Marketing B2B

O szkoleniu

ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE






 

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści

  • Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
  • Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
  • Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
  • Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
  • Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.
Kto powinien wziąć udział?

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  •  Specjalistów ds. marketingu B2B, którzy chcą uporządkować wiedzę i poznać najnowsze narzędzia oraz metody skutecznych działań

  •  Marketing managerów i dyrektorów marketingu odpowiedzialnych za planowanie i realizację strategii marketingowych w sektorze B2B

  •  Przedsiębiorców i właścicieli firm B2B, którzy chcą lepiej zrozumieć mechanizmy marketingu biznesowego i efektywniej rozwijać swoją markę

  •  Specjalistów ds. sprzedaży i rozwoju biznesu (business development), którzy chcą poprawić współpracę z działem marketingu i lepiej docierać do klientów biznesowych

  • Szkolenie jest również wartościowe dla menedżerów z branż technicznych, przemysłowych, IT, produkcyjnych, logistycznych i usług dla biznesu, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych

Program szkolenia

1.  Zasady skutecznego marketingu B2B

  • Jak działa komunikacja między firmami i czym różni się od B2C?

  • Jak klienci podejmują decyzje w B2B i jakie mają oczekiwania?

  • Budowanie długoterminowej współpracy z klientami B2B

  • Zadania specjalistów i menedżerów marketingu B2B

2. Klient w centrum działań marketingu B2B

  • Skuteczne sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła danych 

  • Znaczenie i tworzenie Buyer Persony w B2B - decydent, użytkownik

  • Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji

2. Strategie pozyskiwania klientów B2B

  • Leady i zrozumienie lejka sprzedażowego w w B2B

  • Elementy skutecznej strategii B2B

  • Planowanie działań i budżetu w praktyce

4. Znacznie marki w marketingu B2B - budowanie zaufania i wiarygodności

  • Jak budować rozpoznawalną markę w B2B

  • Sposoby budowania marek w B2B – case studies

  • Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki

  • Dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce - RTB (reason to believe)

Warsztat: praca nad marką B2B

5. Komunikacja z klientami biznesowymi

  • Kanały i sposoby komunikacji z klientami B2B

  • Jak mówić językiem korzyści i potrzeb klientów, odwoływanie się do ich obaw i wyzwań

  • Zrozumienie roli klienta (decydent, użytkownik)

  • Branded content – promocja marki bez nachalnej sprzedaży

  • Jak tworzyć wartościowe treści, które budują pozycję eksperta i wspierają sprzedaż



6. Nowoczesne i efektywne narzędzia marketingu B2B

  • Lejek sprzedażowo-marketingowy

  • Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań

  • Narzędzia: targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru

  • Social selling (Linkedin, Facebook)

  • Rola rekomendacji i opinii klientów, tworzenie testimoniali z klientami

  • Wykorzystanie narzędzi internetowych oraz AI

Warsztat: planowanie działań marketingowych B2B

7. Wyzwania i trendy w działaniach marketingowych B2B

  • Aktualne kierunki i zmiany w branży (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)

  • Jak przygotować firmę na nowe oczekiwania klientów

  • Trendy, wyzwania i prognozy dla działań marketingowych B2B

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Czas trwania

14 godzin, 9-16

Prelegenci

Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu KFK

00-876 Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard Akademia KFK
2 085
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 2.33% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.98% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!