O szkoleniu
ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE
Korzyści
- Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
- Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
- Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
- Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
- Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
Specjalistów ds. marketingu B2B, którzy chcą uporządkować wiedzę i poznać najnowsze narzędzia oraz metody skutecznych działań
Marketing managerów i dyrektorów marketingu odpowiedzialnych za planowanie i realizację strategii marketingowych w sektorze B2B
Przedsiębiorców i właścicieli firm B2B, którzy chcą lepiej zrozumieć mechanizmy marketingu biznesowego i efektywniej rozwijać swoją markę
Specjalistów ds. sprzedaży i rozwoju biznesu (business development), którzy chcą poprawić współpracę z działem marketingu i lepiej docierać do klientów biznesowych
Szkolenie jest również wartościowe dla menedżerów z branż technicznych, przemysłowych, IT, produkcyjnych, logistycznych i usług dla biznesu, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych
Program szkolenia
1. Zasady skutecznego marketingu B2B
Jak działa komunikacja między firmami i czym różni się od B2C?
Jak klienci podejmują decyzje w B2B i jakie mają oczekiwania?
Budowanie długoterminowej współpracy z klientami B2B
Zadania specjalistów i menedżerów marketingu B2B
2. Klient w centrum działań marketingu B2B
Skuteczne sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła danych
Znaczenie i tworzenie Buyer Persony w B2B - decydent, użytkownik
Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
2. Strategie pozyskiwania klientów B2B
Leady i zrozumienie lejka sprzedażowego w w B2B
Elementy skutecznej strategii B2B
Planowanie działań i budżetu w praktyce
4. Znacznie marki w marketingu B2B - budowanie zaufania i wiarygodności
Jak budować rozpoznawalną markę w B2B
Sposoby budowania marek w B2B – case studies
Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
Dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce - RTB (reason to believe)
Warsztat: praca nad marką B2B
5. Komunikacja z klientami biznesowymi
Kanały i sposoby komunikacji z klientami B2B
Jak mówić językiem korzyści i potrzeb klientów, odwoływanie się do ich obaw i wyzwań
Zrozumienie roli klienta (decydent, użytkownik)
Branded content – promocja marki bez nachalnej sprzedaży
Jak tworzyć wartościowe treści, które budują pozycję eksperta i wspierają sprzedaż
6. Nowoczesne i efektywne narzędzia marketingu B2B
Lejek sprzedażowo-marketingowy
Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań
Narzędzia: targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
Social selling (Linkedin, Facebook)
Rola rekomendacji i opinii klientów, tworzenie testimoniali z klientami
Wykorzystanie narzędzi internetowych oraz AI
Warsztat: planowanie działań marketingowych B2B
7. Wyzwania i trendy w działaniach marketingowych B2B
Aktualne kierunki i zmiany w branży (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
Jak przygotować firmę na nowe oczekiwania klientów
Trendy, wyzwania i prognozy dla działań marketingowych B2B
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Czas trwania
14 godzin, 9-16
Prelegenci
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-876 Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 2.33% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.98% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
