O szkoleniu
Szkolenie skierowane do kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT, planujących doskonalenie wewnętrznych procesów, w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3 / 2011 w zakresie ustawicznego doskonalenia organizacji świadczącej usługi IT. Dla pracowników firm świadczących usługi IT oraz osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i przygotować się do egzaminu "ITIL® Intermediate Qualification: Continual Service Improvement".
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY
Posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation (V3) lub certyfikatu ITIL® Foundation (V2) oraz zaliczenie egzaminu Foundation Bridge do wersji V3.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Zasady etapu: ustawiczne doskonalenie usług IT.
- Proces ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Metody i techniki ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Aspekty organizacyjne ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Aspekty techniczne ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Implementacja ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu oraz ryzyka w obszarze ustawicznego doskonalenia usług IT.
- Podsumowanie, powtórzenie do egzaminu.
- Egzamin testowy.
- Akredytowany egzamin ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement w cenie szkolenia przeprowadzony na zakończenie kursu.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391