O szkoleniu
Szkolenia interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Kursy i szkolenia z kompetencji miękkich przykuwają uwagę tak dużej rzeszy osób przede wszystkim dlatego, że kształcą i doskonalą umiejętności potrzebne każdemu z nas, niezależnie od tego, jaką ma profesję, na jakim szczeblu kariery się zajmuje, ile ma lat itd. Komunikacja to podstawa życia społecznego. Nie można działać skutecznie ani budować pozytywnych i silnych relacji bez wysokich kompetencji komunikacyjnych, a tych często nie jesteśmy w stanie wytrenować samodzielnie i pomocne może być w tym jedynie profesjonalne szkolenie. Umiejętności miękkie nie rozwijają się też same z siebie, a ich doskonalenie wymaga bardzo świadomego, zindywidualizowanego podejścia i fachowej wiedzy – to wszystko oferują przygotowane przez naszych ekspertów stacjonarne szkolenia z umiejętności miękkich i zdalne szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Otwarty kurs „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to nowoczesny projekt rozwojowy, którego celem jest wytrenowanie umiejętności efektywnej i sprawnej komunikacji, która zapewnia życiową skuteczność na polu osobistym i zawodowym, decyduje o jakości naszych relacji z innymi osobami, a także o naszej pozycji społecznej. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej rozszerzone o wiedzę na temat stylów myślenia i działania DISC to praktyczny trening doskonalący techniki porozumiewania się i umiejętnego dostosowywania komunikatów do odbiorcy, który przejść powinien każdy zainteresowany rozwojem osobistym i zwiększeniem swojej skuteczności. Kurs interpersonalny „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” rekomendujemy także wszystkim firmom i instytucjom, które chcą zadbać o właściwy poziom motywacji swoich pracowników i ich satysfakcję z pracy czy zatroszczyć się o wyższy poziom zadowolenia klienta. Nic też tak pozytywnie nie wpływa na atmosferę w pracy i potencjał współdziałania jak dobra i sprawna komunikacja w organizacji, którą zapewnić może wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” to kurs prymarnych umiejętności społecznych, dzięki któremu pracownicy będą wreszcie mogli znaleźć „wspólny język”, nauczą się unikać sytuacji konfliktowych i staną się skuteczniejsi w realizacji powierzonych im zadań.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś na przygotowane przez nas profesjonalne szkolenia – zdolności interpersonalne możesz doskonalić pod okiem naszych doświadczonych trenerów, wybierając klasyczny stacjonarny kurs organizowany w naszym warszawskim centrum szkoleniowym lub wygodne szkolenie realizowane online. Serdecznie zapraszamy!
Kurs interpersonalny poświęcony komunikacji i modelowi DISC pozwala zdobyć wnikliwą wiedzę o:
- typologii DISC;
- osobistym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań;
- metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości;
- różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC W. Marstona);
- różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości;
- zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanych do rozmówcy.
Szkolenie „Komunikacja interpersonalna z modelem DISC” doskonali praktyczne umiejętności:
- rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych osób zgodnie z metodologią T. Hartmana;
- stosowania narzędzi oraz rozwiązań zwiększających jakość i efektywność komunikacji interpersonalnej;
- rozpoznawania typów interlokutorów („dominant”, „inspiring”, „cautious”, „supportive”);
- identyfikowania różnic w sposobie komunikowania się różnych typów osobowości;
- komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań, a także poleceń;
- mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym;
- radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji itp.
Otwarte szkolenie z komunikacji i stylów DISC pogłębia uniwersalne kompetencje związane z:
- komunikacją ustną, komunikacją pisemną;
- budowaniem relacji z klientem;
- autoprezentacją;
- efektywnością osobistą i wywieraniem wpływu;
- współpracą zespołową, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem i delegowaniem.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
- Kadra zarządzająca, kierownicy projektów.
- Pracownicy działów sprzedaży, marketingu, działów personalnych, działów finansowych, logistyki, IT oraz innych, w których bez odpowiedniej komunikacji nie będzie możliwa efektywność zawodowa i osobista.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie szkolenia. Kontrakt, omówienie potrzeb Kursantów i celów kursu z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC.
9:30 – 11:00
Moduł I. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie
- Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematu typologii osobowości (wykład, panel dyskusyjny).
- Test zachowań wg T. Hartmana (test z podziałem na obszar relacji zawodowych i prywatnych).
- Narzędzia do opracowywania indywidualnych raportów DISC – dostępność na rynku.
- Wstępna analiza wyników na forum grupy (na życzenie Kursantów).
- Podobieństwa i różnice w modelu DISC (prezentacja filmów szkoleniowych, case study, dyskusja, omówienie wniosków na forum).
11:00 – 11:10 Przerwa śniadaniowa
11:10 – 13:00
Moduł II. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji
- Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się preferencji i zachowań ludzi (wykład, panel dyskusyjny, analiza przykładów).
- Błędy i ryzyka w postrzeganiu otoczenia, czyli, jak unikać błędnego szufladkowania (wykład, praca na przykładach, ćwiczenie indywidualne, ćwiczenie w grupie).
- Komunikacja w praktyce a postawy poszczególnych kolorów – kto jest zorientowany na działanie, a kto na relacje?; Kto ma tendencje do bycia introwertykiem, a kto ekstrawertykiem? (prezentacja filmu, omówienie wniosków, refleksje osobiste).
- System wartości typowy dla określonych kolorów (ćwiczenia grupowe i indywidualne).
13:00 – 13:40 Przerwa na obiad
13:40 – 15:00
Moduł III. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – zarządzanie potencjałem
- „Kody dostępu” do określonych kolorów – adekwatny dobór komunikacji werbalnej i niewerbalnej (wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna, omówienie efektów na forum grupy).
- Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
- Zastosowanie DISC w praktyce – jak motywować, jak rozwijać, jak delegować, jak korygować ludzi o określonej kolorystyce. (ćwiczenia w grupie, omówienie wniosków na forum).
15:00 – 15:10 Przerwa
15:10 – 15:40
Moduł IV. Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
- Reakcje na emocje, napięcie, stres – sugestie i dobre praktyki.
15:40 – 16:00
Zakończenie zajęć. Podsumowanie najważniejszych treści, którym był poświęcony trening interpersonalny. Szkolenie z komunikacji kończy się opracowaniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie warsztatu Kursanci mogą w przyszłości udokumentować wystawianym przez nas certyfikatem.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
- Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej.
- Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managerki, Managerki Komunikacji Marketingowej i Managerki Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.
- Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.
- Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation. Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym. Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany.
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910