O szkoleniu
Poznasz strategie optymalizacji treści i stron WWW, które zwiększają konwersję
Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do celów kampanii
Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wskaźnikach efektywności i narzędziach analitycznych
Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie SEO, Google Ads i analizy działań
Dowiesz się, jak korzystać z AI, aby usprawnić marketing internetowy
Przećwiczysz praktyczne metody planowania i optymalizacji kampanii
Poznasz strategie optymalizacji treści i stron WWW, które zwiększają konwersję
Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do celów kampanii
Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wskaźnikach efektywności i narzędziach analitycznych
Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie SEO, Google Ads i analizy działań
Dowiesz się, jak korzystać z AI, aby usprawnić marketing internetowy
Przećwiczysz praktyczne metody planowania i optymalizacji kampanii
Szkolenie skierowane dla pracowników działów promocji i marketingu, osób zajmujących się reklamą w internecie oraz wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu internetowego.
Program szkolenia
Jak klienci podejmują decyzje online? ROPO, ZMOT, CX/CJ, multichannel
Digital marketing 2025 – które kanały są kluczowe w promocji online?
Branding vs. direct response – jak dopasować działania do celów biznesowych?
Struktura strategii digital marketingowej: Paid, Owned, Earned Media (POEM)
Przykłady skutecznych kampanii
Jak dopasować model strony do celów kampanii
7 kluczowych elementów skutecznej strony WWW (layout, UX, grafika, CTA, copywriting)
Jak analizować stronę pod kątem konwersji i użyteczności? UX, UI i testy A/B
Elementy psychologiczne i perswazyjne na www – jak zachęcić użytkownika do działania?
Przegląd narzędzi diagnostycznych do optymalizacji i weryfikacji www
Strategia content marketingu – cel, odbiorca, formaty, dystrybucja, pomiar
Jak dobrać formaty treści do celu? (artykuły, poradniki, wideo, infografiki, podcasty)
Jak pisać treści, które zwiększają sprzedaż i budują ekspercki wizerunek?
Gdzie publikować treści, aby dotrzeć do klientów?
AI w content marketingu – jak wykorzystać ChatGPT, Gemini, Copilot do tworzenia treści i grafik
Ćwiczenie: Tworzenie efektywnej struktury i tematu treści
Przegląd formatów reklamowych Display, Rich Media, Wideo
Jak projektować reklamy, które użytkownicy klikają?
Formaty reklamowe Google w sieci Google Display Network i YouTube
Jak kupować powierzchnię reklamową? Od inventory buying do programmatic
Analiza dobrych i złych kreacji reklamowych
Jak działa algorytm Google? Najnowsze zmiany
Audyt SEO – co poprawić, aby zwiększyć ruch?
SEO on-site i off-site – co realnie działa?
Narzędzia do analizy SEO – jak monitorować efekty?
AI w SEO – jak AI wspiera marketerów w generowaniu treści?
Ćwiczenie: Optymalizacja strony i tworzenie treści pod SEO
Jak działa system reklamowy Google? Algorytm licytacji w praktyce
Kampanie w wyszukiwarce (Search Ads) – jak dobrać słowa kluczowe?
Kampanie Performance MAX – algorytm vs manualne ustawienia
Ekosystem Google Ads i retargeting – jak „śledzić” użytkowników i zwiększać konwersję?
Ćwiczenie: Dobór i struktura słów kluczowych w Google Ads
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – co i jak mierzyć?
Google Analytics 4 – jak analizować ruch, zachowanie użytkowników i konwersje?
Jak sprawdzać, skąd przychodzi ruch na stronę i jak analizować jego jakość?
Jak weryfikować, które kanały faktycznie sprzedają?
Ćwiczenie: Tworzenie i analiza raportu Google Analytics
Brief reklamowy w pigułce – co musi zawierać?
Wybór agencji/freelancera – 7 kluczowe kryteriów
Zasady współpracy, umowa i budżet – jak efektywnie zarządzać projektami i unikać pułapek
Czas trwania
2 dni, 9:00-15:00
Prelegenci
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 650 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 3.03% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.06% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
