Jak sprzedać więcej w oparciu o narzędziową typologię klienta

O szkoleniu

Być może powiesz:

,,Jak niema chemii między mną a klientem to nie sprzedaje.’’

,,Szlak mnie trafia jak rozmawiam z agresywnym klientem i nie wiem jak mu sprzedać.’’

Bardzo możliwe że potrzebujesz tylko kilku wskazówek i wspomniana chemia nie będzie potrzebna, a agresywny klient wejdzie do grona Twoich kluczowych odbiorców.

Czy to możliwe? Moim zdaniem tak.

Na poparcie zacytuję opinię jednego z uczestników mojego szkolenia:

,,Słyszałem wcześniej o osobowościach, nawet byłem na takim szkoleniu, ale dopiero teraz po warsztacie z Tobą wiem o co chodzi z tymi osobowościami i jak sprzedawać różnym typom trudnych klientów.’’

Tak się składa, że jest organizowane takie szkolenie i w 2-u godzinnej pigułce prowadzonej on-line możesz posiąść wiedzę z dwudniowego warsztatu.

Kto powinien wziąć udział?

pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta

Program szkolenia

MODUŁ I. ROZPOZNANIE OSOBOWOŚCI STRON (SPRZEDAWCY I KLIENTA):

  1. Jeszcze przed szkoleniem będziesz miał możliwość wypełnić test/ ankietę osobowościową
  2. W trakcie szkolenia dostaniesz grupową interpretacje wyników i dowiesz się, co jest Twoją mocną stroną jako sprzedawcy i jakie są obszary do rozwoju lub niwelowania negatywnego wpływu.
  3. Dowiesz się jak podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej rozpoznać dominujący fragment osobowości klienta

MODUŁ II. TECHNIKI SPRZEDAŻY I PRZEKONYWANIA OPARTE O NARZĘDZIOWĄ TYPOLOGIĘ OSOBOWOŚCI:

  1. Budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy w której pracujesz
  2. Budowanie biznesowej relacji sprzedażowej
  3. Uzyskiwanie informacji o powodach potencjalnego zakupu
  4. Przekonywanie i argumentowanie
  5. Zapobieganie konfliktom
  6. Zamykanie sprzedaży

Czas trwania

Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia

Prelegenci

Maciej LeszczyńskiTrener

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
6 870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłącze 31
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!