Marketing w małej firmie

O szkoleniu

Dowiedz się, jak prowadzić skuteczny marketing w oparciu o 3 Filary Marketingu. Szkolenie w kompleksowy sposób omawia możliwości marketingu oraz połączenia ze sobą działań w różnych obszarach, szczególnie przydatnych w małych i średnich firmach. W zestawie ze szkoleniem każdy Uczestnik otrzyma także możliwość skorzystania z 30-minutowej, indywidualnej konsultacji online.


Dlaczego warto wziąć udział?

Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uzyskasz:

  • sprawdzony system marketingowy dostosowany do małych firm
  • konkretne wskazówki, dzięki którym można łatwo i bez dużych kosztów poprawić skuteczność działań marketingowych
  • znajomość praktycznych narzędzi: w tym ustawiania reklam Google i Meta
  • przykłady dostosowane do branż Uczestników
  • możliwość skorzystania z konsultacji online po szkoleniu.


Kto powinien wziąć udział?
  • Właściciele małych firm, którzy chcą skuteczniej prowadzić działania marketingowe (samodzielnie lub z pomocą pracowników)

  • Pracownicy marketingu, którzy nie chcą przepalać budżetu i czasu.

  • Wszyscy, którzy chcą pozyskać więcej klientów bez presji na sprzedaż, bez konieczności stosowania call callingu oraz metod wątpliwych etycznie.

Program szkolenia

Wprowadzenie

  • Poznajmy się – uczestnicy opowiadają o sobie i swoich firmach

3 Filary Skutecznego Marketingu

  • 3 Filary Marketingu w sieci i ich składowe
  • Ścieżki zakupowe dawniej i dziś, czyli co zamiast lejka marketingowego?
  • Na czym polega efekt synergii i jak go osiągnąć?

Strona internetowa – główna platforma dla Twojej firmy

  • Jakie znaczenie ma strona internetowa w 2025 roku?
  • Strona internetowa jako centrum informacji o firmie

Content Marketing – przyciąganie klientów bez kosztów

  • Strona internetowa – firmowe centrum świata
    • Najważniejsze czynniki mające wpływ na skuteczność strony www
    • Blog firmowy – bonus dla klientów i element pozycjonowania
    • SEO – pozycjonowanie, za które wcale nie musisz płacić
    • Pozycjonowanie w erze sztucznej inteligencji (AI)
  • Social Media – wyjdź do Klientów
    • Jak wybrać odpowiednie kanały social media dla swojej firmy
    • Najważniejsze zasady algorytmów wspólne dla wszystkich platform
    • Tworzenie angażujących treści – zasady, formaty, przykłady
    • Rosnąca rola rolek i możliwości ich zastosowania w biznesie
    • Harmonogram publikacji i planowanie postów
    • Jak czytać statystyki i na nie reagować?

Adsy – skuteczna reklama bez przepalania budżetu

  • Wprowadzenie do reklam: czym różni się Facebook Ads od Google Ads
  • Google Ads
    • Rodzaje kampanii
    • Analizowanie słów kluczowych
    • Dobór skutecznych nagłówków, treści oraz komponentów dodatkowych
    • Ustawianie reklamy w wyszukiwarce – krok po kroku
    • Analiza głównych wskaźników reklamowych
  • Meta Ads
    • Kampania w Menedżerze Reklam kontra post sponsorowany
    • Wybór celów reklamowych
    • Ustawianie reklamy na Facebooku – krok po kroku, w tym dobór grup odbiorców, lokalizacji i budżetu
    • Wskazówki dotyczące kreacji reklamowej (teksty, grafiki)
    • Analiza głównych wskaźników reklamowych
  • Pozostałe kanały promocji płatnej dostępne dla małych firm

Public Relations

  • Jak małe firmy mogą dbać o swój PR?
  • Informacje prasowe
    • Czym są eksperckie informacje prasowe i jak je tworzyć?
    • Przykłady eksperckich informacji prasowych
    • Sposoby rozpowszechniania materiałów dla mediów
  • Współprace z influencerami
    • Po co influencer małej firmie?
    • Jak zbadać rynek i nawiązać współpracę?
    • Z jakimi kosztami należy się liczyć?
  • Wydarzenia offline
    • Znaczenie spotkań w świecie zdominowanym przez online
    • Możliwości, które może wykorzystać mała firma
    • Przykład efektu synergii uzyskanego dzięki spotkaniom stacjonarnym

Porozmawiajmy o marketingu

  • Jak połączyć rozmaite działania marketingowe w spójny i skuteczny system?
  • Jak AI może usprawnić Twój marketing?
  • Jak można poprawić działania marketingowe w firmach Uczestników (dyskusja)


Czas trwania

Szkolenie odbywa się w godzinach 9-16. Przewidziane są także dwie - 20-minutowe przerwy.

Forma zajęć

Prelegenci

0
Marcin Pietraszek
Empemedia

Autor popularnych książek marketingowych wydanych przez Helion: „Sprytny biznes” (dwa wydania), „Twój pierwszy pracownik”, „PRo-MOC-ja”, „Czas to pieniądz”. Trener jest także autorem wielu artykułów prasowych związanych z marketingiem, a od kilkunastu lat prowadzi własną firmę – wcześniej PR-ową, a obecnie szkoleniowo-doradczą. To praktyk, który od lat związany jest przede wszystkim z małym biznesem, zna więc wyzwania, bolączki, ale i potencjał polskich przedsiębiorców.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie online odbywa się na platformie Live Webinar (nie wymaga instalowania oprogramowania)

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
693
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 770 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 3 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Opcja z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
746
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 770 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 3 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Usługa Szkolenie Online

  1. Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału w szkoleniu jednego Uczestnika.
  2. Szkolenie Online odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo), za pośrednictwem platformy webinarowej.
  3. Uczestnicy otrzymają dane dostępowe do szkolenia drogą mailową najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie.
  4. Za udział w Szkoleniu Online Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja PDF), a także Certyfikat w formie elektronicznej (PDF) lub drukowanej (opcjonalnie, za dopłatą), pod warunkiem faktycznej obecności (zalogowania się ze wskazanego adresu e-mail w terminie szkolenia).
  5. W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
  6. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
    a) w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
    b) w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za udział każdego odwołanego Uczestnika.
  7. W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie (o ile takowe jest planowane), obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
    a) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
    b) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.
  8. Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
  9. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba trenera) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
  11. Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Sprzedawcy, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
    a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
    b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
    c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media, marketing internetowy, cyberbezpieczeństwo, projektowanie graficzne, praktyczne wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji (AI). Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów,...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!