MDR dla praktyków

O szkoleniu

Raportowanie schematów podatkowych (MDR) to temat budzący od samego początku wiele wątpliwości. Przepisy w tej materii są dość niejasne, a za uchybienia w zakresie raportowania grożą poważne sankcje. Szkolenie rozwiewa wątpliwości dotyczące MDR, dzięki czemu można poczuć się pewniej w tym obszarze.

Poprowadzi je doświadczona ekspertka, doradczyni podatkowa i radczyni prawna – Małgorzata Kucewicz.

 

Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące kwestie:

  • Podstawa, zakres oraz cel wprowadzenia przepisów o MDR.
  • Schemat podatkowy – definicja.
  • Cechy rozpoznawcze.
  • Podmioty zobowiązane do raportowania.
  • Obowiązek raportowania schematów podatkowych – zasady oraz terminy.
  • Raportowanie „starych” schematów
  • Ponowne raportowanie schematów podatkowych.
  • Procedura wewnętrzna MDR.
  • Sankcje za niedopełnienie obowiązków związanych z raportowaniem schematów.
Kto powinien wziąć udział?

księgowi; osoby zajmujące się tematyką podatków

Program szkolenia

Zapraszamy na szkolenie na temat raportowania schematów podatkowych, która poprowadzi doświadczona ekspertka, doradczyni podatkowa i radczyni prawna – Małgorzata Kucewicz.

 

Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące kwestie:

  • Podstawa, zakres oraz cel wprowadzenia przepisów o MDR.
  • Schemat podatkowy – definicja.
  • Cechy rozpoznawcze.
  • Podmioty zobowiązane do raportowania.
  • Obowiązek raportowania schematów podatkowych – zasady oraz terminy.
  • Raportowanie „starych” schematów
  • Ponowne raportowanie schematów podatkowych.
  • Procedura wewnętrzna MDR.
  • Sankcje za niedopełnienie obowiązków związanych z raportowaniem schematów.

Czas trwania

10:00-13:15

Prelegenci

Małgorzata Kucewicz

Małgorzata jest doświadczonym menadżerem podatkowym z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży consultingowej, a także grupowym Tax Managerem w międzynarodowej grupie kapitałowej. Doradza największym podmiotom w Polsce i UE, ze szczególnym uwzględnieniem sektora finansowego. Specjalizuje się w doradztwie korporacyjnym CIT, WHT, VAT, budowaniu procesów, wdrażaniu narzędzi podatkowych, restrukturyzacjach podatkowych, doradztwie transakcyjnym, także w obszarach związanych z raportowaniem schematów podatkowych. Małgorzata jest również doradcą podatkowym i radcą prawnym, a także współautorką Komentarza do Konwencji Modelowej OECD pod red. prof. B. Brzezińskiego. Ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce podatkowej.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting.
Rejestracja za pomocą platformy Cridoteka.

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do szkolenia:

Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie speedtest
Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
Posiadanie głośnika lub słuchawek.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena 1
550
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 3 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego;  zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.

Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.

Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.

 

Opłaty i warunki płatności:

Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.

Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.

Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. 

Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu. 

Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Crido Szkolenia Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Towarowa 28
  • Kod pocztowy: 00-839
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5272955684

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Crido Szkolenia Sp. z o.o.
00-839 Warszawa, Polska Towarowa 28

Organizator

Crido Szkolenia Sp. z o.o.
00-839 Warszawa, Polska
Towarowa 28
woj. mazowieckie
Cridoteka to platforma z wiedzą z zakresu podatków i prawa. To liczne filmy, kursy, szkolenia. Współpracuje z nami już ponad 150 ekspertów. Nasze materiały są stale aktualizowane. Co tydzień pojawiają się również nowe nagrania. Warto być z nami!...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!