Komunikacja interpersonalna

O szkoleniu

Komunikacja to podstawowe narzędzie budowania i podtrzymywania relacji społecznych. Potocznie komunikacja to przekazywanie i odbiór informacji w codziennej współpracy z ludźmi. Dzięki komunikacji wymieniamy się myślami, pomysłami i obserwacjami. Towarzyszy nam od początku życia i jest jednym z najważniejszych procesów w życiu każdego człowieka. Decyduje o sukcesach w każdej firmie i w życiu prywatnym i wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje miedzy ludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę, zadowolenie klientów. To ona zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto komunikować się skutecznie.
Nieporozumienia i porozumienie zawsze zależą od obydwu stron. Każdy może się nauczyć skutecznej komunikacji i odnosić sukcesy, a trening czyni mistrza!
Szkolenie skierowane jest do każdego, kto chce doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi w życiu zawodowym i prywatnym niezależnie od wieku, płci i profesji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia
Wszyscy rozmawiamy, natomiast efekty są różne. Co zatem zrobić, aby komunikacja była skuteczna? Celem szkolenia jest wzrost świadomości siły komunikacji i naszego wpływu na jej przebieg, nawet przy niskich kompetencjach z tego zakresu naszego rozmówcy, a także rozwinięcie kompetencji komunikacji uczestników szkolenia.

  • Zdobędziesz umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej.

  • Zauważysz, co dzieje się z ludźmi w trakcie wymiany informacji.

  • Poznasz i usprawnisz techniki komunikowania się z ludzi o różnych osobowościach.

  • Poznanie tajniki przekazu werbalnego i niewerbalnego.

  • Poznasz zasady i udoskonalisz umiejętności umiejętności komunikacyjnych dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej.

  • Dowiesz się jak radzić sobie negatywnymi emocjami swoimi i innych.

Metodologia szkolenia
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.
Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki z zakresu skutecznego komunikowania się. Każde ćwiczenie i gra są omawiane.

  • Warsztat – komunikacja dwustronna.

  • Miniwykład z prezentacją multimedialną przekazują praktyczną wiedzę o zasadach efektywnej komunikacji.

  • Dyskusje moderowane mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z komunikacją w zespole.

Kto powinien wziąć udział?
  • Kadra zarządzająca i liderzy – osoby na stanowiskach kierowniczych, które wpływają na Twoje umiejętności komunikacyjne w celu zarządzania zarządzaniem i bieżącymi konfliktami.
  • Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta – osoby, które kontaktują się z klientami i uzyskują doskonalić skuteczność i empatyczną komunikację.
  • Specjaliści ds. HR i pracownicy – ​​odpowiedzialni za rekrutację, szkolenia i rozwój pracowników, którzy uzyskali dostęp do komunikacji w relacjach zawodowych.
  • Pracownicy działów marketingu i PR – osoby odpowiedzialne za komunikację kontekstową i zewnętrzną, które skutecznie przekazują informacje i struktury relacji z odbiorcami.
  • Nauczyciele i trenerzy – osoby odpowiedzialne za poznanie innych, które doskonalić swoje techniki komunikacyjne.
  • Pracownicy działów IT – osoby współpracujące z działającymi, które wpływają na siebie z innej osoby

Program szkolenia

Moduł I: Komunikacja
Dlaczego warto się dobrze komunikować
Stereotypy, nastawianie do rozmówcy, modelowanie nastawiania, automotywacja.
Przekaz werbalny i niewerbalny
Efekt pierwszego wrażenia, budowanie wizerunku specjalisty, wiarygodność.
Różnice interpersonalne w komunikowaniu się introwertyk/ ekstrawertyk, kobieta/ mężczyzna,
Osłabiacze i wzmacniacze komunikacyjne
Bariery komunikacyjne

Moduł II: Budowanie potrzeb
EQ (inteligencja emocjonalna)
Sztuka zadawania pytań i aktywne słuchanie
Korzyści z zadawania pytań
Metoda dowartościowania

Moduł III: Trudne sytuacja
Uwzględnianie potrzeb innych
Oddzielenie ludzi od problemu
Poszukiwanie rozwiązań

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Prawnik i wieloletni trener zarówno jako prawnik jak i trener kompetencji miękkich. Certyfikowany Trener Biznesu. Absolwentka studiów MBA. Pasjonatka rozwoju osobistego, motywowania pracowników i komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się w tematyce komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, asertywności, budowania i zarzadzania zespołem. Z tej tematyki regularnie prowadzi szkolenia m.inn dla Zabrzańskiego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości i innymi instytucjami. Przygodę ze szkoleniami rozpoczęła jako trener/ wykładowca tzw. szkoleń twardych, w zakresie prawa międzynarodowego, które nadal prowadzi m.in. dla sądów, kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, Okręgowej Izby Radców Prawnych oraz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Z jej ramienia, również panelista - reprezentant z Polski, na Konferencji „European cooperation on judicial training for court staff and bailiffs”. dot. mechanizmów szkoleniowych dla kadr wymiaru sprawiedliwości, w Brukseli (Congress Center Albert Borschette), Przedstawiciel Polski – expert w projektach: Study on training needs of court Staff on EU law in the EU, Better Applying European cross-border procedures, koordynator krajowy projektu project "Legal and language training for court staff in Europe", Prawne i językowe szkolenia dla pracowników sądów, potrzeby i zasady prowadzenia szkoleń dla pracowników w rożnych krajach UE. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa międzynarodowego. Wieloletni Kierownik działu obrotu prawnego z zagranicą w sądzie okręgowym. Obecnie Dyrektor Centrum Rozwoju Rodziny w Zabrzu.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
5 450
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!