O szkoleniu
Być może powiesz:
,,Jak niema chemii między mną a klientem to nie sprzedaje.’’
,,Szlak mnie trafia jak rozmawiam z agresywnym klientem i nie wiem jak mu sprzedać.’’
Bardzo możliwe że potrzebujesz tylko kilku wskazówek i wspomniana chemia nie będzie potrzebna, a agresywny klient wejdzie do grona Twoich kluczowych odbiorców.
Czy to możliwe? Moim zdaniem tak.
Na poparcie zacytuję opinię jednego z uczestników mojego szkolenia:
,,Słyszałem wcześniej o osobowościach, nawet byłem na takim szkoleniu, ale dopiero teraz po warsztacie z Tobą wiem o co chodzi z tymi osobowościami i jak sprzedawać różnym typom trudnych klientów.’’
Tak się składa, że jest organizowane takie szkolenie i w 2-u godzinnej pigułce prowadzonej on-line możesz posiąść wiedzę z dwudniowego warsztatu.
pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta
Program szkolenia
MODUŁ I. ROZPOZNANIE OSOBOWOŚCI STRON (SPRZEDAWCY I KLIENTA):
- Jeszcze przed szkoleniem będziesz miał możliwość wypełnić test/ ankietę osobowościową
- W trakcie szkolenia dostaniesz grupową interpretacje wyników i dowiesz się, co jest Twoją mocną stroną jako sprzedawcy i jakie są obszary do rozwoju lub niwelowania negatywnego wpływu.
- Dowiesz się jak podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej rozpoznać dominujący fragment osobowości klienta
MODUŁ II. TECHNIKI SPRZEDAŻY I PRZEKONYWANIA OPARTE O NARZĘDZIOWĄ TYPOLOGIĘ OSOBOWOŚCI:
- Budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy w której pracujesz
- Budowanie biznesowej relacji sprzedażowej
- Uzyskiwanie informacji o powodach potencjalnego zakupu
- Przekonywanie i argumentowanie
- Zapobieganie konfliktom
- Zamykanie sprzedaży
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Maciej LeszczyńskiTrener
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
- W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
- Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
- Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
- Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
- W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
- Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
- Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
- Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
- Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
- Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
- Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
- Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
- Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
- Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
- Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
- Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
- Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
Masz pytania? Napisz do nas
