Szkolenie

ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy - akredytowane szkolenie z egzaminem

O szkoleniu

Szkolenie rozbudowuje i pogłębia wiedzę zarządczą z zakresu strategii usług IT, w tym przygotowuje do egzaminu "ITIL® Intermediate Qualificaiton: Service Strategy" Słuchacze zdobywają teoretyczną wiedzę oraz praktyczne umiejętności definiowania usług i rynku, przygotowania oferty, oceny oraz rozwoju zasobów strategicznych, analizy portfela usług, zarządzania popytem oraz finansami usług iT.

METODA EGZAMINOWANIA
W przypadku szkoleń w formule zdalnej uczestnicy otrzymają voucher na egzamin w formie online.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzamin przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3 / 2011 w zakresie strategii organizacji świadczącej usługi IT. Pracowników firm świadczących usługi IT. Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i przygotować się do egzaminu "ITIL® Intermediate Qualification: Service Strategy"

OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY

Posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation (V3) lub posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation (V2) oraz zaliczenie egzaminu Foundation Bridge do wersji V3.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do strategii usług IT.
  2. Proces zarządzania strategicznego usługami IT.
  3. Proces zarządzania portfelem usług IT.
  4. Proces zarządzania finansowego usługami IT.
  5. Proces zarządzania popytem.
  6. Proces zarządzania relacjami z biznesem.
  7. Kultura zarządcza w organizacji świadczącej usługi IT (Governance).
  8. Aspekty organizacyjne w obszarze strategii usług.
  9. Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu oraz ryzyka w obszarze strategii usług.
  10. Podsumowanie, powtórzenie do egzaminu.
  11. Egzamin testowy.
  12. Akredytowany egzamin "ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy" w cenie szkolenia przeprowadzony na zakończenie kursu.

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Cytat

Trener Altkom Akademia

Gdzie i kiedy

Online 22 - 24 listopada 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
3100 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa ul. Chłodna 51
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!