O szkoleniu
-
1. Pełne zrozumienie przepisów i wymagań prawnych:
Uczestnicy będą dobrze poinformowani na temat aktualnych przepisów, co pozwoli im unikać niezgodności prawnych.
2. Gotowość do wdrożenia KSeF:
Przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej etapów wdrożenia, umożliwiając uczestnikom szybkie i efektywne wdrożenie KSeF w swoich firmach.
3.Zdolność do radzenia sobie z wyzwaniami:
Wyposażenie uczestników w narzędzia i strategie radzenia sobie z wyzwaniami związanymi z KSeF.
Umiejętność efektywnego korzystania z KSeF:
4. Umożliwienie praktycznego trenowania umiejętności wystawiania i odbierania faktur, co przyczyni się do efektywnego korzystania z systemu.
5. Minimalizacja ryzyka prawnego i sankcji:
Uświadomienie uczestnikom ryzyka związanego z nieprzestrzeganiem zasad KSeF i przekazanie strategii minimalizacji tego ryzyka.
- Podatnicy i Przedsiębiorstwa: Osoby odpowiedzialne za wystawianie i odbieranie faktur w imieniu podmiotów gospodarczych.
- Pracownicy Finansowi: Specjaliści zajmujący się sprawami finansowymi i rachunkowością w firmach.
- Osoby Odpowiedzialne za Wdrożenie Systemu: Pracownicy IT i specjaliści ds. wdrożeń, którzy mają zadanie wprowadzenia KSeF w firmie.
- Kadra Zarządzająca: Osoby na stanowiskach kierowniczych, które muszą zrozumieć korzyści i ryzyka związane z KSeF.
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką omawianą podczas szkolenia.
Program szkolenia
- Założenia modelu
- Funkcjonowanie Krajowego Systemu e-Faktur
- Dostęp do systemu Ksef
- Podmioty uprawnione
- Fakturowanie w ramach Krajowego Systemu e-Faktur
- Wzorzec faktury ustrukturyzowanej oraz zasady jej wystawiania
- Typy faktur możliwe do wystawienia w systemie KseF
- Jakie dokumenty będą funkcjonowały poza systemem Ksef
- Akceptacja odbiorcy faktury ustrukturyzowanej
- Benefity dla podatników dobrowolnie korzystających z systemu
- Przechowywanie faktur ustrukturyzowanych
- Tryby awaryjne w KSeF
- Sankcje karne
- Wskazania Ministerstwa Finansów
- Najczęstsze wątpliwości
- Jak przygotować się do wdrożenia KSeF
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
