerami i dostawcami.

Program szkolenia

Szkolenie ITIL®4 DSV przedstawia najważniejsze kroki podróży konsumenta od rozpoznania rynku, po ocenę zrealizowanej wartości. Program szkolenia obejmuje koncepty i praktyki ITIL®4, które są niezbędne do budowania wartościowych relacji z konsumentami, partnerami, dostawcami i innymi interesariuszami:

  • Podróż konsumenta (customer journey)
  • Rynki i interesariusze – techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości
  • Sprzyjanie relacjom z interesariuszami – wzajemna gotowość i dojrzałość, typy relacji podwykonawczych, techniki komunikacji i kolaboracji
  • Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
  • Praktyka zarządzania podwykonawcami (Supplier management)
  • Pobudzanie popytu i definiowanie ofert usługowych
  • Dopasowywanie i uzgadnianie oczekiwań i szczegółów usług
  • Zawiązanie i rozwiązanie relacji z klientem i użytkownikiem
  • Wspólne działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług)
  • Realizacja i ocena wartości usług

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
4 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
  • Ulica i nr: ul. Chłodna 51
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1880008391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!