O szkoleniu
Dowiedz się, jak prowadzić skuteczny marketing w oparciu o 3 Filary Marketingu. Szkolenie w kompleksowy sposób omawia możliwości marketingu oraz połączenia ze sobą działań w różnych obszarach, szczególnie przydatnych w małych i średnich firmach. W zestawie ze szkoleniem każdy Uczestnik otrzyma także możliwość skorzystania z 30-minutowej, indywidualnej konsultacji online.
Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uzyskasz:
- sprawdzony system marketingowy dostosowany do małych firm
- konkretne wskazówki, dzięki którym można łatwo i bez dużych kosztów poprawić skuteczność działań marketingowych
- znajomość praktycznych narzędzi: w tym ustawiania reklam Google i Meta
- przykłady dostosowane do branż Uczestników
- możliwość skorzystania z konsultacji online po szkoleniu.
Właściciele małych firm, którzy chcą skuteczniej prowadzić działania marketingowe (samodzielnie lub z pomocą pracowników)
Pracownicy marketingu, którzy nie chcą przepalać budżetu i czasu.
Wszyscy, którzy chcą pozyskać więcej klientów bez presji na sprzedaż, bez konieczności stosowania call callingu oraz metod wątpliwych etycznie.
Program szkolenia
Wprowadzenie
- Poznajmy się – uczestnicy opowiadają o sobie i swoich firmach
3 Filary Skutecznego Marketingu
- 3 Filary Marketingu w sieci i ich składowe
- Ścieżki zakupowe dawniej i dziś, czyli co zamiast lejka marketingowego?
- Na czym polega efekt synergii i jak go osiągnąć?
Strona internetowa – główna platforma dla Twojej firmy
- Jakie znaczenie ma strona internetowa w 2025 roku?
- Strona internetowa jako centrum informacji o firmie
Content Marketing – przyciąganie klientów bez kosztów
- Strona internetowa – firmowe centrum świata
- Najważniejsze czynniki mające wpływ na skuteczność strony www
- Blog firmowy – bonus dla klientów i element pozycjonowania
- SEO – pozycjonowanie, za które wcale nie musisz płacić
- Pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji (AI)
- Social Media – wyjdź do Klientów
- Jak wybrać odpowiednie kanały social media dla swojej firmy
- Najważniejsze zasady algorytmów wspólne dla wszystkich platform
- Tworzenie angażujących treści – zasady, formaty, przykłady
- Rosnąca rola rolek i możliwości ich zastosowania w biznesie
- Harmonogram publikacji i planowanie postów
- Jak czytać statystyki i na nie reagować?
Adsy – skuteczna reklama bez przepalania budżetu
- Wprowadzenie do reklam: czym różni się Facebook Ads od Google Ads
- Google Ads
- Rodzaje kampanii
- Analizowanie słów kluczowych
- Dobór skutecznych nagłówków, treści oraz komponentów dodatkowych
- Ustawianie reklamy w wyszukiwarce – krok po kroku
- Analiza głównych wskaźników reklamowych
- Meta Ads
- Kampania w Menedżerze Reklam kontra post sponsorowany
- Wybór celów reklamowych
- Ustawianie reklamy na Facebooku – krok po kroku, w tym dobór grup odbiorców, lokalizacji i budżetu
- Wskazówki dotyczące kreacji reklamowej (teksty, grafiki)
- Analiza głównych wskaźników reklamowych
- Pozostałe kanały promocji płatnej dostępne dla małych firm
Public Relations
- Jak małe firmy mogą dbać o swój PR?
- Informacje prasowe
- Czym są eksperckie informacje prasowe i jak je tworzyć?
- Przykłady eksperckich informacji prasowych
- Sposoby rozpowszechniania materiałów dla mediów
- Współprace z influencerami
- Po co influencer małej firmie?
- Jak zbadać rynek i nawiązać współpracę?
- Z jakimi kosztami należy się liczyć?
- Wydarzenia offline
- Znaczenie spotkań w świecie zdominowanym przez online
- Możliwości, które może wykorzystać mała firma
- Przykład efektu synergii uzyskanego dzięki spotkaniom stacjonarnym
Porozmawiajmy o marketingu
- Jak połączyć rozmaite działania marketingowe w spójny i skuteczny system?
- Jak AI może usprawnić Twój marketing?
- Jak można poprawić działania marketingowe w firmach Uczestników (dyskusja)
Czas trwania
Szkolenie odbywa się w godzinach 9-16. Przewidziane są także dwie - 20-minutowe przerwy.
Forma zajęć
Prelegenci

Autor popularnych książek marketingowych wydanych przez Helion: „Sprytny biznes” (dwa wydania), „Twój pierwszy pracownik”, „PRo-MOC-ja”, „Czas to pieniądz”. Trener jest także autorem wielu artykułów prasowych związanych z marketingiem, a od kilkunastu lat prowadzi własną firmę – wcześniej PR-ową, a obecnie szkoleniowo-doradczą. To praktyk, który od lat związany jest przede wszystkim z małym biznesem, zna więc wyzwania, bolączki, ale i potencjał polskich przedsiębiorców.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 770 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 3 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 770 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 3 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Usługa Szkolenie Online
- Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału w szkoleniu jednego Uczestnika.
- Szkolenie Online odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo), za pośrednictwem platformy webinarowej.
- Uczestnicy otrzymają dane dostępowe do szkolenia drogą mailową najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie.
- Za udział w Szkoleniu Online Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja PDF), a także Certyfikat w formie elektronicznej (PDF) lub drukowanej (opcjonalnie, za dopłatą), pod warunkiem faktycznej obecności (zalogowania się ze wskazanego adresu e-mail w terminie szkolenia).
- W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
- W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
a) w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
b) w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za udział każdego odwołanego Uczestnika. - W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie (o ile takowe jest planowane), obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
a) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
b) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika. - Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba trenera) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
- Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Sprzedawcy, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
