O szkoleniu
- Zapewnienie uczestnikom szkolenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do unikania nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych.
- Podniesienie świadomości o potencjalnych zagrożeniach i ryzykach związanych z inwestycjami budowlanymi.
- Przedstawienie praktycznych metod i narzędzi służących do identyfikacji i eliminacji nieprawidłowości w procesie realizacji inwestycji.
1.Poznanie i zdobycie wiedzy w zakresie prawnych wymogów prowadzenia inwestycji budowlanej, co pozwoli na należyte merytoryczne dokonanie oceny w ramach prowadzonych audytów, a także umożliwienia przedstawienia rozwiązań minimalizujących ryzyka najczęściej występujące w procesie inwestycyjnym.
2.Pozyskanie szerokiego spektrum wiedzy dotyczącej nieprawidłowości w realizacji procesów inwestycyjnych w kontekście unormowań prawnych i organizacyjnych procesów inwestycji budowlanej.
3.Poznanie na praktycznych przypadkach rozwiązań natury prawnej minimalizujących ryzyko w ramach fazy przedinwestycyjnej, organizacji przebiegu procesu budowlanego, zmian w fazie realizacyjnej oraz rozliczeń końcowych.
- Inwestorzy i deweloperzy, którzy planują lub realizują inwestycje budowlane.
- Zarządcy nieruchomości odpowiedzialni za utrzymanie i eksploatację obiektów budowlanych.
- Architekci, projektanci i inżynierowie zajmujący się projektowaniem i nadzorem inwestycji budowlanych.
- Wykonawcy i podwykonawcy prac budowlanych.
- Osoby odpowiedzialne za nadzór i kontrolę inwestycji, takie jak inspektorzy budowlani czy kierownicy budowy.
- Wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas warsztatów tematyką.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
I. Wprowadzenie do tematyki nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych
A. Definicja i klasyfikacja nieprawidłowości
B. Czynniki ryzyka i potencjalne konsekwencje nieprawidłowości
II. Analiza i ocena ryzyka
A. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń i ryzyk związanych z inwestycjami budowlanymi
B. Metody oceny ryzyka i szacowania skutków nieprawidłowości
III. Zapobieganie nieprawidłowościom
A. Planowanie inwestycji i budżetowanie jako narzędzia minimalizacji ryzyka
B. Procedury kontrolne i nadzór jako środki zapobiegawcze
C. Zapewnienie odpowiednich warunków kontraktowych i umownych
IV. Identyfikacja nieprawidłowości i działania naprawcze
A. Monitorowanie postępu prac i wykrywanie nieprawidłowości
B. Metody identyfikacji problemów jakościowych i technicznych
C. Sposoby reagowania na nieprawidłowości i wprowadzania działań naprawczych
V. Komunikacja i współpraca
A. Istotność efektywnej komunikacji w unikaniu nieprawidłowości
B. Współpraca między uczestnikami inwestycji budowlanej w celu minimalizacji ryzyka
VI. Studia przypadków
A. Analiza konkretnych sytuacji związanych z nieprawidłowościami w realizacji inwestycji budowlanych
B. Omówienie rozwiązań i lekcji wyniesionych z tych przypadków
VII. Podsumowanie i wnioski
A. Analiza głównych wniosków i rekomendacji dotyczących unikania nieprawidłowości w realizacji inwestycji budowlanych
B. Podkreślenie znaczenia wdrożenia odpowiednich procedur i praktyk dla sukcesu inwestycji.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176