Maintence Tour

O szkoleniu

Masterclass będzie praktycznym ujęciem szerokiej palety tematów związanych z trendami oraz specyfiką UR w branży FMCG, nowoczesnymi modelami i strategiami zarządzania, optymalizacją i monitoringiem systemów, kosztów i rozwiązań technicznych, podniesieniem wydajności i efektywności procesów, nowymi technologiami, a także rozwiązaniami w zakresie ochrony środowiska i oszczędności mediów, czy zapewnieniem ciągłości działań w niestabilnych czasach.

Zapraszamy menedżerów, którzy chcą poznać efektywne rozwiązania zastosowane w innych firmach, porozmawiać w gronie praktyków o tym, co jeszcze można udoskonalić i jak to zrobić najbardziej optymalnie.

MAINTENANCE TOUR to gwarancja wielu inspiracji do zaimplementowania we własnych organizacjach.

Dlaczego warto wziąć udział?

Wyjątkowa formuła:

  • ZWIEDZANIE techniczne 2 zakładów produkcyjnych
  • LIDERZY rynku
  • PRAKTYCZNY wymiar prezentowanej wiedzy
  • media - optymalizacje i OSZCZĘDNOŚCI
  • KIERUNKI ZMIAN UR w dobie Przemysłu 4.0 i kryzysu
  • ZAAWANSOWANE procesy technologiczne
  • planowanie i wdrażanie inwestycji - CZAS, ORGANIZACJA, NAKŁADY, EFEKT
  • wymiana doświadczeń – INSPIRACJE
Kto powinien wziąć udział?

Na MASTERCLASS spotkają Państwo:

  • Dyrektorów, Kierowników i Koordynatorów Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów, Kierowników Technicznych
  • Dyrektorów, Kierowników ds. Inwestycji
  • Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
  • Dyrektorów, Kierowników Produkcji
  • Kierowników ds. Planowania i Nadzoru Produkcji
  • Kierowników Działu Rozwoju
  • Koordynatorów Procesu
  • Managerów Inżynieringu
  • Inżynierów Produktu
  • Inżynierów Procesu

Program szkolenia

POROZMAWIAMY O:

  • optymalizacji mediów
  • wsparciu inwestycji w efektywność energetyczną poprzez białe certyfikaty
  • procesie inwestycyjnym i stopie zwrotu inwestycji w instalację fotowoltaiczną o mocy 123 kwh „wczoraj a dziś”
  • wdrożeniu projektu automatyzacji
  • ile energii, pieniędzy i jak można odnaleźć w projektach optymalizacji systemów sprężonego powietrza od sprężarki do punktu jego poboru
  • jak rozwijać pracowników w dziale UR i zdobyć ich zaangażowanie w procesie przekazywania umiejętności?
  • utrzymaniu ruchu wspomagającym elastyczność produkcyjną

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Dawid Białoń

Kierownik Działu Technicznego, Aryzta Polska Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Kierownik Techniczny. Doświadczony w zarządzaniu działami technicznymi oraz utrzymaniem ruchu w przemyśle spożywczym oraz motoryzacyjnym. Przez ponad 10 lat pracy zawodowej w obszarze zarządzania działem UR wprowadzał skuteczne programy restrukturyzacyjne, dzięki którym firmy poprawiały wskaźniki efektywności produkcji.

Daniel Dziedzic

Wiceprezes, EkoEnergia Polska Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej na wydziale Elektrotechnika, Automatyka i Informatyka. Z firmą EkoEnergia Polska związany od ponad 7 lat. Urodzony 1980 roku w Kielcach. Projektant i kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane w zakresie projektowania, kierowania i nadzorowania robotami bez ograniczeń w zakresie Instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych. Ekspert i pasjonat OZE z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu inwestycji elektrycznych i fotowoltaicznych takich jak: farmy PV, instalacje OZE dla zakładów przemysłowych i budynków indywidulanych. Posiada Certyfikat UDT w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz Uprawnienia (eksploatacja i dozór) SEP E+D bez ograniczeń napięciowych. Z tematyką odnawialnych źródeł energii związany od 2013 roku. Promotor szerzenia edukacji w zakresie OZE wśród młodzieży. Ukończył na WSKSiM(obecnie AKSiM) w Toruniu, Studia Podyplomowe na kierunku: Master of Business Administration(MBA).

Wojciech Halkiewicz

Prezes Zarządu, 7bar Sp. z o.o.

Uznany ekspert w dziedzinie techniki sprężonego powietrza. Pracował w pierwszej w Polsce fabryce sprężarek śrubowych powietrza. Autor wielu publikacji technicznych dotyczących racjonalnej produkcji i wykorzystania sprężonego powietrza oraz popularyzujących tę dziedzinę.

Martyna Hómin

Konsultant/Trener/Coach, 2M CONSULTING

Jest ekspertem w zakresie zarządzania wiedzą, procesami i rozwojem pracowników, procesów Lean HR oraz Kaizen. Jest odpowiedzialna za rozwój i przeprowadzanie AC/DC u Klientów w celu zweryfikowania i rozwoju kompetencji pracowników. Poza tym kieruje i nadzoruje projekty rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz rozwija i wdraża filar Education and Training w ramach projektów TPM. Specjalizuje się we wdrażaniu metody TWI (Training Within Industry), opracowywaniu standardów pracy, instruowaniu pracowników w przygotowaniu szkoleń i ich realizacji na obszarach produkcyjnych i biurowych, w budowaniu i zarządzaniu matrycami umiejętności i kompetencji. Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania wiedzą, Lean Management, TPM, zarządzania zmianą, Kaizen & Problem Solving, TWI, zarządzania pracownikami na poziomie strategicznym i operacyjnym. Zajmuje się projektami z zakresu transferu wiedzy, wdrożeń i rozwoju procesów HR w całej organizacji. Ukończyła Psychologię Zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną w Krakowskiej Akademii. Jest także absolwentką University of Western Sydney oraz Szkoły Głównej Handlowej o kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

Wojciech Strycharski

Szef Utrzymania Ruchu, PepsiCo Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Elektrotechniki Akademii - Górniczo Hutniczej w Krakowie i Menedżerskich Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Od początku kariery zawodowej związany ze służbami Utrzymania Ruchu. 15 lat doświadczenia na różnych stanowiskach od automatyka zmianowego, lidera programów z zakresu optymalizacji zużycia mediów i poprawy bezpieczeństwa pracy przy maszynach, do menedżera - obecnie Szef Utrzymania Ruchu.

Michał Telatyński

Technical Manager, L’Oréal Warsaw Plant

Kierownik Utrzymania Ruchu działów produkcyjnych, posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu utrzymaniem ruchu oraz realizacji projektów technicznych w branżach automotive, spożywczej i kosmetycznej.

Robert Wiewióra

Kierownik Techniczny, L’Oréal Warsaw Plant

Kierownik Utrzymania Ruchu działów produkcyjnych, posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu utrzymaniem ruchu oraz realizacji projektów technicznych w branżach automotive, spożywczej i kosmetycznej.

Radosław Żyłka

Żyłka Consulting

Absolwent dwóch politechnik: łódzkiej i białostockiej. Doktor nauk technicznych w dziedzinie inżynieria środowiska. Zawodowo przez 8 lat zajmował się technologią oczyszczania ścieków z przemysłu mleczarskiego. Przez ponad dwa lata pełnił funkcję kierownika działu energetycznego w zakładzie produkcyjnym Krynica Vitamin S.A. Odpowiedzialny za pracę oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody, kotłowni, sprężarkowni. Uczestniczył w wielu projektach optymalizujących zużycie mediów energetycznych w procesie produkcyjnym. W ramach własnej działalności doradczej wspiera przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu białych certyfikatów oraz we wprowadzaniu energooszczędnych rozwiązań. Autor i współautor licznych publikacji naukowych w dziedzinie oczyszczania ścieków przemysłowych oraz opracowań eksperckich i środowiskowych dla zakładów przetwórstwa spożywczego.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
4 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena promocyjna
za zgłoszenia do 28.02
4 350
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Movida conferences s.k.
  • Ulica i nr: al. Ujazdowskie 16 lok. 60
  • Kod pocztowy: 00-557
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010053467

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Movida conferences s.k.
00-557 Warszawa, Polska
al. Ujazdowskie 16 lok. 60
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!