Marketing internetowy - reklama firmy w internecie

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, dzięki któremu rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie reklamy i promocji w internecie. Zapoznaj się z programem szkolenia!

Dlaczego warto wziąć udział?

OPINIE KLIENTÓW

"Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie." pracownik firmy Galderma Polska

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane dla pracowników działów promocji i marketingu, osób zajmujących się reklamą w internecie oraz wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu internetowego. 

Program szkolenia

Dzień I. Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej – model POE
  • Jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów reklamowych w internecie
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Od brandingu przez mikro-konwersje do sprzedaży, jak zaplanować stronę www lub jak ją zmodyfikować
  • Ewolucja WWW – najważniejsze aktualne trendy w projektowaniu stron www
  • Strona wersja desktopowa a mobilna, strony responsywne
  • Makietowanie – od pomysłu po grafikę i konwersję
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
  • Przegląd narzędzi do analizowania stron – bezpłatnych i płatnych
  • Google Analytics – kluczowe raporty i narzędzia 

Dzień 2
Google i Facebook - formaty, narzędzia i potencjał 

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia - ruch organiczny w wyszukiwarce

2. SEO, jak pozycjonować stronę www w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO - co działa, co trzeba poprawić
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i treści merytoryczne (content marketing)
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali - niezbędne narzędzia

3. PPC, czyli Google Ads (dawniej Google Adwords) w praktyce

  • 3Z: jak działa algorytm, słowa kluczowe, treści reklam
  • Technika "długiego ogona" - co to jest i jak stosować?
  • Optymalizacja kampanii Ads, wybór rodzaju dopasowań fraz kluczowych
  • Panel Google Ads – monitoring i raporty kampanii
  • Typowe błędy w Google Ads

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagrama

6. Facebook - ruch organiczny (posty) i płatny (reklamy)

  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • Identyfikacja grupy docelowej i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów
  • Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności - sprytne sposoby na algorytm
  • Zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
  • Reklama na Facebooku (FB Ads Manager) - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
  • Tips & tricks na Facebooku
    Ćwiczenie praktyczne - planowanie kampanii na Facebooku

7. Monitoring i optymalizacja działań w social media

  • Social media listening w praktyce
  • Kryzysy w social mediach
  • Przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

Czas trwania

2 dni, 9:00-16:00

Prelegenci

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma Clickmeeting. (Otwierasz link w przeglądarce na laptopie, tablecie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja.
Link prześlemy Ci na 7 dni przed szkoleniem w e-mailu organizacyjnym)

Rejestracja

Szkolenie
za osobę
1 503
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 3.23% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!