O szkoleniu
Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3 / 2011 w zakresie holistycznego zarządzania organizacją świadczącą usługi IT. Pracowników firm świadczących usługi IT. Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i przygotować się do egzaminu "ITIL® Expert Qualification: Managing Across the Lifecycle".
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY
- Posiadanie 2 punktów kredytowych wynikających z uzyskania certyfikatu ITIL® Foundation (V3),
- Posiadanie minimum 15 punktów kredytowych uzyskanych z certyfikacji poziomu Intermediate.
Program szkolenia
JĘZYK SZKOLENIA
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
- Egzamin: angielski
AGENDA SZKOLENIA
- Wprowadzenie.
- Główne koncepcje związane z cyklem życia usługi IT
- Zarządzanie komunikacją oraz interesariuszami
- Integracja procesów zarządzania usługami poprzez cykl życia usługi IT
- Zarządzanie usługami poprzez cykl życia usługi IT
- Ład organizacyjny, role, ludzie, kompetencje i aspekty organizacyjne
- Pomiary i raportowanie
- Implementacja i doskonalenie zdolności zarządczych
- Podsumowanie, powtórzenie do egzaminu
- Egzamin testowy
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
