Jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe w marketingu edukacyjnym

O szkoleniu

Opis szkolenia

  • W erze cyfrowej, sztuczna inteligencja jest kluczowym czynnikiem sukcesu nie tylko w biznesie, czy w nauce, ale również w marketingu szkół i uczelni, które chcą przyspieszyć swój rozwój, zwiększyć swoją widoczność na rynku edukacyjnym i skutecznie dotrzeć do nowych grup docelowych.
  • Na tym praktycznym szkoleniu dowiesz się jak efektywniej wykorzystać nowoczesne technologie, w szczególności sztuczną inteligencję, do zwiększenia zasięgu i atrakcyjności Twojej oferty edukacyjnej, a także do poprawy procesów rekrutacji i budowania silnej marki uczelni w świecie cyfrowym. Zobaczysz jak stworzyć i wykorzystać inteligentne czatboty, które przejmą komunikację z klientami, partnerami i studentami, co pozwoli zaoszczędzić dużo czasu.
  • To kompleksowe szkolenie, prowadzone przez eksperta generatywnej sztucznej inteligencji i marketingu cyfrowego, trenera z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i we Francji, pozwoli Ci skutecznie połączyć Twoją wiedzę, doświadczenie i kreatywność z niesamowitym potencjałem sztucznej inteligencji.
  • Sztuczna inteligencja jest dla nas jak egzoszkielet. Zatrudnij ją do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej organizacji.
  • Szkolenie nie wymaga żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI, co czyni je dostępnym dla każdego zainteresowanego.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto?

  • Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego trenera i metodyka szkoleń z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
  • Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w co-dziennej pracy.
  • Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
  • Możliwość bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z prowadzącym po szkoleniu.

 

Metody szkoleniowe

  • Wykład teoretyczny
  • Dyskusje grupowe
  • Sondy i quizy
  • Sesja Q&A
  • Ćwiczenia praktyczne.

 

Korzyści dla uczestników

  • Rozwój umiejętności w zakresie AI i ChatGPT: Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji, ChatGPT i mediów społecznościowych w edukacji, co pozwoli im na bardziej skuteczne i innowacyjne podejście do komunikacji biznesowej, marketingu i sprzedaży.
  • Zwiększenie efektywności procesów: Wiedza o tym, jak sztuczna inteligencja może automatyzować i ulepszać procesy rekrutacji oraz komunikacji z klientami przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie produktywności.
  • Personalizacja i zwiększanie atrakcyjności oferty edukacyjnej: Uczestnicy nauczą się, jak personalizować komunikację i ofertę edukacyjną, by przyciągnąć więcej studentów i wyróżnić uczelnię na rynku.
  • Szybsze generowanie treści: Uczestnicy dowiedzą się, jak można generować 2 x szybciej treści marketingowe, raporty, artykuły i newslettery za pomocą sztucznej inteligencji, co oszczędzi im czas i wysiłek.
  • Budowanie silnej marki uczelni w świecie cyfrowym: Uczestnicy zdobędą praktyczną i aktualną wiedzę na temat budowania marki swojej uczelni z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych oraz Google w promowaniu programów edukacyjnych.
  • Praktyczne narzędzia i techniki: Udział w szkoleniu zapewni dostęp do konkretnych przykładów i gotowych rozwiązań, które można szybko wdrożyć w praktyce.
  • Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI: Uczestnicy dowiedzą się, jakie są możliwości sztucznej inteligencji i ChatGPT, a także nauczą się rozpoznawać ich ograniczenia i unikać potencjalnych pułapek.
  • Ekspertyza i doświadczenie prowadzącego: Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonego eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji, ChatGPT, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, co gwarantuje wysoką jakość i rzetelność przekazywanych informacji.
  • Interaktywny charakter szkolenia: Ćwiczenia praktyczne i sesja Q&A pozwalają na lepsze zrozumienie materiału i zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie

  • Rektorzy, prorektorzy i kadra zarządzająca uczelniami: Szkolenie pomoże decydentom zrozumieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe, by rozwinąć uczelnię i wyróżnić ją na tle konkurencji w Polsce i za granicą.
  • Działy marketingu, komunikacji i promocji na uczelniach wyższych: Specjaliści z tych działów mogą nauczyć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji kampanii marketingowych i jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i Google do budowania marki uczelni, promowania jej programów i rekrutacji studentów.
  • Zespoły ds. rekrutacji studentów: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych studentów i jak wykorzystać narzędzia sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.

Program szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w marketingu edukacyjnym

  • Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
  • ChatGPT to superbohater wśród Dużych Modeli Językowych (LLM), ale jakie są jego prawdziwe supermoce?
  • Wojna inteligentnych czatbotów: ChatGPT vs Gemini (Google) vs Copilot (Microsoft).
  • Porównanie ChatGPT-3.5 vs ChatGPT-4: czy warto zainwestować w płatną wersję?
  • Czy inteligentne czatboty mogą kłamać, mylić się i „halucynować”? Tak, ale można temu zapobiec.
  • 6 rzeczy, których sztuczna inteligencja (jeszcze) nie potrafi zrobić, albo robi źle.

Moduł 2: Jak dostosować ChatGPT do swoich potrzeb i stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego

  • Co to jest Prompt Engineering i dlaczego musisz się tego nauczyć, by wejść na wyższy poziom marketingu.
  • Prompt Engineering: Odkryj 7 sprawdzonych technik, które pozwolą Ci skutecznie współpracować z ChatGPT.
  • Jak wyszkolić Twojego własnego ChatGPT, aby „myślał” jak guru marketingu edukacyjnego.
  • 3 sposoby, by stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego.
  • Metoda AKTIF na prompt idealny.
  • Bonus: 20 gotowych wzorów promptów, czyli poleceń dla ChatGPT, dla marketerów (kopiuj-wklej).

Moduł 3: Jak wykorzystać SI do stworzenia strategii marketingowej dla uczelni wyższej

  • Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
  • Teraz w marketingu wszystko, od pomysłu do realizacji kampanii, dzieje się co najmniej 3x szybciej.
  • ChatGPT pomoże Cie stworzyć strategię marketingową szybciej niż myślisz.
  • Planowanie kampanii z SI od A do Z: analiza, cele, budżet, harmonogram, wybór formy promocji i reklamy (np. Google Ads, influencer marketing…), wybór narzędzi do każdego poziomu lejka marketingowego…
  • Analiza marketingowa i psychologiczna grupy docelowej: persony, analiza sentymentu, argumentacja…
  • Jak wykorzystać SI do promocji uczelni za granicą: 5 pomysłów na przyciągnięcie studentów zza granicy.
  • Inteligentne chatboty: Teraz możesz je tworzyć sam dla siebie i swoich klientów w 15 minut.
  • Korespondencja mailowa: Użyj ChatGPT, Copilot i Gemini do pisania e-maili.

Moduł 4: 10 technik jak wykorzystać SI w mediach społecznościowych

  • Media społecznościowe są dziś dominującą częścią strategii marketingu edukacyjnego.
  • Twórz treści na 5 poziomach ścieżki zakupowej: od snack content do spersonalizowanych case study.
  • Wykorzystaj ChatGPT do generowania pomysłów na tematy, tytuły, ilustracje do tekstów lub wideo na TikToka.
  • Kalendarz wpisów na miesiąc w 5 minut? Tak, to możliwe.
  • Jak szybko napisać z ChatGPT serię wpisów do mediów społecznościowych na cały miesiąc.
  • Tworzenie postów w mediach społecznościowych, etap po etapie.
  • Recykling treści: jak wykorzystywać te same materiały w różnych mediach społecznościowych. Oszczędzisz czas i pieniądze.
  • Generowanie ilustracji i wideo przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz.

Moduł 5: Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem ChatGPT

  • Analiza prac uczestników, indywidualny feedback oraz wskazówki co robić dalej.

Podsumowanie i Q&A

Czas trwania

od 9:00 do godz. ok. 14:00

Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz

Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
921
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 950 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
1 018
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 050 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ficowskiego 15
  • Kod pocztowy: 01-747
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska Ficowskiego 15

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!