O szkoleniu
Czy wiesz, że szkolenia interpersonalne to najskuteczniejszy sposób, by spotęgować efektywność zatrudnionych w firmie pracowników? Szkolenia z kompetencji miękkich trenują kluczowe umiejętności, które są podstawą w procesie budowania relacji i współdziałania, a komunikacja interpersonalna w pracy w dużej mierze decyduje o sukcesach w firmie. Sprawność komunikacyjna wpływa w praktyce na większość obszarów naszego funkcjonowania – relacje międzyludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę w pracy i zadowolenie klientów Twojej firmy. To umiejętność komunikacji interpersonalnej gwarantuje skuteczność, dlatego warto zainwestować w rozwój kompetencji interpersonalnych pracowników i zaoferować im niezbędne do tego szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy z naszymi Klientami już od lat i dzięki temu możemy zaproponować Twojej firmie i zatrudnionym w niej pracownikom certyfikowane i w pełni profesjonalne szkolenia z umiejętność miękkich w formie stacjonarnych warsztatów oraz nowoczesne szkolenia z komunikacji interpersonalnej online.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna w pracy” to nowoczesny projekt rozwojowy, który koncentruje się na treningu efektywnej i sprawnej komunikacji w miejscu pracy. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej pozwoli Twoim pracownikom poszerzyć wiedzę o metodach skutecznego porozumiewania się, sposobach unikania błędów komunikacyjnych i technikach ułatwiających komunikację w sytuacjach trudnych. Dostępny w naszym najnowszym katalogu szkoleń kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna w pracy” to warsztat skoncentrowany na praktycznych umiejętnościach. Nasi doświadczeni i wysoko wykwalifikowani trenerzy dbają o to, by za każdym razem był to maksymalnie zindywidualizowany i nastawiony na rozwój najbardziej przydatnych w miejscu pracy umiejętności trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna w pracy” pozwoli Twoim pracownikom odnaleźć „wspólny język”, właściwie reagować w sytuacjach trudnych i skutecznie się komunikować, co sprawi, że wzrośnie ich efektywność i zaangażowanie w realizację celów strategicznych kierowanej przez Ciebie firmy.
Nie marnuj czasu i zadbaj o rozwój kluczowych kompetencji swoich pracowników i ich skuteczność. Wybrać możesz spośród dwóch wariantów szkolenia – zdolności interpersonalne swojej kadry możesz doskonalić, wybierając stacjonarny kurs organizowany w naszej warszawskiej siedzibie lub postawić na nowoczesne szkolenie realizowane w formule online. Serdecznie zapraszamy!
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Kurs interpersonalny z komunikacji wyposaży Twoich pracowników w kompleksową wiedzę o:
- sposobach zwiększania sprawności komunikacji w firmie;
- technikach zadawania efektywnych pytań w komunikacji interpersonalnej;
- świadomym posługiwaniu się mową ciała w komunikacji niewerbalnej;
- technikach i metodach efektywnej komunikacji;
- regułach doboru rodzaju komunikatu i jego formy do specyfiki odbiorcy;
- zasadach budowania dobrych relacji ze współpracownikami i przełożonymi;
- sposobach unikania błędów i pomyłek w komunikacji;
- metodach ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.
Kurs „Komunikacja interpersonalna w pracy” to oparty o fachową wiedzę trening interpersonalny. Szkolenie koncentruje się na prezentacji specjalistycznej wiedzy wymaganej do sprawnego porozumiewania się w każdej sytuacji, w relacji z różnymi partnerami: współpracownikami, podwładnymi, klientami etc.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna w pracy” wyposaży Twoją załogę w praktyczne umiejętności:
- mówienia w taki sposób, aby zostać usłyszanym;
- sprawnej komunikacji w trudnych warunkach oraz z trudnymi rozmówcami;
- dostosowania komunikatów werbalnych niewerbalnych do rozmówcy w celu zbudowania lepszej relacji;
- skutecznego wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz wydawania poleceń.
Otwarty kurs poświęcony komunikacji w pracy koncentruje się na praktycznych formach szkolenia. Zdolności interpersonalne Kursantów doskonalimy przy wykorzystaniu najskuteczniejszych nowoczesnych metod nauczania, a Twoi pracownicy będą mogli sprawdzić swoją skuteczność komunikacyjną w konkretnych sytuacjach z życia Twojej firmy.
Otwarty kurs z komunikacji w pracy pogłębi kluczowe kompetencje Twoich pracowników związane z:
- komunikacją ustną i pisemną;
- efektywnością zawodową;
- budowaniem dobrych relacji w życiu zawodowym.
Stacjonarne i zdalne szkolenie „Komunikacja interpersonalna w pracy” doskonali kompetencje decydujące o skuteczności w pracy i życiu prywatnym.
CELE
- Opanowanie umiejętności świadomego komunikowania się ze współpracownikami, przełożonymi i innymi odbiorcami naszych komunikatów.
- Wzmocnienie umiejętności komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych
- Doskonalenie zdolności komunikacyjnych
- Zwiększenie świadomości w obszarze komunikacji interpersonalnej
- Poprawa efektywności komunikacji w życiu zawodowym i prywatnym
Adresaci szkolenia:
- Osoby zarządzające zespołami.
- Osoby współpracujące z zespołem.
- Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
- Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
- Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Rozpoczęcie warsztatu: Weryfikacja potrzeb szkoleniowych uczestników. Zdefiniowanie celów szkolenia. Sprawy organizacyjne.
Moduł I. Komunikacja interpersonalna, która łączy, a nie dzieli.
Czy można się nie komunikować?
Lepiej mieć racje czy relacje - znaczenie komunikowania się.
Aby zespół mógł odnosić sukcesy musi się skutecznie komunikować.
Co utrudnia nam efektywną komunikację - bariery komunikacyjne. Ćwiczenie „Autodiagnoza komunikatów”
Moduł II. W jaki sposób typ osobowości wpływa na komunikację.
Jak mówić do różnych "światów"? W jaki sposób rozmawiać z poszczególnymi typami osobowości (również tymi, które postrzegamy jako „trudne” i „inne”) na bazie case’ów z życia zawodowego i prywatnego.
Model DISC i typy osobowości, a skuteczność komunikacji
Wstęp do tematyki (zapraszamy na szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC, które pozwala zgłębić ten temat!).
Ćwiczenie indywidualne na rozpoznawanie poszczególnych typów osobowości
w codziennym życiu. Omówienie.
Moduł III. Siła komunikacji werbalnej
- Anatomia wypowiedzi. Co wpływa na jakość komunikatów? Ćwiczenie grupowe „W jaki sposób wysyłasz komunikaty?”
Mówienie. Ćwiczenie grupowe „Siła komunikatów” pokazujące znaczenie sposobu wypowiadania poszczególnych komunikatów. Omówienie.
Siła wpływu dzięki komunikacji - szanse i zagrożenia w perswazji (zapraszamy na szkolenie otwarte z tematu technik wywierania wpływu).
Moduł IV. Spraw, aby inni chcieli Cię słuchać.
Elementy komunikacji niewerbalnej: ton głosu, postawa ciała i gesty, mimika, kontakt wzrokowy.
Twoja autoprezentacja - budowanie spójnych komunikatów werbalnych
i niewerbalnych. Ćwiczenie na forum: „Elevator speech” krótkie indywidualne wystąpienia uczestników wraz z omówieniem każdego pod kątem przekazywanych komunikatów.
Moduł V. Jak zacząć rozmawiać, a przestać tylko mówić.
Ćwiczenie „Znaczenie słuchania”.
Jak być dobrym słuchaczem - aktywne słuchanie.
Rodzaje pytań możliwych do zastosowania. Ćwiczenie z zastosowaniem pytań coachingowych.
Słuchać i słyszeć.
Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Ćwiczenie indywidualne z arkuszem pracy.
Moduł VI. Rola asertywnej komunikacji w kontaktach interpersonalnych
Czym jest asertywność?
W jaki sposób budować własną asertywność? Ćwiczenie indywidualne „Mapa Twojej asertywności”.
Jak wyrażać swoje zdanie i uczucia dbając o własne granice. Reguły asertywnej komunikacji m.in. z przełożonym, z współpracownikami, z podwładnym i klientami. Asertywne prośby, odmowy, stawianie granic i emocjonalne rozmowy.
Asertywność w praktyce - case study i własne doświadczenia Uczestników.
Moduł VII. Rola informacji zwrotnej w komunikacji interpersonalnej
Co to jest informacja zwrotna (feedback)?
Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej.
Wybrane modele informacji zwrotnej m.in. SBI, FUKO, COIN, BOOST
Ćwiczenie grupowe „Kodeks dobrych praktyk informacji zwrotnej”
Zakończenie szkolenia: sesja „AHA-moments”(co było dla Ciebie najciekawsze, najbardziej wartościowe) podsumowanie kluczowych treści, wnioski końcowe i opracowanie planu wdrożenia. Ewaluacja programu szkoleniowego.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
Przez kilkanaście lat pracowała jako menadżerka w największych globalnych korporacjach mediowych.
Obecnie jako certyfikowana trenerka biznesu wspiera organizacje i klientów indywidualnych w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych i psychospołecznych takich, jak efektywna komunikacja, inteligencja emocjonalna, odporność na stres, krytyczne myślenie.
Podczas warsztatów tworzy przestrzeń do nauki poprzez działanie i wymianę doświadczeń.
Do pracy trenerskiej wplata wiedzę i know-how zdobyte w pracy menadżerskiej a także na sali szkoleniowej oraz podczas licznych programów rozwojowych, w których sama regularnie bierze udział.
Prowadzi warsztaty, webinary, wykłady i prelekcje.
Tworzy także artykuły eksperckie dla serwisu Zawodowo OLX.
Wulkan energii. Zaraża energią, pasją i wiedzą. Słowna babka – z wykształcenia lingwistka,
z powołania przez wiele lat menadżerka w korporacjach mediowych, obecnie z miłości do słowa trenerka, mówczyni i autorka tekstów. Wierzy, że słowa mają wielką moc, dlatego wspiera rozwój kompetencji komunikacyjnych i psycho-społecznych. Pomaga budować organizacje oparte na autentyczności, empatii, dialogu i pracy na mocnych stronach.
SPECJALIZACJA:
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym – wzmacnianie dobrostanu, świadomego zarządzanie energią, promowanie odpoczynku i samoopieki.
Równowaga psychiczna – odporność psychiczna i radzenie sobie ze stresem, rozwój inteligencji emocjonalnej oraz uważności.
Równowaga w relacjach zawodowych – empatyczna komunikacja, porozumienie bez przemocy (NVC), współpraca opartej na dialogu.
Współpraca i budowanie relacji.
Krytyczne myślenie.
KWALIFIKACJE:
Roczna Szkoła Trenerów TROP.
Studia podyplomowe z Porozumienia bez przemocy wg Marshalla Rosenberga w Collegium Civitas.
Studia podyplomowe z Psychologii komunikacji medialnej na Uniwersytecie Warszawskim.
Studia magisterskie z Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim.
Kurs Train the trainer “Self-Help Plus” według program WHO.
8-tygodniowy kurs Mindfulness-Based Stress Reduction.
Program Train the trainer „Humanitarian Operations Programme”.
Kurs pozytywnej neuroplastyczności mózgu Ricka Hansona.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Przygotowuje szkolenia szyte na miarę potrzeb i możliwości klientów i klientek.
Tworzy przestrzeń do uczenia się przez doświadczenie - działanie, wymianę doświadczeń i refleksję w oparciu o cykl Kolba.
Klientów_i wspiera w rozwoju w oparciu o ich mocne strony i budowanie uważnej relacji z samym_ą sobą oraz innymi.
Stosuje różnorodne metody dostosowane do stylu pracy i tempa grupy oraz tematyki warsztatu – dyskusje moderowane i burze mózgów na forum, pracę w parach oraz podgrupach, metody aktywizujące, testy wspierające autodiagnozę, proste techniki oddechowe i ruchowe, mini wykłady.
PROFIL TRENERA:
- Akredytowany konsultant Insights Discovery (od 2008 roku) – metody określającej typ osobowości, Przeszkolonych i omówionych ponad 1 100 profilów Insights Discovery.
- Trener kompetencji miękkich szczególnie w zakresie: komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczony praktyk (ponad 25 lat) w zakresie zarządzania organizacją, budowania i zarządzania zespołem.
- Executive coach oraz konsultant projektów rozwojowych dedykowanych kadrze menedżerskiej.
SPECJALIZACJA:
- Typologia osobowości Insights Discovery.
- Trener kompetencji miękkich komunikacyjnych.
- Trener kompetencji zarządczych.
- Train the trainer.
KWALIFIKACJE:
- Certyfikowany trener biznesu – Schenk Institute.
- Akredytowany konsultant Insights Discovery.
- Coach ICC.
- Terapeuta TSR w procesie certyfikacji.
- Trener metody Outdoor learning (Centrum Innowacyjnej Edukacji).
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 948 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
