Jak robić efektywniejszy marketing dzięki wejściu w konsumenckie kapcie. Szkolenie z badań etnograficznych

O szkoleniu

Kiedy warto realizować konsumenckie badania etnograficzne (a kiedy nie!) i jak je smartnie zrobić (oszczędzając czas i pieniądze). Jak zaplanować i zrealizować badanie etnograficzne w domu konsumenta, w kanale sprzedaży lub innym kluczowym touchpoincie tak, by organizacja wyciągnęła z niego maksimum korzyści.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników:

  1. Poznasz zalety i wady badań etnograficznych – dowiesz się, na jakie wyzwania biznesowe są najlepszą, na jakie średnią, a na które nieoptymalną odpowiedzią
  2. Nauczysz się planować badania etnograficzne maksymalizując korzyści dla swojej organizacji
  3. Wcielisz się w rolę badacza/badaczki
  4. Zainspirujesz się etnograficznymi best practice polowania na konsumenckie insighty
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy:

  1. Osoby zajmujące się dopasowaniem działań marketingowych do zachowań i sposobu myślenia konsumentów
  2. Osoby poszukujące nowych technik wydobycia świeżych insightów
  3. Marketerki i marketerów, którym klasyczne techniki badawcze i analizy rynkowe nie dostarczyły inspiracji w odpowiedzi na bieżące wyzwania biznesowe

Program szkolenia

  1. PRE-TASK Ponieważ najlepiej pracuje się na palących case'ach, każda osoba biorąca udział w szkoleniu zostanie poproszona o przeprowadzenie obserwacji konsumenckiej PRZED przyjściem na spotkanie. Jakiej obserwacji?!!! Spokojnie

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Anna Maria Szutowicz

Y&LOVERS

Etnografka, badaczka, strateżka z 20-letnim doświadczeniem w badaniach etnograficznych. Właścicielka agencji strategiczno-badawczej Y&LOVERS. Specjalistka ds. zmiany pokoleniowej i komunikacji z Generacją Z i Y. Jurorka Effie Awards, You Tube Works Awards, You Tube Awards. Członkini PTBRiO. Wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS. Propagatorka badań etnograficznych na użytek biznesu. Autorka ETNO STAND-UPU na Insummit 2023, za który otrzymała najwyższą w historii Insummit i Kongresów Badaczy ocenę.

 

Klaudyna Kamińska

Y&LOVERS

Antropolożka i lingwistka. Dyrektorka badań Y&LOVERS. Specjalizuje się w pogłębionych badaniach jakościowych i doradztwie strategicznym. Zrealizował już ponad 500 projektów badawczych (w tym ponad 100 opartych o metody etnograficzne) dla m.in. Nestle, Pepsico, Ferrero, Grupy Żywiec, IKEA, Credit Agricole, ING Banku Śląskiego, Decathlonu czy Play łącząc dane rynkowe z głębokim rozumieniem kulturowego kontekstu. Wychodząc od pytania Y – o cel biznesowy projektu, sens istnienia marki, produktu czy usługi, wraz z Zespołem Y&LOVERS podejmuje wyzwania strategiczne, by pomóc tworzyć rozwiązania cenne dla konsumentów i unikatowe na rynku.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu do 2.02.2024
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!