O szkoleniu
Przepisy o MDR-ach obowiązują już kilka lat. Nie zmienia to faktu, że raportowanie schematów podatkowych wciąż przysparza wiele problemów. Tym razem proponujemy szkolenie praktyczne z konkretnymi przykładami z życia podatnika. Naszym celem jest wskazanie praktycznych aspektów dotyczących raportowania i podzielenie się naszymi doświadczeniami. Prowadzącą szkolenie będzie doradczyni podatkowa Małgorzata Kucewicz posiadająca zarówno ogromną wiedzę merytoryczną, jak i szerokie praktyczne doświadczenie w zakresie raportowania schematów.
księgowi; osoby zajmujące się tematyką podatków
Program szkolenia
Refresher – przegląd zasad ogólnych (1,5h)
- Schemat podatkowy – próba definicji
- Cechy rozpoznawcze – mapowanie i hity rynkowe
- Podmioty zobowiązane do raportowania – alokacja podmiotów do określonych ról/ czy doradca to zawsze promotor?
- Obowiązek raportowania schematów podatkowych – najważniejsze kwestie
- Sankcje za niedopełnienie obowiązków związanych z raportowaniem schematów – czego boją się podatnicy i jak uniknąć odpowiedzialności?
MDR case studies – MDR praktyka (1,5h)
- Najczęściej raportowane schematy podatkowe:
- Działalność operacyjna
- Transakcje i restrukturyzacje
- Case studies – studia przypadku do wspólnego rozwiązania.
Czas trwania
Prelegenci
Małgorzata Kucewicz
Małgorzata jest doświadczonym menadżerem podatkowym z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży consultingowej, a także grupowym Tax Managerem w międzynarodowej grupie kapitałowej. Doradza największym podmiotom w Polsce i UE, ze szczególnym uwzględnieniem sektora finansowego. Specjalizuje się w doradztwie korporacyjnym CIT, WHT, VAT, budowaniu procesów, wdrażaniu narzędzi podatkowych, restrukturyzacjach podatkowych, doradztwie transakcyjnym, także w obszarach związanych z raportowaniem schematów podatkowych. Małgorzata jest również doradcą podatkowym i radcą prawnym, a także współautorką Komentarza do Konwencji Modelowej OECD pod red. prof. B. Brzezińskiego. Ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce podatkowej.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest: dokonanie przez Klienta zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego; zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu Szkoleń Online CRIDO; dokonanie opłaty za Szkolenie.
Zawarcie umowy wiążącej Organizatora i Klienta, na warunkach określonych w Ofercie oraz w Regulaminie Szkoleń Online CRIDO, następuje w momencie dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na dane Szkolenie oraz potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia następuje drogą mailową, na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zgłoszeniowym, najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. W przypadku zgłoszenia się Klienta w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia przesłane zostanie niezwłocznie, nie później jednak niż na dzień przed planowaną datą Szkolenia. Dokonanie zgłoszenia później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia nie jest możliwe.
Potwierdzenie zawiera imię i nazwisko Klienta i/lub firmę, adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta, dane identyfikacyjne Klienta, w tym firma oraz adres, szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia takie jak nazwę, datę, godzinę, link do szkolenia online oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać opłaty, a także inne dodatkowe informacje dotyczące Szkolenia.
Opłaty i warunki płatności:
Wszystkie kwoty wymienione w Ofercie są kwotami netto, do których doliczany jest podatek VAT, wg obowiązującej stawki. Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty za Szkolenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia, a w przypadku dokonania zgłoszenia po upływie tego terminu – nie później niż na 1 dzień przed datą Szkolenia. Za moment płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
Brak uiszczenia opłaty za Szkolenia i niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze Szkolenia.
Klient, akceptując Regulamin Szkoleń Online CRIDO, przyjmuje do wiadomości, że faktury pro forma, faktury VAT, korygujące faktury VAT oraz duplikaty faktur i duplikaty faktur korygujących przesłane zostaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura pro forma zostanie wystawiona w momencie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia dotyczącego Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Faktura VAT zostanie wystawiona po przeprowadzeniu Szkolenia oraz przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
Opłaty należy dokonać na konto Organizatora wskazane w otrzymanym potwierdzeniu udziału w Szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym
Masz pytania? Napisz do nas
