O szkoleniu
Szkolenie jednodniowe
Media społecznościowe są doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla firmy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
- Social media stały się kluczowym elementem strategii marketingowych w dzisiejszym świecie biznesu. Uczestnictwo w tym szkoleniu pozwoli Ci zrozumieć dynamikę mediów społecznościowych i wykorzystać je w promocji swojej marki lub biznesu.
-
Poznanie skutecznych strategii marketingowych pomoże Ci wykorzystać potencjał mediów społecznościowych i zwiększyć widoczność swojej marki.
-
Dzięki social media możesz bezpośrednio komunikować się z klientami, budować zaangażowanie i lojalność oraz szybko reagować na ich potrzeby i opinie. Szkolenie pokaże Ci, jak efektywnie zarządzać interakcjami z klientami w mediach społecznościowych.
-
Social media dostarczają bogatych danych na temat zachowań i preferencji użytkowników. Nauczenie się analizować te dane pozwoli Ci lepiej zrozumieć swoją docelową grupę i dostosować swoje działania marketingowe, aby osiągnąć lepsze wyniki.
-
Udział w szkoleniu umożliwi Ci zdobycie praktycznych umiejętności związanych z planowaniem kampanii, tworzeniem treści, zarządzaniem reklamami oraz monitorowaniem wyników w social mediach.
Właściciele małych firm, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, specjaliści ds. marketingu, menedżerowie działu marketingu, dyrektorzy działu marketingu, osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie, rzecznicy prasowi firm, specjaliści ds. komunikacji.
Program szkolenia
Cześć teoretyczna:
- Czym są media społecznościowe oraz dlaczego warto w nie inwestować?
- Social Media w liczbach – aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych.
- Platformy społecznościowe, których najprawdopodobniej nie znałeś – czy warto się na nich pojawić?
- Jak reklamować swoją działalność?
- Kim jest Twój klient docelowy i jaką komunikację do niego kierować?
Cześć praktyczna:
- Różnice pomiędzy profilem prywatnym a stroną firmową na Facebooku;
- Utworzenie strony firmowej na Facebooku – konfiguracja oraz najważniejsze ustawienia;
- Wykorzystanie utworzonego profilu – jakie treści są najbardziej angażujące, jakie treści można publikować w Social Media?
- Podstawowe działania na Instagramie, czym różni się od innych platform społecznościowych oraz dlaczego jest tak popularny;
- Wykorzystanie Facebook Business Suite – do czego służy, jak może nam ułatwić pracę?
- Tworzenie profilu klienta idealnego, do wykorzystania przy publikacjach w mediach społecznościowych;
- Skąd brać pomysły na treści? Utworzenie banku pomysłów oraz poznanie narzędzi do monitoringu sieci w poszukiwaniu treści;
- Tworzenie kalendarza publikacji w Social Media;
- Śledzenie trendów w marketingu internetowych oraz mediach społecznościowych;
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
- Mierzenie skuteczności działań – statystyki.
Czas trwania
09.00 - 16.00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony mailem z informacją dot. szkolenia w trybie zdalnym.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line do końca szkolenia.
Zalecenia dla użytkowników szkoleń stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s).
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału jest zgłoszenie si.ę na minimum 3 dni robocze przed terminem rozpoczęcia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcia w ciągu 24 godzin oraz przekażemy wszelkie potrzebne informacje.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia jest możliwe najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia.
- Nazwa firmy: T-Matic Grupa Computer Plus
- Ulica i nr: Malmeda 1
- Kod pocztowy: 15-440
- Miejscowość: Białystok
- Numer NIP: 5420201630