Management 3.0 Fundamentals

O szkoleniu

Kurs Management 3.0 Fundamentals to akredytowane szkolenie online dotyczące innowacyjnego podejścia do zarządzania i przywództwa w organizacji.
Podczas kursu Management 3.0 zaprezentowana zostanie wiedza i praktyka nowoczesnego zarządzania i przywództwa, w tym teoria złożoności i myślenia systemowego, motywacja, wprowadzenie do zmiany, transformacja organizacji, zarządzanie zmianą, komunikacja. Szkolenie przedstawia techniki zarządzania zespołem zgodne z podejściem Agile. Dzięki temu pozwala budować organizacje, w których można wdrażać zwinne podejście, osiągać własne cele i poprawiać efektywność działania.
Dlaczego warto wziąć udział?

CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO:

  • Poznanie najnowszej koncepcji zarządzania zakresach takich jak: innowacyjność, zwinność, otwartość na zmianę, szacunek, wzajemna pomoc i wspieranie się, kształtowanie atmosfery, kultura pracy, budowanie zespołu, zarządzanie zespołami zdalnymi

  • Podniesienie i wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania w zagadnieniach takich jak: rola przywództwa i pracy zespołowej, wyznaczanie celów i delegowanie, monitoring i feedback

  • Poznanie metod zwinnych i wykorzystanie ich w zarządzaniu. Znalezienie odpowiedzi na pytania: co to znaczy zwinnie zarządzać, różnice w podejściu zwinnym i klasycznym, dlaczego Agile?

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA

Szkolenie zaprezentuje wiedzę i praktyki nowoczesnego zarządzania i przywództwa obejmujące teorię złożoności i myślenie systemowe, motywację, wprowadzanie zmian, transformację organizacji, zarządzanie zmianą, komunikację. Pokazuje techniki zarządzania zespołem, które są zgodne z podejściem Agile. Dzięki temu pozwala budować organizacje, którym udaje się wdrażać podejście zwinne, osiągać swoje cele i poprawiać efektywność działania.

Uczestnicy warsztatu otrzymują Certyfikat Management 3.0 Fundamentals, który potwierdza udział w szkoleniu online. Aby uczestnik mógł ubiegać się o Certyfikat Facylitatora Management 3.0, konieczne jest uzupełnienie szkolenia o jednodniowy, stacjonarny warsztat praktyczny.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do liderów zespołów, kierowników zmiany, managerów, CEO, dyrektorów i menedżerów HR, kierowników projektów, właścicieli produktów, Scrum Masterów, agile deweloperów, członków zespołów, Agile Coachów, pracowników branży kreatywnej, kierowników rozwojowych. Każdego, kogo interesuje zwinne zarządzanie, zwiększanie zaangażowania pracowników i nowoczesne przywództwo. Wszystkich, którzy chcą usprawnić swoją pracę.

Udział w przedmiotowym szkoleniu rekomendujemy osobom, które posiadają podstawową wiedzę i/lub doświadczenie z zakresu zarządzania.

Program szkolenia

  1. Prezentacja programu i metod pracy przez trenera.
    • Wprowadzenie w temat warsztatu, zbudowanie zaufania, zrozumienia i zespołowej otwartości.
    • Poznanie się uczestników i trenera.
    • Kontrakt z grupą.
  2. Zarządzanie i przywództwo
    •  Kiedy przewodzić, a kiedy zarządzać?
    • W jaki sposób jasno określać cele oraz kierować zespołami? Przegląd metodyk i najczęstszych wyzwań we wdrażaniu podejścia zwinnego w firmie.
    • Kodeks dobrych praktyk we wdrażaniu zwinnego podejścia do zarządzania
  3. Pryncypia Management 3.0
    • Czym Management 3.0 różni się od 1.0 i 2.0?
    • Motywuj ludzi
    • Uprawomocnij zespoły
    • Dopasuj ograniczenia
    • Rozwijaj kompetencje
    • Rozwijaj strukturę
    • Usprawniaj wszystko
  4. Teoria systemów złożonych
    • Różnice pomiędzy złożonością a skomplikowaniem.
    • W jaki sposób radzić sobie ze złożonością, poznanie kryteriów złożoności.
  5. Motywacja i zaangażowanie
    • Rodzaje motywacji.
    • Narzędzia i techniki badania i wzmacniania motywacji
    • Jak wprowadzić motywatory do systemu organizacji?
  6. Delegowanie i uprawomocnienie
    • Samoorganizacja
    • Budowanie zaufania
    • Poziomy delegowania
    • Budowanie postawy odpowiedzialności
    • Budowanie i wzmacnianie wartości
  7. Zespoły zdalne
    • Zalety pracy zdalnej
    • Jak poradzić sobie z uczuciem samotności podczas pracy zdalnej
    • Jak prowadzić spotkania hybrydowe?
    • Technika Working out loud (WOL)
  8. Lepszy Feedback
    • Narzędzia feedbacku
    • Karty KUDO jako narzędzie pozytywnego feedbacku
  9. Sukces i porażka
    • Jak wykorzystać porażki w rozwoju
    • Sukces jako wynik zmiany organizacyjnej
    • Cztery wymiany zarządzania zmianą
    • Narzędzia do retrospektywy
  10. Zakończenie
    • Podsumowanie warsztatów

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
za szkolenie w grudniu
1 750
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
1 950
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
  • Ulica i nr: ul. Chłodna 51
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1880008391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!