O szkoleniu
Opis szkolenia
- W erze cyfrowej, sztuczna inteligencja jest kluczowym czynnikiem sukcesu nie tylko w biznesie, czy w nauce, ale również w marketingu szkół i uczelni, które chcą przyspieszyć swój rozwój, zwiększyć swoją widoczność na rynku edukacyjnym i skutecznie dotrzeć do nowych grup docelowych.
- Na tym praktycznym szkoleniu dowiesz się jak efektywniej wykorzystać nowoczesne technologie, w szczególności sztuczną inteligencję, do zwiększenia zasięgu i atrakcyjności Twojej oferty edukacyjnej, a także do poprawy procesów rekrutacji i budowania silnej marki uczelni w świecie cyfrowym. Zobaczysz jak stworzyć i wykorzystać inteligentne czatboty, które przejmą komunikację z klientami, partnerami i studentami, co pozwoli zaoszczędzić dużo czasu.
- To kompleksowe szkolenie, prowadzone przez eksperta generatywnej sztucznej inteligencji i marketingu cyfrowego, trenera z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i we Francji, pozwoli Ci skutecznie połączyć Twoją wiedzę, doświadczenie i kreatywność z niesamowitym potencjałem sztucznej inteligencji.
- Sztuczna inteligencja jest dla nas jak egzoszkielet. Zatrudnij ją do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej organizacji.
- Szkolenie nie wymaga żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI, co czyni je dostępnym dla każdego zainteresowanego.
Dlaczego warto?
- Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego trenera i metodyka szkoleń z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
- Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w co-dziennej pracy.
- Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
- Możliwość bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z prowadzącym po szkoleniu.
Metody szkoleniowe
- Wykład teoretyczny
- Dyskusje grupowe
- Sondy i quizy
- Sesja Q&A
- Ćwiczenia praktyczne.
Korzyści dla uczestników
- Rozwój umiejętności w zakresie AI i ChatGPT: Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji, ChatGPT i mediów społecznościowych w edukacji, co pozwoli im na bardziej skuteczne i innowacyjne podejście do komunikacji biznesowej, marketingu i sprzedaży.
- Zwiększenie efektywności procesów: Wiedza o tym, jak sztuczna inteligencja może automatyzować i ulepszać procesy rekrutacji oraz komunikacji z klientami przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie produktywności.
- Personalizacja i zwiększanie atrakcyjności oferty edukacyjnej: Uczestnicy nauczą się, jak personalizować komunikację i ofertę edukacyjną, by przyciągnąć więcej studentów i wyróżnić uczelnię na rynku.
- Szybsze generowanie treści: Uczestnicy dowiedzą się, jak można generować 2 x szybciej treści marketingowe, raporty, artykuły i newslettery za pomocą sztucznej inteligencji, co oszczędzi im czas i wysiłek.
- Budowanie silnej marki uczelni w świecie cyfrowym: Uczestnicy zdobędą praktyczną i aktualną wiedzę na temat budowania marki swojej uczelni z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych oraz Google w promowaniu programów edukacyjnych.
- Praktyczne narzędzia i techniki: Udział w szkoleniu zapewni dostęp do konkretnych przykładów i gotowych rozwiązań, które można szybko wdrożyć w praktyce.
- Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI: Uczestnicy dowiedzą się, jakie są możliwości sztucznej inteligencji i ChatGPT, a także nauczą się rozpoznawać ich ograniczenia i unikać potencjalnych pułapek.
- Ekspertyza i doświadczenie prowadzącego: Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonego eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji, ChatGPT, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, co gwarantuje wysoką jakość i rzetelność przekazywanych informacji.
- Interaktywny charakter szkolenia: Ćwiczenia praktyczne i sesja Q&A pozwalają na lepsze zrozumienie materiału i zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie
- Rektorzy, prorektorzy i kadra zarządzająca uczelniami: Szkolenie pomoże decydentom zrozumieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe, by rozwinąć uczelnię i wyróżnić ją na tle konkurencji w Polsce i za granicą.
- Działy marketingu, komunikacji i promocji na uczelniach wyższych: Specjaliści z tych działów mogą nauczyć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji kampanii marketingowych i jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i Google do budowania marki uczelni, promowania jej programów i rekrutacji studentów.
- Zespoły ds. rekrutacji studentów: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych studentów i jak wykorzystać narzędzia sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.
Program szkolenia
Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w marketingu edukacyjnym
- Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
- ChatGPT to superbohater wśród Dużych Modeli Językowych (LLM), ale jakie są jego prawdziwe supermoce?
- Wojna inteligentnych czatbotów: ChatGPT vs Gemini (Google) vs Copilot (Microsoft).
- Porównanie ChatGPT-3.5 vs ChatGPT-4: czy warto zainwestować w płatną wersję?
- Czy inteligentne czatboty mogą kłamać, mylić się i „halucynować”? Tak, ale można temu zapobiec.
- 6 rzeczy, których sztuczna inteligencja (jeszcze) nie potrafi zrobić, albo robi źle.
Moduł 2: Jak dostosować ChatGPT do swoich potrzeb i stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego
- Co to jest Prompt Engineering i dlaczego musisz się tego nauczyć, by wejść na wyższy poziom marketingu.
- Prompt Engineering: Odkryj 7 sprawdzonych technik, które pozwolą Ci skutecznie współpracować z ChatGPT.
- Jak wyszkolić Twojego własnego ChatGPT, aby „myślał” jak guru marketingu edukacyjnego.
- 3 sposoby, by stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego.
- Metoda AKTIF na prompt idealny.
- Bonus: 20 gotowych wzorów promptów, czyli poleceń dla ChatGPT, dla marketerów (kopiuj-wklej).
Moduł 3: Jak wykorzystać SI do stworzenia strategii marketingowej dla uczelni wyższej
- Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
- Teraz w marketingu wszystko, od pomysłu do realizacji kampanii, dzieje się co najmniej 3x szybciej.
- ChatGPT pomoże Cie stworzyć strategię marketingową szybciej niż myślisz.
- Planowanie kampanii z SI od A do Z: analiza, cele, budżet, harmonogram, wybór formy promocji i reklamy (np. Google Ads, influencer marketing…), wybór narzędzi do każdego poziomu lejka marketingowego…
- Analiza marketingowa i psychologiczna grupy docelowej: persony, analiza sentymentu, argumentacja…
- Jak wykorzystać SI do promocji uczelni za granicą: 5 pomysłów na przyciągnięcie studentów zza granicy.
- Inteligentne chatboty: Teraz możesz je tworzyć sam dla siebie i swoich klientów w 15 minut.
- Korespondencja mailowa: Użyj ChatGPT, Copilot i Gemini do pisania e-maili.
Moduł 4: 10 technik jak wykorzystać SI w mediach społecznościowych
- Media społecznościowe są dziś dominującą częścią strategii marketingu edukacyjnego.
- Twórz treści na 5 poziomach ścieżki zakupowej: od snack content do spersonalizowanych case study.
- Wykorzystaj ChatGPT do generowania pomysłów na tematy, tytuły, ilustracje do tekstów lub wideo na TikToka.
- Kalendarz wpisów na miesiąc w 5 minut? Tak, to możliwe.
- Jak szybko napisać z ChatGPT serię wpisów do mediów społecznościowych na cały miesiąc.
- Tworzenie postów w mediach społecznościowych, etap po etapie.
- Recykling treści: jak wykorzystywać te same materiały w różnych mediach społecznościowych. Oszczędzisz czas i pieniądze.
- Generowanie ilustracji i wideo przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz.
Moduł 5: Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem ChatGPT
- Analiza prac uczestników, indywidualny feedback oraz wskazówki co robić dalej.
Podsumowanie i Q&A
Czas trwania
od 9:00 do godz. ok. 14:00
Prelegenci
Krzysztof Urbanowicz
Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 950 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 050 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Bonifraterska 17
- Kod pocztowy: 00-203
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
