O szkoleniu
Komunikacja to podstawowe narzędzie budowania i podtrzymywania relacji społecznych. Potocznie komunikacja to przekazywanie i odbiór informacji w codziennej współpracy z ludźmi. Dzięki komunikacji wymieniamy się myślami, pomysłami i obserwacjami. Towarzyszy nam od początku życia i jest jednym z najważniejszych procesów w życiu każdego człowieka. Decyduje o sukcesach w każdej firmie i w życiu prywatnym i wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje miedzy ludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę, zadowolenie klientów. To ona zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto komunikować się skutecznie.
Nieporozumienia i porozumienie zawsze zależą od obydwu stron. Każdy może się nauczyć skutecznej komunikacji i odnosić sukcesy, a trening czyni mistrza!
Szkolenie skierowane jest do każdego, kto chce doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi w życiu zawodowym i prywatnym niezależnie od wieku, płci i profesji.
Cel szkolenia
Wszyscy rozmawiamy, natomiast efekty są różne. Co zatem zrobić, aby komunikacja była skuteczna? Celem szkolenia jest wzrost świadomości siły komunikacji i naszego wpływu na jej przebieg, nawet przy niskich kompetencjach z tego zakresu naszego rozmówcy, a także rozwinięcie kompetencji komunikacji uczestników szkolenia.
Zdobędziesz umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej.
Zauważysz, co dzieje się z ludźmi w trakcie wymiany informacji.
Poznasz i usprawnisz techniki komunikowania się z ludzi o różnych osobowościach.
Poznanie tajniki przekazu werbalnego i niewerbalnego.
Poznasz zasady i udoskonalisz umiejętności umiejętności komunikacyjnych dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej.
Dowiesz się jak radzić sobie negatywnymi emocjami swoimi i innych.
Metodologia szkolenia
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.
Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki z zakresu skutecznego komunikowania się. Każde ćwiczenie i gra są omawiane.
Warsztat – komunikacja dwustronna.
Miniwykład z prezentacją multimedialną przekazują praktyczną wiedzę o zasadach efektywnej komunikacji.
Dyskusje moderowane mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z komunikacją w zespole.
- Kadra zarządzająca i liderzy – osoby na stanowiskach kierowniczych, które wpływają na Twoje umiejętności komunikacyjne w celu zarządzania zarządzaniem i bieżącymi konfliktami.
- Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta – osoby, które kontaktują się z klientami i uzyskują doskonalić skuteczność i empatyczną komunikację.
- Specjaliści ds. HR i pracownicy – odpowiedzialni za rekrutację, szkolenia i rozwój pracowników, którzy uzyskali dostęp do komunikacji w relacjach zawodowych.
- Pracownicy działów marketingu i PR – osoby odpowiedzialne za komunikację kontekstową i zewnętrzną, które skutecznie przekazują informacje i struktury relacji z odbiorcami.
- Nauczyciele i trenerzy – osoby odpowiedzialne za poznanie innych, które doskonalić swoje techniki komunikacyjne.
- Pracownicy działów IT – osoby współpracujące z działającymi, które wpływają na siebie z innej osoby
Program szkolenia
Moduł I: Komunikacja
Dlaczego warto się dobrze komunikować
Stereotypy, nastawianie do rozmówcy, modelowanie nastawiania, automotywacja.
Przekaz werbalny i niewerbalny
Efekt pierwszego wrażenia, budowanie wizerunku specjalisty, wiarygodność.
Różnice interpersonalne w komunikowaniu się introwertyk/ ekstrawertyk, kobieta/ mężczyzna,
Osłabiacze i wzmacniacze komunikacyjne
Bariery komunikacyjne
Moduł II: Budowanie potrzeb
EQ (inteligencja emocjonalna)
Sztuka zadawania pytań i aktywne słuchanie
Korzyści z zadawania pytań
Metoda dowartościowania
Moduł III: Trudne sytuacja
Uwzględnianie potrzeb innych
Oddzielenie ludzi od problemu
Poszukiwanie rozwiązań
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Prawnik i wieloletni trener zarówno jako prawnik jak i trener kompetencji miękkich. Certyfikowany Trener Biznesu. Absolwentka studiów MBA. Pasjonatka rozwoju osobistego, motywowania pracowników i komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się w tematyce komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, asertywności, budowania i zarzadzania zespołem. Z tej tematyki regularnie prowadzi szkolenia m.inn dla Zabrzańskiego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości i innymi instytucjami. Przygodę ze szkoleniami rozpoczęła jako trener/ wykładowca tzw. szkoleń twardych, w zakresie prawa międzynarodowego, które nadal prowadzi m.in. dla sądów, kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, Okręgowej Izby Radców Prawnych oraz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Z jej ramienia, również panelista - reprezentant z Polski, na Konferencji „European cooperation on judicial training for court staff and bailiffs”. dot. mechanizmów szkoleniowych dla kadr wymiaru sprawiedliwości, w Brukseli (Congress Center Albert Borschette), Przedstawiciel Polski – expert w projektach: Study on training needs of court Staff on EU law in the EU, Better Applying European cross-border procedures, koordynator krajowy projektu project "Legal and language training for court staff in Europe", Prawne i językowe szkolenia dla pracowników sądów, potrzeby i zasady prowadzenia szkoleń dla pracowników w rożnych krajach UE. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa międzynarodowego. Wieloletni Kierownik działu obrotu prawnego z zagranicą w sądzie okręgowym. Obecnie Dyrektor Centrum Rozwoju Rodziny w Zabrzu.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
