O szkoleniu
✍ CEL I ZAKRES
Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą:
➡ potrafili określić swój styl przywództwa,
➡ posiadali właściwe podejście do zarządzania w różnych, trudnych sytuacjach,
➡ potrafili określić role pracowników w zespole i umiejętnie delegowali zadania,
➡ mogli zanalizować dynamikę swojego zespołu i odpowiednio motywowali.
✍ ODBIORCY
Menedżerowie i kierownicy różnych szczebli, posiadający już pewne doświadczenie, których sukces zależy od umiejętnego zarządzania zespołem i którzy chcą realizować swoje projekty z jeszcze lepszymi efektami.
Program szkolenia
✍ PROGRAM
1. Style kierowania
Dlaczego ludzie podążają za liderami?
Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
Auto-analiza
Kierowanie zespołem w praktyce
2. Motywowanie
Zaspokajanie indywidualnych potrzeb jednostek
Motywowanie zespołu do realizacji zadań/celów
Auto-motywacja wewnętrzna i czynniki ją determinujące
3. Organizowanie pracy swojej i innych osób
Złodzieje czasu: częste pułapki, w które wpadają menedżerowie
Działanie aktywne i pasywne
Planowanie czasu i określanie priorytetów
Bariery pojawiające się przy delegowaniu zadań
Delegowanie zadań – 4 etapy: co, komu, jak i kiedy przekazać?
Analiza własnej pracy
4. Zebrania z zespołem
W jaki sposób odprawy i zebrania zespołu budują współpracę?
Proces i założenia efektywnej komunikacji z zespołem
Monitorowanie realizacji celów
Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
5. Rozwiązywanie trudnych problemów we współpracy z zespołem
Władza, a autorytet
Budowanie zaufania i techniki wywierania wpływu
Rozpatrywanie indywidualnych przypadków z życia zawodowego uczestników
Czas trwania
✅ 16 czerwca 2023 r.
9.00 do 16.00
Prelegenci
Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jest trenerem, coachem, a także asesorem weryfikującym kompetencje uczestniczącym m.in. w procesach AC/DC. Prowadzi oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje spotkania menedżerskie. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji dzięki wyższym kompetencjom ludzi. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje i satysfakcję klienta. Komunikację w organizacji rozumie jako współpracę – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworząc i projektując programy rozwojowe korzysta ze sprawdzonej metodologii (Kolb’s experiential learning), a weryfikacja pozyskanej wiedzy i umiejętności uczestników ma miejsce na kilku poziomach (Kirkpatrick’s 4-level evaluation model).
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
01-552 Warszawa
Plac Inwalidów 10
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Platforma Wiedzy Stanisław Woźniak
- Ulica i nr: ul. Bieszczadzka 34
- Kod pocztowy: 05-250
- Miejscowość: Słupno
- Numer NIP: 9191141235