O szkoleniu
Umiejętna komunikacja stanowi podstawową kompetencję menedżerską, bez której bardzo trudno budować firmę. Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.
- nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewania się z współpracownikami,
- dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się
z różnymi typami osób – w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań, - zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa i wynosi rozwój na nową orbitę.
- Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści.
- Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się.
Program szkolenia
8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PRACY ZESPOŁOWEJ
- Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
- W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
- Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
- Style komunikacji – jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
- Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
- Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
- Jak słuchać? Jak pytać? Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym?
- Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
- Nie ważne co powie A, ważne co zrozumie B – dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
- Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
- Savoir – vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
- Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej
SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI – TECHNIKI ASERTYWNOŚCI I ODDZIAŁYWANIA NA INNYCH
- Asertywność w pracy menedżera- dlaczego się opłaca?
- Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
- Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
- Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
- Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
- Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
- Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
- Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
- Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
- Asertywne przyjmowanie ocen
- Budowanie odporności na manipulację
- Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
- Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
- Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
- Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
- Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
- Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?
MOTYWUJĄCE OCENIANIE PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW POPRZEZ UDZIELANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ
- Krytyka i pochwała – kiedy stosować?
- Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
- Rola informacji zwrotnej w zarządzaniu – czynniki demotywujące i budujące motywacje
- Skuteczne modele udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej: hamburger/FUKOZ/SPINK-a
- Kroki udzielania motywującej informacji zwrotnej
- Egzekwowania rezultatów od pracowników
15.00 – Zakończenie szkolenia
Czas trwania
8:45 - 15:00
Prelegenci
Małgorzata Głębocka - Szurko
Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.
Certyfikowany coach ICF. Trener NLP.
Szkoleniowiec z krwi i kości. Praktyk absolutny. Nauczyciel doskonały.
Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.
Jako Korporacyjny Dyrektor Personalny przez 8 lat zarządzała międzynarodowymi zespołami – w takich krajach jak: Polska, Chiny, Dania, Wietnam, Holandia, Norwegia, USA,Bułgaria, Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia.
Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.
Specjalizuje się w zarządzaniu projektami typu “Green-field”.
Podczas pracy na stanowisku Korporacyjnego Dyrektora Personalnego opracowywała i była odpowiedzialna za wdrożenie międzynarodowych programów szkoleniowych. Szczególnie bliskie jej sercu są zagadnienia związane z projektami międzykulturowymi oraz przywództwem.
Od lat zakochana jest w filozofii Lean Manufacturing. Wiedzę w tym zakresie zdobywała w fabrykach we Włoszech, Niemczech i Japonii, takich jak: Ferrari, Lamborghini, Ducati, Porsche, Toyota, Whirlpool, Philips. Kilkukrotnie współuczestniczyła przy wdrożeniu Lean-u w organizacjach, w których pracowała.
Prowadzi warsztaty Lider Kaizen, podczas których pokazuje jak „szczupło zarządzać” nie tylko w obszarze produkcji.
Zwycięzca Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Personalny roku 2004. Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kadrami (2006-2010). W tym okresie także członek Rady Programowej Stowarzyszenia i członek Rady Programowej miesięcznika „Personel i Zarządzanie”. Lider modułu HR – wykładowca studiów MBA.
Swobodnie włada w pracy językiem angielskim i rosyjskim.
Hr Business Partner, doradca HR, lecz przede wszystkim entuzjastka swojej pracy.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 370 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 170 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220