O szkoleniu
-
Cel szkolenia
- zdiagnozowanie swoich obszarów mocnych i słabych stron w komunikacji z podwładnymi,
- poznanie sprawdzonych sposobów i technik komunikowania się w najważniejszych rozmowach przełożonego z pracownikami,
- przećwiczenie ww. sposobów i technik na przykładach najczęściej występujących trudności w zarządzaniu ludźmi.
Korzyści dla uczestników
- wzmocnienie autorytetu kierownika,
- budowanie pozytywnych relacji z podwładnymi,
- dysponowanie gotowymi narzędziami do wykorzystania w sytuacjach zawodowych,
- większa sprawność zarządzania zespołem,
- skuteczniejsza realizacja celów zespołu oraz lepsze zarządzanie czasem,
Grupa docelowa
- kadra kierownicza urzędów oraz firm,
- dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, którym zależy na lepszym zarządzaniu zespołem i sprawniejszym realizowaniu jego celów,
- koordynatorzy zespołów projektowych,
- osoby, które chcą budować swój autorytet przełożonego,
- pracownicy planujący rozwój w kierunku zarządzania personelem.
Program szkolenia
1. Ja w roli szefa:
- jaki/-a jestem jako przełożony/-a,
- moje zasady szefa – jak je sformułować i komunikować podwładnym.
2. Podstawy komunikacji w pracy menedżera:
- niezawodne narzędzia komunikacji szefa,
- komunikacja werbalna i niewerbalna przełożonego
- sposoby komunikowania się przełożonego i pracowników.
3. Rozmowa rekrutacyjna – jak znaleźć odpowiedniego pracownika:
- wady i zalety rozmowy – jak ograniczyć te pierwsze i wykorzystać drugie,
- struktura rozmowy rekrutacyjnej,
- employer branding - jak budować podczas rozmowy pożądany wizerunek pracodawcy,
- jak pytać o motywację i tzw. miękkie kompetencje.
4. Komunikowanie poleceń i delegowanie zadań:
- polecenie czy prośba – asertywne komunikaty szefa,
- przebieg rozmowy z pracownikiem,
- mity delegowania,
- dopasowanie zadania do etapu rozwoju pracownika.
5. Rozmowa o rezultatach – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej:
- jak przygotować się do rozmowy,
- warunki skutecznego feedback’u,
- narzędzia - algorytmy udzielania informacji zwrotnej,
- trudności w przekazywaniu feedbacku.
6. Nagradzanie i rozmowa z docenianym pracownikiem:
- dlaczego motywowanie, które znamy nie działa i co działa,
- lista nagród – różne sposoby doceniania,
- dopasowanie do potrzeb pracownika,
- przepis na udaną rozmowę doceniającą pracownika.
7. Rozmowa dyscyplinująca i karanie pracownika:
- dopasowanie sankcji,
- zasady i przebieg rozmowy dyscyplinującej,
- procedura dyscyplinowania pracownika podzielona na etapy,
- zwalnianie pracownika.
8. Konflikty i radzenie sobie z trudnymi pracownikami:
- rola komunikacji przełożonego w zarządzaniu konfliktem,
- typy trudnych pracowników i możliwe sposoby komunikowania się i działania.
9. Najczęstsze błędy podczas rozmów przełożonego i zapobieganie im:
- komunikaty, które utrudniają kierownikowi osiągnięcie celów poszczególnych rozmów.
10. Podsumowanie i zakończenie warsztatów.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Dzień II
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Dzień II
Godz.09:00-17.00-
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1. W cenę szkolenia wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
2. Rezygnację z udziału w szkoleniu należy przesłać pocztą, mailem lub faksem ( z potwierdzeniem odbioru) na adres organizatora.
3. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem zajęć, obciążymy Państwa opłatą manipulacyjną w 50% opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.
4. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w zajęciach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
6. Zamiast zgłoszonej osoby, w zajęciach może wziąć udział inny pracownik firmy (po wcześniejszym poinformowaniu organizatora).
7. Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od organizatora. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu.
9. Przesłanie formularza zgłoszenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi szkoleniowej przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST, który jest ich Administratorem. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego UE.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
