O szkoleniu
SPRZEDAŻ, ZAKUPY
W 90% przypadków menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta. Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.
„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”. Odejdź od utartych schematów i obudź swoją pomysłowość i innowacyjność. Na szkolenie zapraszam wszystkich kreatorów procesów sprzedażowych.
A jeśli potrzebują Państwo dedykowanego projektu, dostosowanego do Państwa potrzeb i dla dowolnej liczby pracowników, z przyjemnością zorganizujemy to szkolenie w wersji zamkniętej. Zapraszamy do kontaktu.
W 90% przypadków menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta. Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.
„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”. Odejdź od utartych schematów i obudź swoją pomysłowość i innowacyjność. Na szkolenie zapraszam wszystkich kreatorów procesów sprzedażowych.
A jeśli potrzebują Państwo dedykowanego projektu, dostosowanego do Państwa potrzeb i dla dowolnej liczby pracowników, z przyjemnością zorganizujemy to szkolenie w wersji zamkniętej. Zapraszamy do kontaktu.
Kto powinien wziąć udział?
eśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”. Odejdź od utartych schematów i obudź swoją pomysłowość i innowacyjność. Na szkolenie zapraszam wszystkich kreatorów procesów sprzedażowych.
Program szkolenia
09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia
Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży
Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?
Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy
Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż
„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”
Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania
O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy
Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora
MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców
Mistrzowie sprzedażowej ściemy
Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?
Nowe otwarcie w relacjach z Klientami
Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku
Handlowiec jako szef zespołu handlowców
Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki
Konieczność zmiany stylu pracy handlowca
Świadomość i przekonania handlowców
Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola
Kluczowe kompetencje – Model RGB
Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu
Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty
Wywieranie wpływu bez argumentacji
Manipulacja a biała perswazja
Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)
Oddziaływanie na refleksyjność klientów
Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje
Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji
Nowe kierunki kształcenia handlowców
Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?
Warsztaty konsultingowe
Sesje inspiracji
Uczenie się na błędach
Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?
16.30 Zakończenie szkolenia
Metody:
Kluczowym momentem warsztatu jest analiza konkretnych przypadków pracy z Klientami, które przedstawią sami Uczestnicy. Taka praca ma charakter brainstormingowy, co wymyka się klasycznej agendzie spotkania. Dlatego poniższy program proszę traktować jako merytoryczne obszary, które z całą pewnością zostaną poruszone, lecz głębokość analiz będzie zależała od indywidualnych preferencji Uczestników. Pewne jest to, że poszczególne punkty programu korespondują z treścią książki „Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta”
To jest warsztat dla Ciebie, jeśli:
Masz poczucie, że Twoja sprzedaż jest w fazie impasu, coś idzie nie tak i nie wiesz do końca co.
Masz grupę trudnych Klientów, którzy bawią się z Tobą w „kotka i myszkę” i potrzebujesz skutecznego i inteligentnego sposobu, by przejąć inicjatywę.
Potrzebujesz puli nowych pomysłów, które zdynamizują Twoją sprzedaż, sprawią, że entuzjazm wzrośnie, a wraz z nią zwyczajne zadowolenie z życia.
Spotykasz się ze szczególnie wymagającymi kupcami, nie zadowalającymi się byle czym i zależy Ci na zainteresowaniu ich innowacyjnym podejściem do sprzedaży.
Masz silną konkurencję i szukasz innych niż cena sposobów, by się od nich odróżnić.
Twoja sprzedaż idzie całkiem dobrze, ale potrzebujesz od czasu do czasu soczystego impulsu pro-rozwojowego, choćby po to, żeby nie dać się rutynie.
Zainteresowała Cię książka „Sprzedaż bez sprzedawania” i chciałbyś bliżej zapoznać się z koncepcją sprzedaży wykluczającą manipulację.
Byłeś już na innych moich warsztatach lub czytałeś inne moje książki, chcesz znów się spotkać i sensownie spędzić czas.
dr Paweł Fortuna
09.30 Rozpoczęcie szkolenia
Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży
Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?
Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy
Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż
„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”
Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania
O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy
Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora
MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców
Mistrzowie sprzedażowej ściemy
Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?
Nowe otwarcie w relacjach z Klientami
Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku
Handlowiec jako szef zespołu handlowców
Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki
Konieczność zmiany stylu pracy handlowca
Świadomość i przekonania handlowców
Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola
Kluczowe kompetencje – Model RGB
Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu
Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty
Wywieranie wpływu bez argumentacji
Manipulacja a biała perswazja
Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)
Oddziaływanie na refleksyjność klientów
Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje
Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji
Nowe kierunki kształcenia handlowców
Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?
Warsztaty konsultingowe
Sesje inspiracji
Uczenie się na błędach
Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?
16.30 Zakończenie szkolenia
Metody:
Kluczowym momentem warsztatu jest analiza konkretnych przypadków pracy z Klientami, które przedstawią sami Uczestnicy. Taka praca ma charakter brainstormingowy, co wymyka się klasycznej agendzie spotkania. Dlatego poniższy program proszę traktować jako merytoryczne obszary, które z całą pewnością zostaną poruszone, lecz głębokość analiz będzie zależała od indywidualnych preferencji Uczestników. Pewne jest to, że poszczególne punkty programu korespondują z treścią książki „Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta”
To jest warsztat dla Ciebie, jeśli:
Masz poczucie, że Twoja sprzedaż jest w fazie impasu, coś idzie nie tak i nie wiesz do końca co.
Masz grupę trudnych Klientów, którzy bawią się z Tobą w „kotka i myszkę” i potrzebujesz skutecznego i inteligentnego sposobu, by przejąć inicjatywę.
Potrzebujesz puli nowych pomysłów, które zdynamizują Twoją sprzedaż, sprawią, że entuzjazm wzrośnie, a wraz z nią zwyczajne zadowolenie z życia.
Spotykasz się ze szczególnie wymagającymi kupcami, nie zadowalającymi się byle czym i zależy Ci na zainteresowaniu ich innowacyjnym podejściem do sprzedaży.
Masz silną konkurencję i szukasz innych niż cena sposobów, by się od nich odróżnić.
Twoja sprzedaż idzie całkiem dobrze, ale potrzebujesz od czasu do czasu soczystego impulsu pro-rozwojowego, choćby po to, żeby nie dać się rutynie.
Zainteresowała Cię książka „Sprzedaż bez sprzedawania” i chciałbyś bliżej zapoznać się z koncepcją sprzedaży wykluczającą manipulację.
Byłeś już na innych moich warsztatach lub czytałeś inne moje książki, chcesz znów się spotkać i sensownie spędzić czas.
dr Paweł Fortuna
Czas trwania
10-16
Prelegenci
Dr Paweł Fortuna – psycholog biznesu, power speaker, pisarz i kompozytor. Adiunkt w katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).
W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.
Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).
Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.
Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.
Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Poza tym autor kilkunastu książek oraz laureat nagród:
Wyróżnienie „Książka dla Trenera 2018” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Sprzedaż bez sprzedawania”.
Nagroda „Książka dla Trenera 2017” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Filmowy leksykon psychologii” (razem z J. Pisarek).
„Nagroda Teofrasta” miesięcznika Charaktery dla „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes” za najlepszą psychologiczną książkę naukową 2015 roku. (razem z Ł. Bożyckim)
Nagroda „Dobry czas” dziekana Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu za książkę „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes”. (razem z Ł. Bożyckim)
Nagroda „Książka dla Trenera 2013” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Metafory i analogie w szkoleniach”.
„Nagroda Teofrasta” miesięcznika Charaktery dla „Pozytywnej psychologii porażki” za najlepszą psychologiczną książkę naukową 2012 roku.
Nagroda „Książka dla Trenera 2011” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Perswazja w pracy trenera”.
W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).
W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.
Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).
Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.
Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.
Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Poza tym autor kilkunastu książek oraz laureat nagród:
Wyróżnienie „Książka dla Trenera 2018” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Sprzedaż bez sprzedawania”.
Nagroda „Książka dla Trenera 2017” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Filmowy leksykon psychologii” (razem z J. Pisarek).
„Nagroda Teofrasta” miesięcznika Charaktery dla „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes” za najlepszą psychologiczną książkę naukową 2015 roku. (razem z Ł. Bożyckim)
Nagroda „Dobry czas” dziekana Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu za książkę „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes”. (razem z Ł. Bożyckim)
Nagroda „Książka dla Trenera 2013” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Metafory i analogie w szkoleniach”.
„Nagroda Teofrasta” miesięcznika Charaktery dla „Pozytywnej psychologii porażki” za najlepszą psychologiczną książkę naukową 2012 roku.
Nagroda „Książka dla Trenera 2011” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Perswazja w pracy trenera”.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
MsMermaid - Conference Center
00-411 Warszawa
Wioślarska 8
woj. mazowieckie
MsMermaid - Conference Center
00-411 Warszawa
Wioślarska 8
woj. mazowieckie
MsMermaid - Conference Center
00-411 Warszawa
Wioślarska 8
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
+VAT
1 670
zł
Cena zawiera:
- CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
-
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Organizator
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach