O szkoleniu
Cel szkolenia
- zdiagnozowanie swoich obszarów mocnych i słabych stron w komunikacji z podwładnymi,
- poznanie sprawdzonych sposobów i technik komunikowania się w najważniejszych rozmowach przełożonego z pracownikami,
- przećwiczenie ww. sposobów i technik na przykładach najczęściej występujących trudności w zarządzaniu ludźmi.
Korzyści dla uczestników
- wzmocnienie autorytetu kierownika,
- budowanie pozytywnych relacji z podwładnymi,
- dysponowanie gotowymi narzędziami do wykorzystania w sytuacjach zawodowych,
- większa sprawność zarządzania zespołem,
- skuteczniejsza realizacja celów zespołu oraz lepsze zarządzanie czasem,
Grupa docelowa
- kadra kierownicza urzędów oraz firm,
- dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, którym zależy na lepszym zarządzaniu zespołem i sprawniejszym realizowaniu jego celów,
- koordynatorzy zespołów projektowych,
- osoby, które chcą budować swój autorytet przełożonego,
- pracownicy planujący rozwój w kierunku zarządzania personelem.
Program szkolenia
1. Ja w roli szefa:
- jaki/-a jestem jako przełożony/-a,
- moje zasady szefa – jak je sformułować i komunikować podwładnym.
2. Podstawy komunikacji w pracy menedżera:
- niezawodne narzędzia komunikacji szefa,
- komunikacja werbalna i niewerbalna przełożonego
- sposoby komunikowania się przełożonego i pracowników.
3. Rozmowa rekrutacyjna – jak znaleźć odpowiedniego pracownika:
- wady i zalety rozmowy – jak ograniczyć te pierwsze i wykorzystać drugie,
- struktura rozmowy rekrutacyjnej,
- employer branding - jak budować podczas rozmowy pożądany wizerunek pracodawcy,
- jak pytać o motywację i tzw. miękkie kompetencje.
4. Komunikowanie poleceń i delegowanie zadań:
- polecenie czy prośba – asertywne komunikaty szefa,
- przebieg rozmowy z pracownikiem,
- mity delegowania,
- dopasowanie zadania do etapu rozwoju pracownika.
5. Rozmowa o rezultatach – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej:
- jak przygotować się do rozmowy,
- warunki skutecznego feedback’u,
- narzędzia - algorytmy udzielania informacji zwrotnej,
- trudności w przekazywaniu feedbacku.
6. Nagradzanie i rozmowa z docenianym pracownikiem:
- dlaczego motywowanie, które znamy nie działa i co działa,
- lista nagród – różne sposoby doceniania,
- dopasowanie do potrzeb pracownika,
- przepis na udaną rozmowę doceniającą pracownika.
7. Rozmowa dyscyplinująca i karanie pracownika:
- dopasowanie sankcji,
- zasady i przebieg rozmowy dyscyplinującej,
- procedura dyscyplinowania pracownika podzielona na etapy,
- zwalnianie pracownika.
8. Konflikty i radzenie sobie z trudnymi pracownikami:
- rola komunikacji przełożonego w zarządzaniu konfliktem,
- typy trudnych pracowników i możliwe sposoby komunikowania się i działania.
9. Najczęstsze błędy podczas rozmów przełożonego i zapobieganie im:
- komunikaty, które utrudniają kierownikowi osiągnięcie celów poszczególnych rozmów.
10. Podsumowanie i zakończenie warsztatów.
Czas trwania
Szkolenie online - 12h, szkolenie stacjonarne - 16h
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
