Jak zwiększyć sprzedaż? Skuteczne techniki i praktyki sprzedażowe

O szkoleniu

Jak zwiększyć sprzedaż? To pytanie zadaje sobie większość handlowców, sprzedawców, właścicieli małych i dużych firm, pracowników biurowych i działających w terenie. Odpowiedz nie jest prosta, jednak działając według odpowiednich zasad, budując zaufanie nowych klientów i zyskując lojalność dotychczasowych, jesteś w stanie osiągnąć wyznaczone cele.

Dzięki warsztatowej formule szkolenie będzie wartościowe zarówno dla osób rozpoczynających swoją zawodową przygodę, jak i dla osób posiadających już pewne doświadczenie handlowe. Szkolenie pomoże zrozumieć potrzeby, oczekiwania i zachowania klientów, zainspiruje uczestników do wprowadzania innowacyjnych pomysłów w swojej pracy, a także nauczy odbiorców lepszego planowania działań i zarządzania priorytetami, co przełoży się na zwiększenie efektywności sprzedaży.


Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności komunikacyjnych w kontekście skutecznych technik sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem działań wynikających z psychologii decyzji zakupowych.


To szkolenie będzie dla Ciebie wartościowe, jeśli:

✔️ chcesz być ekspertem w dziedzinie sprzedaży niezależnie od czasów, w których przyszło Ci sprzedawać,

✔️ chcesz podejść do klienta indywidualnie, umieć reagować na jego potrzeby i w odniesieniu do nich prawidłowo dobierać i prezentować produkt,

✔️ marzysz o stworzeniu grupy stałych klientów, z którymi zbudujesz współpracę w oparciu o zaufanie i wysoką jakość obsługi,

✔️ pracujesz nad efektywnością swojej pracy i dążysz do większych sukcesów przy mniejszym nakładzie czasu.


Korzyści ze szkolenia:

✔️ Poczujesz swobodę w kontakcie z klientem.

✔️ Poznasz techniki zarządzania stresem, które pozwolą na zachowanie spokoju i utrzymanie profesjonalizmu w każdej sytuacji.

✔️ Będziesz przygotowany na różne warianty rozmowy na poszczególnych etapach sprzedażowych.

✔️ Rozpoznasz i dopasujesz się do różnych typów rozmówców.

✔️ Zrozumiesz aktualne trendy i zmiany na rynku, co pozwali lepiej dostosować Twoje strategie sprzedażowe.

✔️ Zyskasz umiejętność skutecznego uświadamiania potencjalnemu klientowi potrzeby zmiany lub zakupu.

✔️ Poprawisz skuteczność w zawieraniu umów.


Metody szkoleniowe:

✔️ Warsztaty z atrakcyjną prezentacją multimedialną

✔️ Tworzenie mapy myśli

✔️ Ćwiczenia praktyczne

✔️ Dyskusje i wymiana doświadczeń między uczestnikami

✔️ Case study


Warsztat jest prowadzony w oparciu o interaktywne formy współpracy. Uczymy się i rozwijamy umiejętności przede wszystkim poprzez doświadczenia, trening i działanie, wsparte teorią i pragmatyzmem.

Dlaczego warto wziąć udział?

✅ Przydatna wiedza + narzędzia do jej praktycznego zastosowania w codziennej pracy.
✅ Interaktywne warsztaty prowadzone przez cenionego eksperta.
✅ Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami i możliwość zadawania pytań ekspertom.
✅ Możliwość wyboru formy szkolenia ONLINE

Kto powinien wziąć udział?
  • Sprzedawcy

  • Handlowcy

  • Właściciele jednoosobowych firm usługowych i handlowych

  • Pracownicy BOK oraz helpdesk

  • Konsultanci call center

  • Pracownicy recepcji 

Program szkolenia

WPROWADZENIE

  1. Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia

  2. Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy

  3. Agenda i oczekiwania

WIEDZA I PRAKTYKA

  1. Czym jest dobra relacja biznesowa i jak ją stworzyć

  • Osoba decyzyjna w procesie – z kim i jak warto rozmawiać

  • Najczęstsze błędy i dobre praktyki

  • Partnerstwo w sprzedaży – jak je uzyskać, gdy Tobie zależy bardziej

  1. Kontakt z klientem

  • Fazy kontaktu z klientem i niezbędne kompetencje na poszczególnych etapach

  • Mocne strony produktów/usług – jak skutecznie uświadomić potencjalnemu klientowi potrzebę zmiany lub zakupu

  • Ja i moja firma w kontekście klienta, czyli jak efektywnie zaprezentować siebie i firmę, aby wpisać się w potrzeby klienta

  1. Badanie potrzeb

  • Psychologia decyzji zakupowych – jak i dlaczego klienci kupują (emocje, potrzeby, logiczne uzasadnienie)

  • Kluczowe motywacje klienta: bóle, potrzeby, oczekiwania

  • Aktywne słuchanie i zadawanie pytań, aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta

  • Bariery komunikacyjne – jak je rozpoznać i skutecznie przezwyciężać

  1. Obiekcje a stan rzeczywisty

  • Persona klienta – czemu warto ją mieć i jak ją zrobić?

  • Za co faktycznie płaci klient – jak klient postrzega wartość?

  • Jak stworzyć dobrą relację zorientowaną na biznes?

  • Klasyfikacja klientów.

  1. Typy osobowości w praktyce

  • Jesteśmy różni – podstawy typologii osobowości

  • Jak się porozumieć pomimo różnic

  • Rola notatek i przygotowania w pracy handlowca – jak skutecznie zarządzać informacjami o kliencie

  1. Kłopotliwe sytuacje w obsłudze klienta

  • Skąd się bierze tzw. „trudny klient” – analiza przyczyn i zachowań

  • Najczęstsze zarzuty moich klientów – jak sobie z nimi radzić

  • Stres w pracy i emocje w pracy handlowca– techniki zarządzania stresem i utrzymania profesjonalizmu

  1. Manipulacja a perswazja

  • Techniki wywierania wpływu – jak skutecznie, ale etycznie, wpływać na decyzje klienta

  • Jak formułować przekonujące argumenty perswazyjne, aby klient czuł się zmotywowany do zakupu

  • Jak nie dać się zmanipulować klientowi

  • Personalizacja kontaktu a cele

  1. Zamykanie sprzedaży

  • Follow-upy w sprzedaży

  • Organizacja pracy własnej i zarządzanie kontaktem z klientem w ramach firmy

  • Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży

  • Lojalność klienta a polecenia

  1. Podsumowanie warsztatów i wnioski 

Czas trwania

Szkolenie trwa w godz. 10.00-16.00 (dzień I) i 9.00-15.00 (dzień II). 

Forma zajęć

Prelegenci

Doświadczony ekspert z zakresu sprzedaży, zarządzania sprzedażą i rozwoju osobistego. Od lat zajmuje się zarządzaniem relacjami w biznesie. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich i zdolności interpersonalnych, przekładające się na twarde wyniki sprzedażowe.

Kierowała projektami związanymi z aktywną sprzedażą i profesjonalną obsługą klienta. Sama aktywnie sprzedawała, osiągając ponadprzeciętne wyniki. Realizuje szkolenia i usługi konsultingowe dla wielu wymagających klientów.

Jej interaktywne podejście i praktyczne wskazówki pozwolą uczestnikom skutecznie rozwijać swoją inteligencję emocjonalną i budować lepsze relacje z innymi.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma Zoom. Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

Rejestracja

Cena 1
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Możliwe jest opłacenie szkolenia ze środków KFS. Pomagamy w wypełnianiu wniosków, jednak nie pośredniczymy przy ubieganiu się o środki.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
NASZĄ MISJĄ JEST wsparcie klientów w zdobywaniu wiedzy i umiejętności potrzebnych do działania i rozwoju ich organizacji. Dostarczamy wiedzę na temat norm i wymagań prawnych. Pomagamy je zrozumieć i dostosować się do nich. Pomagamy rozwijać k...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!