Kluczowe rozmowy menedżera - 2-dniowe warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.

O szkoleniu

Cel szkolenia

- zdiagnozowanie swoich obszarów mocnych i słabych stron w komunikacji z podwładnymi,
- poznanie sprawdzonych sposobów i technik komunikowania się w najważniejszych rozmowach przełożonego z pracownikami,
- przećwiczenie ww. sposobów i technik na przykładach najczęściej występujących trudności w zarządzaniu ludźmi.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

- wzmocnienie autorytetu kierownika,
- budowanie pozytywnych relacji z podwładnymi,
- dysponowanie gotowymi narzędziami do wykorzystania w sytuacjach zawodowych,
- większa sprawność zarządzania zespołem,
- skuteczniejsza realizacja celów zespołu oraz lepsze zarządzanie czasem,

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

- kadra kierownicza urzędów oraz firm,
- dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, którym zależy na lepszym zarządzaniu zespołem i sprawniejszym realizowaniu jego celów,
- koordynatorzy zespołów projektowych,
- osoby, które chcą budować swój autorytet przełożonego,
- pracownicy planujący rozwój w kierunku zarządzania personelem.

Program szkolenia

1. Ja w roli szefa:
- jaki/-a jestem jako przełożony/-a,
- moje zasady szefa – jak je sformułować i komunikować podwładnym.
2. Podstawy komunikacji w pracy menedżera:
- niezawodne narzędzia komunikacji szefa,
- komunikacja werbalna i niewerbalna przełożonego
- sposoby komunikowania się przełożonego i pracowników.
3. Rozmowa rekrutacyjna – jak znaleźć odpowiedniego pracownika:
- wady i zalety rozmowy – jak ograniczyć te pierwsze i wykorzystać drugie,
- struktura rozmowy rekrutacyjnej,
- employer branding - jak budować podczas rozmowy pożądany wizerunek pracodawcy,
- jak pytać o motywację i tzw. miękkie kompetencje.
4. Komunikowanie poleceń i delegowanie zadań:
- polecenie czy prośba – asertywne komunikaty szefa,
- przebieg rozmowy z pracownikiem,
- mity delegowania,
- dopasowanie zadania do etapu rozwoju pracownika.
5. Rozmowa o rezultatach – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej:
- jak przygotować się do rozmowy,
- warunki skutecznego feedback’u,
- narzędzia - algorytmy udzielania informacji zwrotnej,
- trudności w przekazywaniu feedbacku.
6. Nagradzanie i rozmowa z docenianym pracownikiem:
- dlaczego motywowanie, które znamy nie działa i co działa,
- lista nagród – różne sposoby doceniania,
- dopasowanie do potrzeb pracownika,
- przepis na udaną rozmowę doceniającą pracownika.
7. Rozmowa dyscyplinująca i karanie pracownika:
- dopasowanie sankcji,
- zasady i przebieg rozmowy dyscyplinującej,
- procedura dyscyplinowania pracownika podzielona na etapy,
- zwalnianie pracownika.
8. Konflikty i radzenie sobie z trudnymi pracownikami:
- rola komunikacji przełożonego w zarządzaniu konfliktem,
- typy trudnych pracowników i możliwe sposoby komunikowania się i działania.
9. Najczęstsze błędy podczas rozmów przełożonego i zapobieganie im:
- komunikaty, które utrudniają kierownikowi osiągnięcie celów poszczególnych rozmów.
10. Podsumowanie i zakończenie warsztatów.

Czas trwania

Szkolenie online - 12h, szkolenie stacjonarne - 16h

Forma zajęć

Prelegenci

Trener SEMPER

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Kraków

Kraków

woj. małopolskie

-

Rejestracja

szkolenie stacjonarne
1 542
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 590 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!