O szkoleniu
MARKETING, SPRZEDAŻ, ZAKUPY
Marketing relacji to nowoczesne podejście do budowania więzi na linii klient-firma. Jest to odpowiedź na zmieniające się trendy, oczekiwania klientów, a także zachowania zakupowe.
Są produkty, które konsument po prostu zdejmuje z półki i kupuje bez większego zastanowienia. Istnieją jednak produkty i usługi, których sprzedaż zajmuje więcej czasu i mocno zależy od budowania relacji z klientem. Jak ją budować?
Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi. Dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.
W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie budować więzi z klientami.
Korzyści
- Dowiesz się, jak budować marketing relacji i zdobywać zaufanie klientów
- Poznasz narzędzia pomocne przy budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
- Dowiesz się, jak budować pozycję eksperta wśród klientów, których nigdy nie spotkałaś/eś
- Dowiesz się jak wprowadzić marketing relacji poprzez wykorzystanie potencjału social mediów
- Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy
- Nauczysz się rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją
Uczestnicy
- pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie nauczyć się budowania więzi z klientem
Program szkolenia
Program
5 LIPCA 2022 R.
9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Część pierwsza: relacje.
Porozmawiajmy o tym, jak je budować.
- Zaczniemy od… randek. Opowiemy o trójkącie miłości Roberta Sternberga i o tym, jak lekcje z jego badań przełożyć na markę osobistą.
- Model FAE (Frequency, Affection, Engagement) w praktyce – jak to się przekłada na relacje ze współpracownikami i otoczeniem?
- Komunikacja – jak rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją? Tym razem opowieść zaczniemy od… radzieckich misji kosmicznych.
Część druga: wrażenie.
Porozmawiamy o tym, jak to wrażenie tworzyć, by inni widzieli to, co my sami chcieliśmy przekazać.
- Dlaczego większość ludzi twierdzi, że czerwony samochód jest szybszy, niż niebieski samochód? I co to ma wspólnego z Twoją opowieścią i postrzeganiem produktu? Zapuścimy się w podróż po… pierwszych wrażeniach.
- Jak sprawić, żeby ludzie Cię lubili wtedy, kiedy chcesz, żeby lubili a słuchali wtedy, kiedy chcesz, żeby słuchali? Podpowiedź: te dwa stany są powiązane. A lekcje będziemy czerpać ze szkoły uwodzenia milionerów (i milionerek, to działa naprawdę na każdego).
- Elevator pitch, czyli krótka opowieść o Tobie. Co powinna zawierać?
Część trzecia: narzędzia.
Nie musisz lubić Facebooka czy Instagrama, ale fakt pozostaje niezmienny – ludzie go używają. Porozmawiamy o tym, jak sprawić, żeby służył Tobie a nie odwrotnie.
- Jak budować pozycję eksperta wśród ludzi, których nigdy nie spotkałaś/eś? O różnicach między social graph a interest graph.
- Jak tworzyć treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy? Istnieją sprawdzone modele i narzędzia.
- Jak mierzyć markę osobistą? I najważniejsze: dlaczego warto ją mierzyć?
Pytania i odpowiedzi.
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Czas trwania
Prelegenci
Paweł Tkaczyk
M O T T O :Nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii
Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu.
Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).
Ceniony mówca – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia.
Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.
Pracował dla takich firm jak: Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.
Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220