O szkoleniu
Czy wiesz, że szkolenia interpersonalne to najskuteczniejszy sposób, by spotęgować efektywność zatrudnionych w firmie pracowników? Szkolenia z kompetencji miękkich trenują kluczowe umiejętności, które są podstawą w procesie budowania relacji i współdziałania, a komunikacja interpersonalna w pracy w dużej mierze decyduje o sukcesach w firmie. Sprawność komunikacyjna wpływa w praktyce na większość obszarów naszego funkcjonowania – relacje międzyludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę w pracy i zadowolenie klientów Twojej firmy. To umiejętność komunikacji interpersonalnej gwarantuje skuteczność, dlatego warto zainwestować w rozwój kompetencji interpersonalnych pracowników i zaoferować im niezbędne do tego szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy z naszymi Klientami już od lat i dzięki temu możemy zaproponować Twojej firmie i zatrudnionym w niej pracownikom certyfikowane i w pełni profesjonalne szkolenia z umiejętność miękkich w formie stacjonarnych warsztatów oraz nowoczesne szkolenia z komunikacji interpersonalnej online.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna w pracy” to nowoczesny projekt rozwojowy, który koncentruje się na treningu efektywnej i sprawnej komunikacji w miejscu pracy. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej pozwoli Twoim pracownikom poszerzyć wiedzę o metodach skutecznego porozumiewania się, sposobach unikania błędów komunikacyjnych i technikach ułatwiających komunikację w sytuacjach trudnych. Dostępny w naszym najnowszym katalogu szkoleń kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna w pracy” to warsztat skoncentrowany na praktycznych umiejętnościach. Nasi doświadczeni i wysoko wykwalifikowani trenerzy dbają o to, by za każdym razem był to maksymalnie zindywidualizowany i nastawiony na rozwój najbardziej przydatnych w miejscu pracy umiejętności trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna w pracy” pozwoli Twoim pracownikom odnaleźć „wspólny język”, właściwie reagować w sytuacjach trudnych i skutecznie się komunikować, co sprawi, że wzrośnie ich efektywność i zaangażowanie w realizację celów strategicznych kierowanej przez Ciebie firmy.
Nie marnuj czasu i zadbaj o rozwój kluczowych kompetencji swoich pracowników i ich skuteczność. Wybrać możesz spośród dwóch wariantów szkolenia – zdolności interpersonalne swojej kadry możesz doskonalić, wybierając stacjonarny kurs organizowany w naszej warszawskiej siedzibie lub postawić na nowoczesne szkolenie realizowane w formule online. Serdecznie zapraszamy!
Kurs interpersonalny z komunikacji wyposaży Twoich pracowników w kompleksową wiedzę o:
- sposobach zwiększania sprawności komunikacji w firmie;
- technikach zadawania efektywnych pytań w komunikacji interpersonalnej;
- świadomym posługiwaniu się mową ciała w komunikacji niewerbalnej;
- technikach i metodach efektywnej komunikacji;
- regułach doboru rodzaju komunikatu i jego formy do specyfiki odbiorcy;
- zasadach budowania dobrych relacji ze współpracownikami i przełożonymi;
- sposobach unikania błędów i pomyłek w komunikacji;
- metodach ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.
Kurs „Komunikacja interpersonalna w pracy” to oparty o fachową wiedzę trening interpersonalny. Szkolenie koncentruje się na prezentacji specjalistycznej wiedzy wymaganej do sprawnego porozumiewania się w każdej sytuacji, w relacji z różnymi partnerami: współpracownikami, podwładnymi, klientami etc.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna w pracy” wyposaży Twoją załogę w praktyczne umiejętności:
- mówienia w taki sposób, aby zostać usłyszanym;
- sprawnej komunikacji w trudnych warunkach oraz z trudnymi rozmówcami;
- dostosowania komunikatów werbalnych niewerbalnych do rozmówcy w celu zbudowania lepszej relacji;
- skutecznego wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz wydawania poleceń.
Otwarty kurs poświęcony komunikacji w pracy koncentruje się na praktycznych formach szkolenia. Zdolności interpersonalne Kursantów doskonalimy przy wykorzystaniu najskuteczniejszych nowoczesnych metod nauczania, a Twoi pracownicy będą mogli sprawdzić swoją skuteczność komunikacyjną w konkretnych sytuacjach z życia Twojej firmy.
Otwarty kurs z komunikacji w pracy pogłębi kluczowe kompetencje Twoich pracowników związane z:
- komunikacją ustną i pisemną;
- efektywnością zawodową;
- budowaniem dobrych relacji w życiu zawodowym.
Stacjonarne i zdalne szkolenie „Komunikacja interpersonalna w pracy” doskonali kompetencje decydujące o skuteczności w pracy i życiu prywatnym.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zarządzające zespołami.
- Osoby współpracujące z zespołem.
- Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
- Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
- Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
09:00 – 09:30
Wprowadzenie do kursu. Omówienie celów zajęć i weryfikacja potrzeb osób rozpoczynających trening interpersonalny i szkolenie z komunikacji w pracy.
Moduł I. Komunikacja interpersonalna w pracy – rola komunikacji
- Rola komunikacji w budowaniu relacji międzyludzkich i współpracy w sferze zawodowej i prywatnej.
- Katalog „barier” komunikacyjnych – ich źródła i objaśnienie ich fundamentów.
Moduł II. Komunikacja interpersonalna w pracy – kluczowe aspekty komunikacji
- Rola modelu DISC oraz typu osobowości rozmówców – wstęp do tematyki DISC (zapraszamy na kurs: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC, który pozwala zgłębić tematykę DISC!).
- Składowe niewerbalnej komunikacji – postawa ciała i gesty, ton głosu, mimika oraz prawo spójności.
- Waga kontaktu wzrokowego – jak zademonstrować akceptację lub skorygować poprzez wzrok rozmówcę.
- Rola uścisku dłoni i alternatywne możliwości manifestowania chęci budowania relacji.
- Przestrzeń osobistej komunikacji: reguły proksemiki – jak ją czytać, jak interpretować i jak korygować rozmówcę.
Moduł III. Komunikacja interpersonalna w pracy – budowanie klarownych komunikatów
- Spójność komunikatu niewerbalnego i werbalnego – jak interpretować rezultaty badań A. Mehrabiana?
- Reguły budowania czytelnych i jasnych komunikatów.
- Kodowanie a dekodowanie – co zrobić, aby nas dobrze zrozumiano.
- Model kwadratu komunikacyjnego – model poczwórnej tuby oraz poczwórnego ucha F. Schulza von Thuna (wielopoziomowa struktura wypowiedzi).
- Jak formułować pytania, by uzyskać poszukiwaną oraz/lub oczekiwaną informację.
- Fakt, uczucie czy opinia – jak zarządzać subiektywną interpretacją.
- Wprowadzenie do technik perswazji (zapraszamy na kurs z tej tematyki: szkolenie otwarte z technik wywierania wpływu).
Zakończenie kursu. Powtórzenie najistotniejszych zagadnień. Stacjonarny kurs „Komunikacja interpersonalna w pracy” kończy się opracowaniem osobistych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie zajęć Kursanci mogą w przyszłości udokumentować certyfikatem potwierdzającym ukończenie kursu w Human Skills.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
- Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej.
- Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managerki, Managerki Komunikacji Marketingowej i Managerki Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.
- Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
- Public relations i relacje z mediami.
- Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej.
- Komunikacja interpersonalna.
- Savoir vivre i netykieta w biznesie.
- Profesjonalny sekretariat.
- Asertywność.
- Kolory osobowości,
- Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów.
- Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.
- Work-Life Balance.
- Budowanie zespołu i współpraca w zespole.
- Szkolenia i coaching dla kobiet.
PROFIL TRENERA:
- Akredytowany konsultant Insights Discovery (14 lat) - metody określającej typ osobowości, Przeszkolonych i omówionych ponad 1 100 profilów Insights Discovery.
- Trener kompetencji miękkich szczególnie w zakresie: komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczony praktyk (ponad 25 lat) w zakresie zarządzania organizacją, budowania i zarządzania zespołem.
- Executive coach oraz konsultant projektów rozwojowych dedykowanych kadrze menedżerskiej.
SPECJALIZACJA:
- Typologia osobowości Insights Discovery.
- Trener kompetencji miękkich komunikacyjnych.
- Trener kompetencji zarządczych.
- Train the trainer.
- Coach.
KWALIFIKACJE:
- Certyfikowany trener biznesu - Schenk Institute.
- Akredytowany konsultant Insights Discovery.
- Coach ICC.
- Terapeuta TSR w procesie certyfikacji.
- Trener metody Outdoor learning (Centrum Innowacyjnej Edukacji).
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
- Praca warsztatowa i na procesie.
- Praktyczne ćwiczenia bazujące na rzeczywistości biznesowej klienta.
- Wykorzystanie gier w procesie nauki.
- Nauka przez zabawę.
SPECJALIZACJA:
- Typologia osobowości Insights Discovery.
- Trener kompetencji miękkich komunikacyjnych.
- Trener kompetencji zarządczych.
- Train the trainer.
- Coach.
KWALIFIKACJE:
- Certyfikowany trener biznesu - Schenk Institute.
- Akredytowany konsultant Insights Discovery.
- Coach ICC.
- Terapeuta TSR w procesie certyfikacji.
- Trener metody Outdoor learning (Centrum Innowacyjnej Edukacji).
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
- Praca warsztatowa i na procesie.
- Praktyczne ćwiczenia bazujące na rzeczywistości biznesowej klienta.
- Wykorzystanie gier w procesie nauki.
- Nauka przez zabawę.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 910 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910