O szkoleniu
Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji (SI) będzie w najbliższym czasie jednym z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej na polu naukowym. Kto szybciej opanuje algorytmy i ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi czas, energię i pieniądze. Na tym szkoleniu zrozumiesz jak działa SI, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić. Dowiesz się jak znajdywać odpowiednie narzędzia, jakich błędów i ryzyk unikać, i zaczniesz rozmawiać z chatem GPT przy pomocy tzw. „promptów”.
Czego się nauczysz:
- Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady.
- Poznasz listę 15 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI.
- Nauczysz się wykorzystywać narzędzia, które pozwolą Ci na efektywniejszą pracę.
- Nauczysz się robić research, tworzyć plan publikacji, pisać streszczenia i inne części. tekstu ze sztuczną inteligencją.
- Nauczysz się formułować „prompty” (zapytania).
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
- Pracownicy naukowi.
- Autorzy artykułów i innych publikacji naukowych.
- Wydawcy prasy naukowej.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (30 minut):
- Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
- Poznaj główne zalety i ograniczenia SI.
- Korzyści z zastosowania SI - nie tylko czas i pieniądze.
- Chat GPT-3 w dwie godziny napisał o sobie pracę naukową.
- 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
- Najczęściej popełniane błędy przez autorów tekstów pracujących z SI.
- Zatrudnij SI do pracy: 15 najlepszych narzędzi i aplikacji AD 2023 (30 minut):
- Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
- Jakie narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści.
- Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
- Zleć SI research, pisanie tytułów, tekstów, stworzenie bibliografii, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i wiele innych rzeczy.
- Przykłady narzędzi do tłumaczenia, korekty i redagowania tekstu.
- Przykłady narzędzi do analizy i wizualizacji danych.
- Narzędzia do automatycznego generowania i formatowania bibliografii.
- Wykorzystaj SI do research’u i do pisania publikacji naukowych (30 minut):
- Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT?
- Użyj SI do burzy mózgów na wybrany temat.
- Jak zaplanować i pisać artykuły i inne publikacje naukowe z wykorzystaniem SI.
- Zaplanuj swoją publikację w aplikacji do mapowania myśli.
- Jak napisać draft publikacji z chatGPT.
- Jak lepiej wykorzystać SI do pisania streszczeń (abstraktów) i wniosków.
- Narzędzia do wykrywania plagiatów i do parafrazowania tekstów.
- Automatyczne i profesjonalne tłumaczenie streszczenia na dowolny język obcy.
- Plusy i minusy używania SI do pisania publikacji naukowych.
- Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy „prompt”, tym lepsza odpowiedź (60 minut):
- Komunikacja z chatem GPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
- 10 zasad jak tworzyć i formułować „prompty” dla chat GPT, żeby uzyskać jak najlepsze merytorycznie odpowiedzi.
- Bonus: 30 przykładów „promptów”, za które musiałbyś zapłacić w internecie.
- Praktyczne ćwiczenia (60 minut):
- Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję wypróbować różne narzędzia do wykorzystania sztucznej inteligencji w pisaniu publikacji naukowych.
- Podsumowanie i dyskusja (30 minut):
- Podsumowanie i omówienie najważniejszych zagadnień związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w pisaniu prac naukowych.
- Otwarta dyskusja i pytania uczestników szkolenia.
Czas trwania
10.00-14.00
Prelegenci
Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Bonifraterska 17
- Kod pocztowy: 00-203
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
