O szkoleniu
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 14-15 LISTOPADA
ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE
Korzyści
- Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B.
- Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji.
- Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B.
- Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI.
- Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi.
Pracowników działu marketingu z sektora B2B
Program szkolenia
1. Marketing B2B
- Modele biznesowe w B2B
- Podstawowe założenia marketingu B2B
- Różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C
- Zakres odpowiedzialności w marketingu B2B
2. Strategie w marketingu B2B
- Cele w marketingu B2B
- Co powinna zawierać każda strategia
- Narzędzia wspomagające planowanie działań
- Co powinien wiedzieć o sowim biznesie marketer B2B
3. Klient w marketingu B2B
- Sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła informacji o nich – w tym badania jakościowe
- Buyer Persona w B2B
- Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
- Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
- Strategie pozyskiwania klientów w B2B
- Leady – diament marketera
4. Marka w marketingu B2B
- Czy firma z rynku B2B może być marką?
- Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
- Sposoby budowania marek w B2B – case studies
- Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
- RTB – dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce
Warsztat – praca z marką
5. Komunikacja z otoczeniem
- Kanały komunikacji
- Cechy współczesnej komunikacji
- Co komunikować klientom B2B
- Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do wyzwań klientów, ich obaw.
- W czym pomaga komunikacja
5. Efektywne narzędzia nowoczesnego marketingu B2B
- Lejek sprzedażowo-marketingowy
- Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań
- Narzędzia: Targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
- Social selling (linkedin, facebook)
- Referencje – Pokaż kto pracuje z Twoim produktem a zyskasz moje zaangażowanie – rola i tworzenie testimoniali z klientami
- Wykorzystanie narzędzi w internecie oraz AI
- Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.
Case studies
Warsztat: planowanie działań dla marki
6. Content marketing w pracy marketera
- Zdefiniowanie content marketingu – czy każda treść jest contentem
- Branded content – promocja marki bez pokazywania produktów
- Metody podawania treści
- Recykling treści w marketingu B2B
7. Wyzwania i trendy w B2B
- Wątki, które będą przewijać się w B2B (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
- Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
- Prognozy dla biznesów B2B
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Czas trwania
14 godzin, 9-16
Prelegenci
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 250 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 2.22% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 4.44% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140