O szkoleniu
FAŁSZYWE PRODUKTY LECZNICZE W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ
Zapraszamy na szkolenie mające na celu wskazanie środków minimalizujących ryzyko przyjęcia sfałszowanych produktów leczniczych do hurtowni.
Podczas zajęć zastanowimy się wspólnie:
- czy można skutecznie zapobiec pojawieniu się fałszywek w hurtowni farmaceutycznej?
- jak postępować aby w legalnym łańcuchu dystrybucji leków nie pojawiły się sfałszowane produkty lecznicze?
- jak poprawnie przeprowadzać weryfikację autentyczności produktów leczniczych?
- jak ocenić ryzyko pojawienia się w hurtowni farmaceutycznej sfałszowanego leku i w jakie sposób je zminimalizować?
Udział w szkoleniu pomoże wprowadzić do systemu jakości hurtowni farmaceutycznej wytyczne, których przestrzeganie uniemożliwi przyjęcie sfałszowanych produktów leczniczych do hurtowni. W trakcie zajęć poruszamy zagadnienia serializacja i system jakości.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Osoby Odpowiedzialne w Hurtowniach Farmaceutycznych,
- Kierowników Hurtowni Farmaceutycznych,
- Pracowników Działów Logistyki, Transportu i Dystrybucji,
- Pracowników Działów Zarządzania Jakością,
- Pracowników Służb Technicznych,
- Pracowników Działów Magazynowania.
Program szkolenia
1. Sfałszowane produkty lecznicze – jakie jest faktyczne zagrożenie?
2. Jakie wymagania odnoście zapobiegania fałszowaniu produktów leczniczych można znaleźć w obowiązujących regulacjach?
3. Weryfikacja autentyczności produktów leczniczych - główne zadania hurtowni farmaceutycznej.
4. Jak skutecznie zapobiegać przyjęciu do hurtowni sfałszowanych produktów leczniczych nieobjętych serializacją?
Czas trwania
ZAJĘCIA TRWAJĄ 4 GODZINY Z PRZERWAMI.
- Szkolenie odbywa się w godz. 10:00 - 14:00
- Uczestniczysz w szkoleniu online prowadzonym na żywo.
- Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie.
- Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.
Prelegenci
Farmaceutka, certyfikowany audytor, szkoleniowiec i doradca koncentrujący się na praktycznych aspektach wytwarzania i dystrybucji produktów leczniczych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w jednej z największych w Polsce wytwórni produktów leczniczych.
Następnie przez wiele lat pracowała w Głównym Inspektoracie Farmaceutycznym. Początkowo sprawowała obowiązki inspektora ds. wytwarzania, następnie była naczelnikiem Wydziału Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi i Wydziału ds. Sfałszowanych Produktów Leczniczych a ostatecznie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Nadzoru.
Katarzyna Kęsik-Olędzka to certyfikowany audytor. Posiada bogate doświadczenie i szerokie spojrzenie na farmaceutyczny obrót hurtowy i jego bezpieczeństwo, rolę Osoby Odpowiedzialnej oraz praktykę kontaktów z organami nadzoru farmaceutycznego.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
* Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy mgr farm. Katarzyny Kęsik-Olędzkiej.
* Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
* Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
* Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
* Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
DOŁĄCZ DO GRUPY, CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE – ZESPÓŁ POLBI
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 580 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.
Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.
Płatności i faktury
➤ Uczestnicy szkoleń krótkich otrzymują faktury w dniu szkolenia.
➤ Przedsiębiorcy, firmy, instytucje i urzędy otrzymują odroczony 14 dniowy termin płatności.
➤ Osoby prywatne dokonują wpłat przed szkoleniem.
➤ Uczestnicy kursów długich (np. kursu księgowości) dokonują wpłaty przed rozpoczęciem kursu.
➤ Biorący udział w kursach długich otrzymują faktury po dokonaniu wpłaty.
➤ Szkolenia i kursy organizowane przez Polbi Sp. z .o.o. są zwolnione z podatku VAT
Rezygnacja z udziału w szkoleniu lub kursie
➤ Bezpłatnie, możliwa nie później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu (nie wliczając dnia rozpoczęcia).
➤ Aby zrezygnować ze szkolenia lub kursu, należy powiadomić o tym w formie e-mail, adres: biuro@polbi.com.pl
➤ W przypadku nieobecności lub zgłoszenia rezygnacji później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu, Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
Wpłat można dokonywać na nasze konto: Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. 16 2130 0004 2001 0100 9756 0008
- Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
- Kod pocztowy: 00-697
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260033660
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
