O szkoleniu
Chcesz skutecznie porozumiewać się z innymi? Zdobądź umiejętności, które pomogą Ci budować lepsze relacje zawodowe i prywatne. Dołącz do naszego szkolenia "Komunikacja Interpersonalna od A do Zet" i odkryj:
- podstawy skutecznej komunikacji – naucz się aktywnego słuchania i wyrażania swoich myśli
- techniki zapobiegania nieporozumieniom – dowiedz się, jak unikać nieporozumień i budować dobry klimat do rozmowy
- techniki manipulacji – naucz się jak dbać o siebie
- szkolenie online z trenerem na żywo
- 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
- szkolenie z Gwarancją Terminu
Na szkolenie zapraszamy:
- menedżerów
- handlowców
- pracowników biurowych
- specjalistów z różnych dziedzin
Program szkolenia
Podstawy komunikacji interpersonalnej:
- Co właściwie się dzieje, gdy ludzie do siebie mówią - elementy składowe procesu komunikacji
- Rodzaje komunikacji interpersonalnej - w jaki sposób się komunikujemy
- Bariery w komunikacji – co sprawia, że tak trudno jest nam się dogadać z klientami i współpracownikami
Jak mówić, aby inni nas słuchali:
- Słowa, ton i struktura wypowiedzi - wszystko o co musisz zadbać zanim otworzysz usta
- Techniki przyciągania uwagi rozmówcy
- Jak argumentować, by budzić zaufanie i przekonywać?
Jak słuchać, aby rozumieć innych:
- Słyszenie a słuchanie – kilka słów o trudnej sztuce aktywnego słuchania
- Bariery w słuchaniu
- Jak pokazać rozmówcy, że naprawdę go słuchamy
- Techniki komunikacyjne wspierające słuchanie
Jak wyglądać, aby inni lepiej nas rozumieli:
- Komunikacja niewerbalna – fakty i mity
- Mowa ciała – jak postawa, gesty i wzrok ułatwiają lub utrudniają zrozumienie
- Ubiór i akcesoria jako narzędzie komunikacji
Psychologiczny aspekt komunikacji interpersonalnej:
- Gry statusowe – jak za pomocą komunikacji ludzie dążą do osiągania wysokiego miejsca w hierarchii
- Manipulacja – jak za pomocą komunikacji ludzie dążą do zdobycia przewagi
Skuteczna komunikacja w miejscu pracy – przykłady z życia codziennego:
- Reagowanie na odmienne zdanie rozmówcy (np. na obiekcje klienta lub współpracownika)
- E-mail – pułapki komunikacyjne
- Mówienie do grupy – dobre praktyki w zakresie wystąpień publicznych przed klientami lub współpracownikami
Czas trwania
9:00 - 16:00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
- pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
