Komunikacja i dialog w pracy managera

O szkoleniu

Umiejętna komunikacja stanowi podstawową kompetencję menedżerską, bez której bardzo trudno budować firmę. Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewania się z współpracownikami,
  • dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się
    z różnymi typami osób – w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań,
  • zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa i wynosi rozwój na nową orbitę.
Kto powinien wziąć udział?
  • Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści.
  • Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego  i asertywnego komunikowania się.

Program szkolenia

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

SKUTECZNA KOMUNIKACJA  W PRACY ZESPOŁOWEJ

  • Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
  • W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
  • Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
  • Style komunikacji – jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
  • Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
  • Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
  • Jak słuchać? Jak pytać? Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym?
  • Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
  • Nie ważne co powie A, ważne co zrozumie B – dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
  • Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
  • Savoir – vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
  • Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej

SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI – TECHNIKI ASERTYWNOŚCI I ODDZIAŁYWANIA NA INNYCH 

  • Asertywność w pracy menedżera- dlaczego się opłaca?
  • Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
  • Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
  • Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
  • Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
  • Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
  • Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
  • Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
  • Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
  • Asertywne przyjmowanie ocen
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
  • Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
  • Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
  • Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
  • Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
  • Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?

MOTYWUJĄCE OCENIANIE PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW POPRZEZ UDZIELANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Krytyka i pochwała – kiedy stosować?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Rola informacji zwrotnej w zarządzaniu – czynniki demotywujące i budujące motywacje
  • Skuteczne modele udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej: hamburger/FUKOZ/SPINK-a
  • Kroki udzielania motywującej informacji zwrotnej
  • Egzekwowania rezultatów od pracowników

15.00 – Zakończenie szkolenia

Czas trwania

8.45 - 15.00

Prelegenci

Małgorzata Głębocka - Szurko

Certyfikowany coach ICF. Trener NLP.

Szkoleniowiec z krwi i kości. Praktyk absolutny. Nauczyciel doskonały.

Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.

Jako Korporacyjny Dyrektor Personalny przez 8 lat zarządzała międzynarodowymi zespołami – w takich krajach jak: Polska, Chiny, Dania, Wietnam, Holandia, Norwegia, USA,Bułgaria, Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia.

Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.

Specjalizuje się w  zarządzaniu projektami typu “Green-field”.

Podczas pracy na stanowisku Korporacyjnego Dyrektora Personalnego opracowywała i była odpowiedzialna za wdrożenie  międzynarodowych programów szkoleniowych. Szczególnie bliskie jej sercu są zagadnienia związane z projektami międzykulturowymi oraz przywództwem.

Od lat zakochana jest w filozofii Lean Manufacturing. Wiedzę w tym zakresie zdobywała w fabrykach we Włoszech, Niemczech i Japonii, takich jak: Ferrari, Lamborghini, Ducati, Porsche, Toyota, Whirlpool, Philips. Kilkukrotnie współuczestniczyła przy wdrożeniu Lean-u w organizacjach, w których pracowała.

Prowadzi warsztaty Lider Kaizen, podczas których pokazuje jak „szczupło zarządzać” nie tylko w obszarze produkcji.

Zwycięzca Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Personalny roku 2004. Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kadrami (2006-2010). W tym okresie także członek Rady Programowej Stowarzyszenia i członek Rady Programowej miesięcznika „Personel i Zarządzanie”. Lider modułu HR – wykładowca studiów MBA.

Swobodnie włada w pracy językiem angielskim i rosyjskim.

Hr Business Partner, doradca HR, lecz przede wszystkim entuzjastka swojej pracy.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie szkoleniowej clickmeeting.
Clickmeeting

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
W oparciu o naszą platformę
Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Clickmeeting

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
W oparciu o naszą platformę
Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Rejestracja

Cena 1
1 396
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 470 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

BUR

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!