O szkoleniu
LinkedIn to kluczowa platforma dla profesjonalistów, która umożliwia nie tylko nawiązywanie kontaktów biznesowych, ale także skuteczne budowanie i promowanie marki osobistej.
Szkolenie to jest skierowane do każdego, kto chce zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać LinkedIn do rozwijania swojej kariery i wizerunku zawodowego w ramach organizacji.
Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie dostosować swój profil, aby maksymalizować jego atrakcyjność dla potencjalnych pracodawców i partnerów biznesowych. Zrozumieją oni, jak tworzyć i publikować treści, które wzmacniają ich profesjonalny wizerunek i zwiększają zaangażowanie odbiorców. Dzięki optymalizacji profilu i publikacji wartościowych treści, uczestnicy będą postrzegani jako eksperci w swojej dziedzinie. Szkolenie zapewni uczestnikom praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą im stać się bardziej widocznymi i rozpoznawalnymi na rynku pracy.
Szkolenie jest idealne dla osób, które chcą zwiększyć swoją widoczność w sieci, wykorzystując LinkedIn do budowania profesjonalnego wizerunku oraz dla tych, którzy pragną efektywniej zarządzać swoją karierą w cyfrowym świecie. Skorzystają z niego właściciel firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę oraz pracownicy etatowi, którzy chcą budować swoją pozycję w ramach organizacji.
Program szkolenia
- Kluczowe elementy efektywnego profilu na LinkedIn.
- Techniki tworzenia i publikacji treści, które budują autorytet i zaufanie.
- Metody rozszerzania sieci kontaktów i zwiększania widoczności na platformie.
- Analiza przypadków udanych profili i strategii budowania marki osobistej.
- Narzędzia i funkcje LinkedIn wspierające budowanie marki osobistej.
Czas trwania
10.00-15.00
Prelegenci
Weronika Modzelewska
Od 8 lat pracuje w branży marketingu i social mediów - jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Pracuje zarówno z klientami korporacyjnymi, jak i z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 11 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli biznesu, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów.
W obszarze szkoleń współpracuje między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliła takie firmy jak Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych. Jest autorką książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz popularnych kursów internetowych. W mediach społecznościowych obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ficowskiego 15
- Kod pocztowy: 01-747
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840