Jak uniknąć nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych? Skuteczna ich identyfikacja i działania naprawcze. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

O szkoleniu

  1. Zapewnienie uczestnikom szkolenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do unikania nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych.
  2. Podniesienie świadomości o potencjalnych zagrożeniach i ryzykach związanych z inwestycjami budowlanymi.
  3. Przedstawienie praktycznych metod i narzędzi służących do identyfikacji i eliminacji nieprawidłowości w procesie realizacji inwestycji.
Dlaczego warto wziąć udział?

1.Poznanie i zdobycie wiedzy w zakresie prawnych wymogów prowadzenia inwestycji budowlanej, co pozwoli na należyte merytoryczne dokonanie oceny w ramach prowadzonych audytów, a także umożliwienia przedstawienia rozwiązań minimalizujących ryzyka najczęściej występujące w procesie inwestycyjnym.
2.Pozyskanie szerokiego spektrum wiedzy dotyczącej nieprawidłowości w realizacji procesów inwestycyjnych w kontekście unormowań prawnych i organizacyjnych procesów inwestycji budowlanej.
3.Poznanie na praktycznych przypadkach rozwiązań natury prawnej minimalizujących ryzyko w ramach fazy przedinwestycyjnej, organizacji przebiegu procesu budowlanego, zmian w fazie realizacyjnej oraz rozliczeń końcowych.

Kto powinien wziąć udział?
  1. Inwestorzy i deweloperzy, którzy planują lub realizują inwestycje budowlane.
  2. Zarządcy nieruchomości odpowiedzialni za utrzymanie i eksploatację obiektów budowlanych.
  3. Architekci, projektanci i inżynierowie zajmujący się projektowaniem i nadzorem inwestycji budowlanych.
  4. Wykonawcy i podwykonawcy prac budowlanych.
  5. Osoby odpowiedzialne za nadzór i kontrolę inwestycji, takie jak inspektorzy budowlani czy kierownicy budowy.
  6. Wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas warsztatów tematyką.

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

 

 

I. Wprowadzenie do tematyki nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych
A. Definicja i klasyfikacja nieprawidłowości
B. Czynniki ryzyka i potencjalne konsekwencje nieprawidłowości

II. Analiza i ocena ryzyka
A. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń i ryzyk związanych z inwestycjami budowlanymi
B. Metody oceny ryzyka i szacowania skutków nieprawidłowości

III. Zapobieganie nieprawidłowościom
A. Planowanie inwestycji i budżetowanie jako narzędzia minimalizacji ryzyka
B. Procedury kontrolne i nadzór jako środki zapobiegawcze
C. Zapewnienie odpowiednich warunków kontraktowych i umownych

IV. Identyfikacja nieprawidłowości i działania naprawcze
A. Monitorowanie postępu prac i wykrywanie nieprawidłowości
B. Metody identyfikacji problemów jakościowych i technicznych
C. Sposoby reagowania na nieprawidłowości i wprowadzania działań naprawczych

V. Komunikacja i współpraca
A. Istotność efektywnej komunikacji w unikaniu nieprawidłowości
B. Współpraca między uczestnikami inwestycji budowlanej w celu minimalizacji ryzyka

VI. Studia przypadków
A. Analiza konkretnych sytuacji związanych z nieprawidłowościami w realizacji inwestycji budowlanych
B. Omówienie rozwiązań i lekcji wyniesionych z tych przypadków

VII. Podsumowanie i wnioski
A. Analiza głównych wniosków i rekomendacji dotyczących unikania nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych
B. Podkreślenie znaczenia wdrożenia odpowiednich procedur i praktyk dla sukcesu inwestycji.

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Rejestracja

Cena 1
1 212
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!