Jak zapobiegać pojawieniu się sfałszowanych produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej? O serializacji i nie tylko.

O szkoleniu

FAŁSZYWE PRODUKTY LECZNICZE W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ

Zapraszamy na szkolenie mające na celu wskazanie środków minimalizujących ryzyko przyjęcia sfałszowanych produktów leczniczych do hurtowni.

Podczas zajęć zastanowimy się wspólnie:

  • czy można skutecznie zapobiec pojawieniu się fałszywek w hurtowni farmaceutycznej?
  • jak postępować aby w legalnym łańcuchu dystrybucji leków nie pojawiły się sfałszowane produkty lecznicze?
  • jak poprawnie przeprowadzać weryfikację autentyczności produktów leczniczych?
  • jak ocenić ryzyko pojawienia się w hurtowni farmaceutycznej sfałszowanego leku i w jakie sposób je zminimalizować?
Dlaczego warto wziąć udział?

Udział w szkoleniu pomoże wprowadzić do systemu jakości hurtowni farmaceutycznej wytyczne, których przestrzeganie uniemożliwi przyjęcie sfałszowanych produktów leczniczych do hurtowni. W trakcie zajęć poruszamy  zagadnienia serializacja i system jakości.

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Osoby Odpowiedzialne w Hurtowniach Farmaceutycznych,
  • Kierowników Hurtowni Farmaceutycznych,
  • Pracowników Działów Logistyki, Transportu i Dystrybucji,
  • Pracowników Działów Zarządzania Jakością,
  • Pracowników Służb Technicznych,
  • Pracowników Działów Magazynowania.

Program szkolenia

1. Sfałszowane produkty lecznicze – jakie jest faktyczne zagrożenie?

2. Jakie wymagania odnoście zapobiegania fałszowaniu produktów leczniczych można znaleźć w obowiązujących regulacjach?

3. Weryfikacja autentyczności produktów leczniczych - główne zadania hurtowni farmaceutycznej.

4. Jak skutecznie zapobiegać przyjęciu do hurtowni sfałszowanych produktów leczniczych nieobjętych serializacją?

Czas trwania

ZAJĘCIA TRWAJĄ 4 GODZINY Z PRZERWAMI.

  • Szkolenie odbywa się w godz. 10:00 - 14:00
  • Uczestniczysz w szkoleniu online prowadzonym na żywo.
  • Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie.
  • Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.

Prelegenci

Katarzyna Kęsik-Olędzka

Farmaceutka, certyfikowany audytor, szkoleniowiec i doradca koncentrujący się na praktycznych aspektach wytwarzania i dystrybucji produktów leczniczych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w jednej z największych w Polsce wytwórni produktów leczniczych.

Następnie przez wiele lat pracowała w Głównym Inspektoracie Farmaceutycznym. Początkowo sprawowała obowiązki inspektora ds. wytwarzania, następnie  była naczelnikiem Wydziału Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi i Wydziału ds. Sfałszowanych Produktów Leczniczych a ostatecznie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Nadzoru.

Katarzyna Kęsik-Olędzka to certyfikowany audytor. Posiada bogate doświadczenie i szerokie spojrzenie na farmaceutyczny obrót hurtowy i jego bezpieczeństwo, rolę Osoby Odpowiedzialnej oraz praktykę kontaktów z organami nadzoru farmaceutycznego.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena za jedną osobę
562
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 580 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.

Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.

Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.

Terminy płatności za faktury

  • Termin płatności – 14 dni. Przedsiębiorcy i firmy dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
  • Termin płatności – 21 dni. Jednostki budżetowe i samorządowe dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
  • Wpłata przed szkoleniem. Osoby prywatne (osoby fizyczne) dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia lub kursu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
  • Kod pocztowy: 00-697
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260033660

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polbi Sp. z o.o.
00-697 Warszawa, Polska Aleje Jerozolimskie 65/79

Organizator

Polbi Sp. z o.o.
00-697 Warszawa, Polska
Aleje Jerozolimskie 65/79
woj. mazowieckie
Jesteśmy firmą szkoleniową. Działamy od 1994 r. Prowadzimy kursy i szkolenia. Zespół Polbi tworzą ludzie z pasją, nasze motto brzmi „Uczymy tego, na czym się znamy”, a naszą misją jest dzielenie się wiedzą. Nasze specjalizacje to między i...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!