O szkoleniu
✅Jakie korzyści przyniosą warsztaty?
Podczas naszego szkolenia zgłębisz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci:
- Efektywniej komunikować się, wykorzystując techniki, które zwiększą zrozumienie i poprawią przepływ informacji w zespole.
- Motywować pracowników indywidualnie i jako grupę, by osiągać wyznaczone cele.
- Rozwiązywać konflikty i zarządzać stresem, co przyczyni się do lepszego klimatu pracy.
- Wykorzystywać potencjał każdego pracownika, co zwiększy ogólną produktywność i satysfakcję z pracy.
✅Program szkolenia obejmuje:
- Praca z przekonaniami ograniczającymi – jak je identyfikować i przekształcać na motywujące siły.
- Utrzymanie efektywności w zespole – techniki pobudzania działania i zaangażowania.
- Zasady skutecznego przywództwa i budowanie autorytetu.
- Zaawansowana komunikacja – sztuka zadawania właściwych pytań i efektywna informacja zwrotna.
- Delegowanie – zasady i warsztaty praktyczne, które zmienią Twoje podejście do rozdzielania obowiązków.
1
Komunikację efektywną i zrozumiałą dla Twojego zespołu: Nauczysz się, jak mówić, aby słuchano i działać, aby osiągać wyniki. Poznasz techniki pracy i sposoby komunikacji, które sprawią, że Twój zespół będzie pracować wydajniej, a współpraca i świadomość celów będą na najwyższym poziomie.
2
Pobudzanie działania w zespole. Sztukę zadawania pytań prowadzących do lepszej wydajności: Zadawaj pytania, które inspirują do myślenia i działania. Warsztaty nauczą Cię, jak budować relacje z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem, poprzez stawianie pytań otwierających na nowe pomysły i rozwiązania.
3
Delegowanie z językiem korzyści dla pracownika i firmy: Dowiedz się, jak przekazywać zadania, aby były przyjmowane z entuzjazmem i realizowane efektywnie. Pokażemy krok po kroku, jak delegować zadania i motywować pracowników, by chętniej i efektywniej wykonywali powierzone im obowiązki. Dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem.
4
Budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej: Kreowanie feedbacku, który jest postrzegany jako wartość i motywacja do rozwoju. Nauczysz się, jak skutecznie kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność za to, co robią oraz odbierali feedback jako narzędzie wspierające ich rozwój. Poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami.
5
Kontrolę jako narzędzie motywacji: Ustalanie warunków, w których kontrola przestaje być źródłem stresu, a staje się elementem wspierającym rozwój. Poznasz skuteczne narzędzia budowania zaufania oraz lojalność i atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy. Dowiesz się, jak skutecznie kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność za to, co robią.
6
Doradztwo i wspieranie pracownika: Jak być liderem, który staje się źródłem wsparcia, a nie presji. Dowiesz się, jak radzić sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami, budując relacje oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Poznasz skuteczne narzędzia budowania zaufania oraz lojalność i atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy.
Jako szef zespołu każdego dnia stajesz przed wyzwaniem, jakim jest kierowanie grupą ludzi i Twoim zadaniem jest, by realizowali zadania.
Wiemy, z jakimi wyzwaniami mierzy się każdego dnia szef zespołu: wiele zadań do wykonania, kontrola i delegowanie, motywowanie tak, aby pracownicy czuli Twoje wsparcie i jednocześnie czuje oko. Trudne rozmowy, rozwiązywanie konfliktów to tylko wierzchołek z góry Twoich wyzwań.
✅ Czy odczuwasz wyzwania związane z zarządzaniem zespołem?
Jako szef zespołu, być może stajesz codziennie przed wyzwaniami, które testują Twoje umiejętności kierowania i motywowania zespołu. Może masz wrażenie, że Twoje komunikaty nie są odpowiednio rozumiane lub że Twoje metody motywacji nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Frustracja i poczucie stagnacji mogą być obecne, gdy zauważasz, że zespół nie realizuje zadań z oczekiwaną efektywnością lub gdy konflikty zaczynają wpływać na atmosferę pracy.
Jeśli te problemy brzmią znajomo, nasze intensywne szkolenie jest odpowiedzią na Twoje potrzeby.
✅ Jakie korzyści przyniosą warsztaty?
Podczas naszego szkolenia zgłębisz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci:
- Efektywniej komunikować się, wykorzystując techniki, które zwiększą zrozumienie i poprawią przepływ informacji w zespole.
- Motywować pracowników indywidualnie i jako grupę, by osiągać wyznaczone cele.
- Rozwiązywać konflikty i zarządzać stresem, co przyczyni się do lepszego klimatu pracy.
- Wykorzystywać potencjał każdego pracownika, co zwiększy ogólną produktywność i satysfakcję z pracy.
Adresaci: Dyrektorzy, managerowie, kadra kierownicza, dział HR, osoby zarządzające, właściciele firm.
Program szkolenia
Obszary działania lidera
- Dwa filary skutecznego przywództwa: Poznaj kluczowe zasady, które każdy lider powinien zastosować, aby skutecznie kierować swoim zespołem.
- Style przywództwa: Jakie style przywództwa są najbardziej efektywne w różnych sytuacjach i jak je adaptować.
- Autosabotaż lidera: Rozpoznawanie i przełamywanie własnych barier, które hamują skuteczne kierowanie zespołem.
- Budowanie autorytetu: Strategie na rozwijanie i utrzymanie autorytetu lidera.
Funkcje Kierowania/ zarządzanie zasobami ludzkimi
- Podstawy zarządzania zespołem: Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie jako fundamenty osiągania wyników.
- Zaawansowane techniki zarządzania zespołem: Jak wykraczać poza podstawowe funkcje zarządzania, aby skutecznie przewodzić zespołowi.
Planowanie pracy zespołu
- Efektywne zarządzanie czasem: Techniki podziału czasu menedżera, aby maksymalizować produktywność.
- Jak unikać bycia zakładnikiem zespołu?: Strategie na utrzymanie kontroli nad zespołem bez nadmiernego zaangażowania.
- Utrzymanie ciągłości pracy zespołu: Zapewnienie płynności operacji i zadań w zespole.
Komunikacja i informacja zwrotna
- Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych: Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie rozumieją się i jak temu zaradzić.
- Skuteczny model informacji zwrotnej: Jak budować i przekazywać feedback, który motywuje i poprawia wyniki.
- Efektywne przekazywanie poleceń: Techniki, które zwiększają zrozumienie i wydajność wykonania zadań.
Motywacja i Zaangażowanie
- Teorie motywacji: Przegląd i zastosowanie w praktyce.
- Pochwała vs. konstruktywna krytyka: Jak i kiedy stosować, aby skutecznie motywować.
- Analiza przyczyn braku realizacji zadań: Identyfikacja problemów i wprowadzanie odpowiednich rozwiązań.
Delegowanie i Odpowiedzialność
- Skuteczne delegowanie: Techniki i praktyki, które pomagają w delegowaniu zadań i odpowiedzialności.
- Nawyki wspierające i ograniczające delegowanie: Jak rozpoznawać i modyfikować własne zachowania, które wpływają na efektywność zespołu.
Kontrola i rozwój zespołu
- Kontrola jako narzędzie motywujące: Jak kontrolować bez demotywowania zespołu.
- Narzędzia kontroli: Efektywne strategie i narzędzia do monitorowania i oceny pracy zespołu.
Rozwój umiejętności komunikacyjnych
- Sztuka zadawania właściwych pytań: Jak poprawić komunikację i relacje w zespole.
- Trudne rozmowy z pracownikami: Jak prowadzić rozmowy oceniające, upominające oraz podsumowujące.
SESJA Z TRENEREM
- Indywidualne rozmowy z uczestnikami Sesja pytań do trenera
Czas trwania
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu.
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Prelegenci
PIOTR
Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener STRUCTOGRAM Training System – metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze zarządzania i kierowania zespołami pracowników. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Dzięki doświadczeniu wie z czym zmagają się w codziennej pracy managerowie. Zna z praktyki aspekty pracy szefów jak planowanie, delegowanie, motywacja i budowanie efektywnych zespołów. Jest praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi i kierowania ludźmi.
To, co bardzo cenią uczestnicy to fakt, że na prawdziwych przykładach pokazuje jak zastosować poznane techniki motywowania, kierowania czy prowadzenia trudnych rozmów. Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się kierowaniem zespołami i firmami. Siła 20 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 190 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- 6.85% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.85% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
