O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy do udziału w dwudniowym szkoleniu stacjonarnym dla doświadczonych menedżerów dotyczącym zarządzania zespołem i przywództwa.
Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdą państwo na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu menedżerskim jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.
Celem szkolenia jest:
- umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
- nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,
- nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,
- poznanie najważniejszych polskich osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,
- poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
- nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,
- wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
- pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,
- poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,
- nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,
- nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,
- poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.
Szkolenie dla doświadczonych managerów, dyrektorów, właścicieli firm, prezesów, kierowników. W tym szkoleniu biorą udział osoby z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi.
Program szkolenia
Rola i zadania lidera - kluczowe pytania lidera zespołu czyli od czego każdy szef powinien zacząć
Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
Czym w praktyce się zajmuję, a czym powinienem zajmować się jako przełożony.
Czego oczekuję od mojego zespołu?
Dokąd zmierzam jako szef zespołu?
Jak zamierzam dotrzeć do celu?
Jakie zasoby będą mi potrzebne?
Jakie są słabości i atuty zespołu?
Czego oczekują ode mnie moi zwierzchnicy?
Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
Umiejętność kierowania sobą
Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
Rola lidera jako członka zespołu
Autorytet lidera
Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a
jakie je niszczą?
Kim są moi pracownicy?
Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji
Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji, Współczesne wyzwania motywacyjne
Zadanie, jako cel działania zespołu
Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
Jak komunikować cele
Cele strategiczne i operacyjne
Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie
Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
Dwa miasta –czyli o podejściu ludzi do zadań
Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
Delegowanie zadań
Odpowiedzialność za wynik
Motywujący feedaback
Praca w kluczowych projektach
Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu. Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.
Umiejętność delegowania zadań
Pierwszy grzech menedżerów
Delegowanie jako narzędzie motywowania
Warunki skutecznego delegowania zadań
Przeszkody w skutecznym delegowaniu
Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom
Jak zarządzać efektywnością pracownika?
Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
Ustalanie celów pracy
Jak docenić (pochwalić) pracownika?
Jak udzielić konstruktywnej krytyki?
Kontrola realizacji zadań
Rozliczanie z realizacji zadań
Badanie przyczyn niepowodzeń
Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji:
Szkolenie w rozwiązywaniu problemów na różnych poziomach.
Podejmowanie decyzji w oparciu o logiczne i strategiczne myślenie.
Umiejętność skutecznego zarządzania zmianą w zespole.
Budowanie efektywnej komunikacji w zespole w kontekście rozwiązywania problemów.
Jak efektywnie pracować z zespołem?
Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
Różnica między grupą a zespołem
Cechy efektywnego zespołu
Role zespołowe a motywacja
Odpowiedzialność w zespole
Czas trwania
2 dni szkoleniowe
08:00 - 16:00 - szkolenie Online
09:00 - 17:00 - szkolenie stacjonarne
Prelegenci
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki.
Cechy charakterystyczne warsztatów to:
- interaktywność
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje
- rozwiązywanie problemów
- elastyczność
Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :
- umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
- komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
- zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
- rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
- zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Katowice
woj. śląskie
Kraków
woj. małopolskie
Wrocław
woj. mazowieckie
Poznań
woj. wielkopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
- Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
