O szkoleniu
Kiedy warto realizować konsumenckie badania etnograficzne (a kiedy nie!) i jak je smartnie zrobić (oszczędzając czas i pieniądze). Jak zaplanować i zrealizować badanie etnograficzne w domu konsumenta, w kanale sprzedaży lub innym kluczowym touchpoincie tak, by organizacja wyciągnęła z niego maksimum korzyści.
Korzyści dla uczestników:
- Poznasz zalety i wady badań etnograficznych – dowiesz się, na jakie wyzwania biznesowe są najlepszą, na jakie średnią, a na które nieoptymalną odpowiedzią
- Nauczysz się planować badania etnograficzne maksymalizując korzyści dla swojej organizacji
- Wcielisz się w rolę badacza/badaczki
- Zainspirujesz się etnograficznymi best practice polowania na konsumenckie insighty
Zapraszamy:
- Osoby zajmujące się dopasowaniem działań marketingowych do zachowań i sposobu myślenia konsumentów
- Osoby poszukujące nowych technik wydobycia świeżych insightów
- Marketerki i marketerów, którym klasyczne techniki badawcze i analizy rynkowe nie dostarczyły inspiracji w odpowiedzi na bieżące wyzwania biznesowe
Program szkolenia
- PRE-TASK Ponieważ najlepiej pracuje się na palących case'ach, każda osoba biorąca udział w szkoleniu zostanie poproszona o przeprowadzenie obserwacji konsumenckiej PRZED przyjściem na spotkanie. Jakiej obserwacji?!!! Spokojnie
Czas trwania
09:00-16:30
Prelegenci
Anna Maria Szutowicz
Y&LOVERS
Etnografka, badaczka, strateżka z 20-letnim doświadczeniem w badaniach etnograficznych. Właścicielka agencji strategiczno-badawczej Y&LOVERS. Specjalistka ds. zmiany pokoleniowej i komunikacji z Generacją Z i Y. Jurorka Effie Awards, You Tube Works Awards, You Tube Awards. Członkini PTBRiO. Wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS. Propagatorka badań etnograficznych na użytek biznesu. Autorka ETNO STAND-UPU na Insummit 2023, za który otrzymała najwyższą w historii Insummit i Kongresów Badaczy ocenę.
Klaudyna Kamińska
Y&LOVERS
Antropolożka i lingwistka. Dyrektorka badań Y&LOVERS. Specjalizuje się w pogłębionych badaniach jakościowych i doradztwie strategicznym. Zrealizował już ponad 500 projektów badawczych (w tym ponad 100 opartych o metody etnograficzne) dla m.in. Nestle, Pepsico, Ferrero, Grupy Żywiec, IKEA, Credit Agricole, ING Banku Śląskiego, Decathlonu czy Play łącząc dane rynkowe z głębokim rozumieniem kulturowego kontekstu. Wychodząc od pytania Y – o cel biznesowy projektu, sens istnienia marki, produktu czy usługi, wraz z Zespołem Y&LOVERS podejmuje wyzwania strategiczne, by pomóc tworzyć rozwiązania cenne dla konsumentów i unikatowe na rynku.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Ulica i nr: Szarotki 11
- Kod pocztowy: 02-609
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262627777