O szkoleniu
Jak zwiększyć sprzedaż? To pytanie zadaje sobie większość handlowców, sprzedawców, właścicieli małych i dużych firm, pracowników biurowych i działających w terenie. Odpowiedz nie jest prosta, jednak działając według odpowiednich zasad, budując zaufanie nowych klientów i zyskując lojalność dotychczasowych, jesteś w stanie osiągnąć wyznaczone cele.
Dzięki warsztatowej formule szkolenie będzie wartościowe zarówno dla osób rozpoczynających swoją zawodową przygodę, jak i dla osób posiadających już pewne doświadczenie handlowe. Szkolenie pomoże zrozumieć potrzeby, oczekiwania i zachowania klientów, zainspiruje uczestników do wprowadzania innowacyjnych pomysłów w swojej pracy, a także nauczy odbiorców lepszego planowania działań i zarządzania priorytetami, co przełoży się na zwiększenie efektywności sprzedaży.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności komunikacyjnych w kontekście skutecznych technik sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem działań wynikających z psychologii decyzji zakupowych.
To szkolenie będzie dla Ciebie wartościowe, jeśli:
✔️ chcesz być ekspertem w dziedzinie sprzedaży niezależnie od czasów, w których przyszło Ci sprzedawać,
✔️ chcesz podejść do klienta indywidualnie, umieć reagować na jego potrzeby i w odniesieniu do nich prawidłowo dobierać i prezentować produkt,
✔️ marzysz o stworzeniu grupy stałych klientów, z którymi zbudujesz współpracę w oparciu o zaufanie i wysoką jakość obsługi,
✔️ pracujesz nad efektywnością swojej pracy i dążysz do większych sukcesów przy mniejszym nakładzie czasu.
Korzyści ze szkolenia:
✔️ Poczujesz swobodę w kontakcie z klientem.
✔️ Poznasz techniki zarządzania stresem, które pozwolą na zachowanie spokoju i utrzymanie profesjonalizmu w każdej sytuacji.
✔️ Będziesz przygotowany na różne warianty rozmowy na poszczególnych etapach sprzedażowych.
✔️ Rozpoznasz i dopasujesz się do różnych typów rozmówców.
✔️ Zrozumiesz aktualne trendy i zmiany na rynku, co pozwali lepiej dostosować Twoje strategie sprzedażowe.
✔️ Zyskasz umiejętność skutecznego uświadamiania potencjalnemu klientowi potrzeby zmiany lub zakupu.
✔️ Poprawisz skuteczność w zawieraniu umów.
Metody szkoleniowe:
✔️ Warsztaty z atrakcyjną prezentacją multimedialną
✔️ Tworzenie mapy myśli
✔️ Ćwiczenia praktyczne
✔️ Dyskusje i wymiana doświadczeń między uczestnikami
✔️ Case study
Warsztat jest prowadzony w oparciu o interaktywne formy współpracy. Uczymy się i rozwijamy umiejętności przede wszystkim poprzez doświadczenia, trening i działanie, wsparte teorią i pragmatyzmem.
✅ Przydatna wiedza + narzędzia do jej praktycznego zastosowania w codziennej pracy.
✅ Interaktywne warsztaty prowadzone przez cenionego eksperta.
✅ Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami i możliwość zadawania pytań ekspertom.
✅ Możliwość wyboru formy szkolenia ONLINE
Sprzedawcy
Handlowcy
Właściciele jednoosobowych firm usługowych i handlowych
Pracownicy BOK oraz helpdesk
Konsultanci call center
Pracownicy recepcji
Program szkolenia
WPROWADZENIE
Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
Agenda i oczekiwania
WIEDZA I PRAKTYKA
Czym jest dobra relacja biznesowa i jak ją stworzyć
Osoba decyzyjna w procesie – z kim i jak warto rozmawiać
Najczęstsze błędy i dobre praktyki
Partnerstwo w sprzedaży – jak je uzyskać, gdy Tobie zależy bardziej
Kontakt z klientem
Fazy kontaktu z klientem i niezbędne kompetencje na poszczególnych etapach
Mocne strony produktów/usług – jak skutecznie uświadomić potencjalnemu klientowi potrzebę zmiany lub zakupu
Ja i moja firma w kontekście klienta, czyli jak efektywnie zaprezentować siebie i firmę, aby wpisać się w potrzeby klienta
Badanie potrzeb
Psychologia decyzji zakupowych – jak i dlaczego klienci kupują (emocje, potrzeby, logiczne uzasadnienie)
Kluczowe motywacje klienta: bóle, potrzeby, oczekiwania
Aktywne słuchanie i zadawanie pytań, aby lepiej zrozumieć potrzeby klienta
Bariery komunikacyjne – jak je rozpoznać i skutecznie przezwyciężać
Obiekcje a stan rzeczywisty
Persona klienta – czemu warto ją mieć i jak ją zrobić?
Za co faktycznie płaci klient – jak klient postrzega wartość?
Jak stworzyć dobrą relację zorientowaną na biznes?
Klasyfikacja klientów.
Typy osobowości w praktyce
Jesteśmy różni – podstawy typologii osobowości
Jak się porozumieć pomimo różnic
Rola notatek i przygotowania w pracy handlowca – jak skutecznie zarządzać informacjami o kliencie
Kłopotliwe sytuacje w obsłudze klienta
Skąd się bierze tzw. „trudny klient” – analiza przyczyn i zachowań
Najczęstsze zarzuty moich klientów – jak sobie z nimi radzić
Stres w pracy i emocje w pracy handlowca– techniki zarządzania stresem i utrzymania profesjonalizmu
Manipulacja a perswazja
Techniki wywierania wpływu – jak skutecznie, ale etycznie, wpływać na decyzje klienta
Jak formułować przekonujące argumenty perswazyjne, aby klient czuł się zmotywowany do zakupu
Jak nie dać się zmanipulować klientowi
Personalizacja kontaktu a cele
Zamykanie sprzedaży
Follow-upy w sprzedaży
Organizacja pracy własnej i zarządzanie kontaktem z klientem w ramach firmy
Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży
Lojalność klienta a polecenia
Podsumowanie warsztatów i wnioski
Czas trwania
Szkolenie trwa w godz. 10.00-16.00 (dzień I) i 9.00-15.00 (dzień II).
Forma zajęć
Prelegenci
Doświadczony ekspert z zakresu sprzedaży, zarządzania sprzedażą i rozwoju osobistego. Od lat zajmuje się zarządzaniem relacjami w biznesie. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich i zdolności interpersonalnych, przekładające się na twarde wyniki sprzedażowe.
Kierowała projektami związanymi z aktywną sprzedażą i profesjonalną obsługą klienta. Sama aktywnie sprzedawała, osiągając ponadprzeciętne wyniki. Realizuje szkolenia i usługi konsultingowe dla wielu wymagających klientów.
Jej interaktywne podejście i praktyczne wskazówki pozwolą uczestnikom skutecznie rozwijać swoją inteligencję emocjonalną i budować lepsze relacje z innymi.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
