Marketing B2B

O szkoleniu

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 14-15 LISTOPADA

ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE




Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści

  • Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
  • Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
  • Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
  • Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
  • Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.
Kto powinien wziąć udział?

Pracowników działu marketingu z sektora B2B

Program szkolenia

1. Marketing B2B

  • Modele biznesowe w B2B
  • Podstawowe założenia marketingu B2B
  • Różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C
  • Zakres odpowiedzialności w marketingu B2B

2. Strategie w marketingu B2B

  • Cele w marketingu B2B
  • Co powinna zawierać każda strategia
  • Narzędzia wspomagające planowanie działań
  • Co powinien wiedzieć o sowim biznesie marketer B2B

3. Klient w marketingu B2B

  • Sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła informacji o nich – w tym badania jakościowe
  • Buyer Persona w B2B
  • Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
  • Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
  • Strategie pozyskiwania klientów w B2B
  • Leady – diament marketera

4. Marka w marketingu B2B

  • Czy firma z rynku B2B może być marką?
  • Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
  • Sposoby budowania marek w B2B – case studies
  • Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
  • RTB – dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce

Warsztat – praca z marką

5. Komunikacja z otoczeniem

  • Kanały komunikacji
  • Cechy współczesnej komunikacji
  • Co komunikować klientom B2B
  • Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do wyzwań klientów, ich obaw.
  • W czym pomaga komunikacja

5. Efektywne narzędzia nowoczesnego marketingu B2B

  • Lejek sprzedażowo-marketingowy
  • Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań
  • Narzędzia: Targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
  • Social selling (linkedin, facebook)
  • Referencje – Pokaż kto pracuje z Twoim produktem a zyskasz moje zaangażowanie – rola i tworzenie testimoniali z klientami
  • Wykorzystanie narzędzi w internecie oraz AI
  • Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.

Case studies

Warsztat: planowanie działań dla marki

6. Content marketing w pracy marketera

  • Zdefiniowanie content marketingu – czy każda treść jest contentem
  • Branded content – promocja marki bez pokazywania produktów
  • Metody podawania treści
  • Recykling treści w marketingu B2B

7. Wyzwania i trendy w B2B

  • Wątki, które będą przewijać się w B2B (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
  • Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
  • Prognozy dla biznesów B2B

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Czas trwania

14 godzin, 9-16

Prelegenci

Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
2 182
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 2.22% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 4.44% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!