O szkoleniu
Na czele listy korzyści jest w efekcie zmotywowany i mocno zaangażowany zespół, który poświęca się osiąganiu wspólnych celów. To skuteczny zespół, który realizuje biznesowe cele.
Ku przestrodze jest teza, której nie trzeba udowadniać, mianowicie: „Ludzie przychodzą do pracy do firm, ale odchodzą głównie od menedżerów.” Poniżej znajdziecie Państwo listę kompetencji, które dzięki naszemu szkoleniu wprowadzicie w życie i będzie mieć satysfakcję z pracy swojej i Waszego zespołu.
- kierownika zespołu księgowego
- księgowych
Program szkolenia
Lider – rola, znaczenie, odpowiedzialność, misja:
- Różnica między robieniem, zarządzaniem a przewodzeniem
- Aby być Przywódcą nie wystarczy być skutecznym Menedżerem: skuteczny Menedżer + Lider = skuteczność zarządzania
- Dlaczego ludzi podążają za liderem?
- Czym cechuje się Przywódca?
- Kiedy Menedżer staje się Przywódcą?
- Jaki powinien być menedżer, by w oczach pracowników być Liderem
Jak postrzegasz siebie jako lidera zespołu?
- Jak traktujesz swój zespół? Test.
- Kiedy Menedżer mam szansę stać się Przywódcą. (Test „Beblina” pokazujący pełnione role w zespole)
- Style kierowania
- Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
- Poziomy Przywództwa oraz drogowskaz Przywódcy
- Zarządzasz jak Przyjaciel czy jak Policjant.? Wybór własnego stylu zarządzania
- Autorytet Szefa. Jak go zbudować i utrzymać?
- Jak się wdrapać i utrzymać na górze przywództwa?
Tworzenie zespołu przez Lidera
- Typy osobowości w zespole
- Etapy budowania zespołu
- Przekazanie głównych celów zespołowi
Skuteczne motywowanie zespołu – obowiązek lidera
- Zaspokojenie indywidualnych potrzeb
- Motywowanie zespołu
- Kierujesz? Rządzisz? Motywujesz? Motywuj i inspiruj swój zespół, a sięgniesz po sukcesy!
Organizowanie pracy swojej i innych osób
- Złodzieje czasu: częste pułapki, w które wpadają menedżerowie
- Działanie aktywne i pasywne
- Planowanie czasu i określanie priorytetów
- Bariery przy rozdzielaniu zadań
- Menedżerskie zaufanie, delegowanie zadań i uprawnień
- Rozdzielenie zadań:, co, komu, jak i kiedy
- Empowerment – czyli mądre, racjonalne dzielenie się władzą
Odprawy i spotkania z zespołem
- W jaki sposób odprawy i zebrania zespołu budują współpracę?
- Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
- Rozwiązywanie problemów, sporów i konfliktów w zespole
Efektywne relacje w grupie
- Przełamanie barier w komunikacji
- Zapobieganie nieporozumieniom i konfliktom
- Doskonalenie procesu komunikacji
Skuteczna komunikacja na usługach Lidera
- Zasady kontraktowania zasad współpracy w relacji Przełożony – Podwładny
- „Feedback”, czyli informacja zwrotna: negatywna i pozytywna
- Sztuka rozwiązywania sporów i konfliktów
- Umiejętność aktywnego słuchania innych
- Konstruktywna krytyka
Coaching – najtrudniejsze a zarazem najskuteczniejsze narzędzie rozwoju własnego zespołu
Asertywność i Empatia atutami dojrzałego Menedżera Przywódcy
Narzędziownia Lidera – czym skutecznie posługuję się Lider w swojej codziennej pracy?
Lista Dobrych Praktyk Menedżera – Lidera
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 30-dniowa opieka trenera
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
