O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, dzięki któremu rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie reklamy i promocji w internecie. Zapoznaj się z programem szkolenia!
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie." pracownik firmy Galderma Polska
Szkolenie skierowane dla pracowników działów promocji i marketingu, osób zajmujących się reklamą w internecie oraz wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu internetowego.
Program szkolenia
Dzień I. Strategia aktywności online
1. BUDOWANIE STRATEGII I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU
- Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
- Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
- Planowanie kampanii reklamowej – podejście brandingowe vs direct response
- Planowanie i dobór powierzchni reklamowej – model POE
- Jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
- Koszty i efektywność formatów reklamowych w internecie
Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii online
2. Projektowanie i optymalizacja WWW
- Od brandingu przez mikro-konwersje do sprzedaży, jak zaplanować stronę www lub jak ją zmodyfikować
- Ewolucja WWW – najważniejsze aktualne trendy w projektowaniu stron www
- Strona wersja desktopowa a mobilna, strony responsywne
- Makietowanie – od pomysłu po grafikę i konwersję
- Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?
3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google
- Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
- Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
- Przegląd narzędzi do analizowania stron – bezpłatnych i płatnych
- Google Analytics – kluczowe raporty i narzędzia
Dzień 2
Google i Facebook - formaty, narzędzia i potencjał
1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia - ruch organiczny w wyszukiwarce
2. SEO, jak pozycjonować stronę www w wynikach wyszukiwania Google
- Audyt serwisu pod kątem SEO - co działa, co trzeba poprawić
- Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
- Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i treści merytoryczne (content marketing)
- Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
- Weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali - niezbędne narzędzia
3. PPC, czyli Google Ads (dawniej Google Adwords) w praktyce
- 3Z: jak działa algorytm, słowa kluczowe, treści reklam
- Technika "długiego ogona" - co to jest i jak stosować?
- Optymalizacja kampanii Ads, wybór rodzaju dopasowań fraz kluczowych
- Panel Google Ads – monitoring i raporty kampanii
- Typowe błędy w Google Ads
5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagrama
6. Facebook - ruch organiczny (posty) i płatny (reklamy)
- Jak budować strategię obecności na Facebooku?
- Identyfikacja grupy docelowej i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów
- Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności - sprytne sposoby na algorytm
- Zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
- Reklama na Facebooku (FB Ads Manager) - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
- Tips & tricks na Facebooku
Ćwiczenie praktyczne - planowanie kampanii na Facebooku
7. Monitoring i optymalizacja działań w social media
- Social media listening w praktyce
- Kryzysy w social mediach
- Przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
- Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
Czas trwania
2 dni, 9:00-15:00
Prelegenci
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.45% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140