Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów

O szkoleniu

-

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Głównym celem organizacji szkolenia jest umożliwienie poznania zasad i dostarczenie niezbędnych narzędzi do budowania poprawnych relacji interpersonalnych w pracy zawodowej oraz:
-rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych,
-ułatwienie nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,
-rozumienie potrzeb partnera komunikacji,
-zwiększenie skuteczności osiągania celów własnych i organizacji,
-wykorzystanie narzędzi usprawniających komunikację,
-rozwinięcie umiejętności rozwiązywania sytuacji trudnych oraz radzenia sobie z konfliktami i emocjami.

Korzyści dla uczestników-motywacja uczestników szkolenia do zastosowania technik komunikacji w praktyce;
-stworzenie podstaw budowania atmosfery współpracy;
-wsparcie metodologiczne i psychologiczne uczestników szkolenia w codziennej praktyce zawodowej.Metodologia

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby było efektywne zarówno dla kadry zarządzającej organizacji publicznych i przedsiębiorstw prywatnych, jak również   będzie odpowiadało potrzebom pracowników, członków zespołów i wszystkich osób zainteresowanych usprawnieniem komunikacji poprzez przezwyciężenie indywidualnych problemów i barier w komunikowaniu się w relacjach zawodowych.

Program szkolenia

1.Komunikacja międzyludzka istota, rodzaje komunikacji.

2.Model efektywnej komunikacji relacja nadawca odbiorca komunikatu wzajemne zależności.

3.Typy komunikatów.

4.Strategie budowania relacji międzyludzkich kluczem do satysfakcji zawodowej i osobistej.

5.Trudne sytuacje w zespole pracowniczym czyli jakie?

Dynamika grupy czym jest zespół.

Synergia 2 + 2 = 5.

Najczęściej spotykane sytuacje trudne w zespole przyczyny i skutki.

6.Sztuka rozwiązywania konfliktów:

Mój styl rozwiązywania konfliktów.

Sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów.

7.Emocje wróg czy przyjaciel?

Rodzaje emocji.

Po co nam emocje?

Radzenie sobie z własnymi emocjami.

8.Asertywność nie tylko sztuką odmawiania.

Asertywność w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Rejestracja

szkolenie online
zł netto
1 240
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
60-758 Poznań
Grottgera 16/1
woj. wielkopolskie
Szanowni Państwo, Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST to jednostka szkoleniowo-doradcza, której głównym celem programowym jest inicjowanie współpracy w obszarze doradztwa, badań i edukacji w Europie, Ameryce Północnej, Azji oraz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
60-758 Poznań Grottgera 16/1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!