O szkoleniu
Szkolenia dla menedżerów „Menedżer jako coach” to zaprojektowane z myślą o palących potrzebach współcześnie funkcjonujących organizacji nowoczesne kursy menadżerskie. Organizowane przez nas w formule otwartej stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów uczą liderów rozumienia tego, jakie korzyści oferuje firmie coachingowy styl zarządzania i jak bardzo może on być pomocny w procesie wzmacniania zaangażowanie pracowników w realizację strategicznych celów firmy.
Szkolenie menadżerskie „Menedżer jako coach” pochodzące z naszego najnowszego katalogu kursów koncentruje się na treningu praktycznych umiejętności niezbędnych kadrze zarządzającej i kierownikom niższego szczebla do sprawnego zarządzania zespołami i ich potencjałem. Manager zespołu to osoba, która nie tylko odpowiedzialna jest za podział i rozliczenie zadań. Szef zespołu powinien również doskonale orientować się w możliwościach swoich pracowników, znać ich mocne i słabe strony oraz umiejętnie zarządzać rozwojem swoich podwładnych. Oferowane przez nas szkolenia managerskie online i stacjonarne kursy „Menedżer jako coach” to doskonała okazja dla firm i ich kierowników, by poprzez zaangażowanie w rozwój pracowników osiągać wyższy stopień motywacji personelu, który realizując swoje cele osobiste, chętniej i skuteczniej realizuje cele firmowe. Zarządzanie przez aktywne i świadome coachowanie to jednocześnie styl przewodzenia, który gwarantuje rozwój potencjału kadrowego, a ten szybko zwykle przekłada się na sprawność, wydajność i konkurencyjność firmy.
Od wielu lat misją Human Skills jest skupione na merytoryce i bieżących potrzebach świata biznesu doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie „Menedżer jako coach” jest doskonałym zwieńczeniem naszych starań. Prezentowane otwarte szkolenia dla kadry menedżerskiej kompleksowo przygotowują liderów do podnoszenia efektywności pracowników i ich zespołów poprzez naukę biegłego zastosowania nowoczesnych i silnych narzędzi zarządzania coachingowego, takich jak model STAGES czy model SCORE oraz niezbędnych w aktywności lidera rozbudowanych kompetencji komunikacyjnych. Oferowane przez nas szkolenia poświęcone tematyce zarządzania to praktyczne kursy, które uczą tego, co najważniejsze w relacjach lider – zespół w dzisiejszych realiach, a nad ich użytecznością i skutecznością czuwają nasi eksperci – doświadczeni praktycy biznesu i wysoko wykwalifikowani trenerzy.
Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich „Menedżer jako coach” możemy zaoferować Państwu w dwóch atrakcyjnych wariantach – jako stacjonarny kurs organizowany w naszej warszawskiej siedzibie oraz zdalne szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane na platformie Zoom lub Clickmeeting. Serdecznie zachęcamy Państwa do zapisu na prezentowany kurs w jednym z wielu oferowanych przez naszą szkołę dogodnych terminów.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Otwarte szkolenie „Menedżer jako coach” wyposaża Kursantów w fachową wiedzę o:
- istocie i właściwościach coachingu oraz roli szefa jako coacha;
- praktycznych narzędziach, metodach i technikach przydatnych w procesie coachingu;
- sposobach radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, oporem;
- metodach prowadzenia rozmów z pracownikami.
Prezentowane szkolenia dla kadry menedżerskiej pozwalają nabyć praktyczne umiejętności:
- coachingu podporządkowanego strategii zarządzania;
- wykorzystania coachingu jako silnego narzędzia oddziaływania menedżerskiego;
- podnoszenia efektywności pracowników i zespołów;
- skutecznego budowania dobrej atmosfery w środowisku pracy i lepszych relacji społecznych w firmie;
- konstruktywnej rozmowy z pracownikiem;
- budowania kultury dialogu i szacunku do pracownika;
- pobudzania odpowiedzialności pracowników za efektywność organizacji.
Szkolenie umiejętności menedżerskich „Menedżer jako coach” pogłębia kompetencje związane z:
- zarządzaniem pracownikami;
- skuteczną komunikacją;
- zarządzaniem rozwojem pracowniczym.
- Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
- Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
- Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
- Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
- Dla przedsiębiorców.
- Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzaniem zespołem.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie kursu. Wstęp – omówienie celów warsztatów, weryfikacja potrzeb Kursantów rozpoczynających szkolenie z kompetencji menedżerskich, kontrakt.
09:30 – 11:00
Moduł I. Menedżer jako coach – przygotowanie do sesji coachingowych
- Rola menedżera jako coacha – czym jest coaching i jakich może on dotyczyć aspektów? (delegowanie, rozwój, korygowanie, motywowanie, interwencja).
- Korzyści coachingu dla pracownika, managera i firmy.
- Etapy w pracy menedżera-coacha.
- Kontrakt menedżer coach i pracownik.
- Model pracy coachingowej SFA.
- Przygotowanie managera do roli coacha – kluczowe kompetencje szefa-coacha.
- 10 przykazań i 10 zasad dla managera-coacha.
11:00 – 11:15 Przerwa
11:15 – 13:00
Moduł II. Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej
- Narzędzia wykorzystywane w pracy coachingowej – prezentacja dostępnych narzędzi i możliwych zastosowań.
- Komunikacja niewerbalna i werbalna w pracy managera-coacha.
- Kodowania i dekodowanie (model DISC).
- Aktywne słuchanie w roli menedżera-coacha oraz rola pytań otwartych.
- Wyznaczanie zadań rozwojowych (arkusz lidera, panel dyskusyjny).
- Piramida poziomów logicznych Diltsa.
- Krzywa Fischera.
- Model zmiany Kurta Lewina.
- Model STORM – ustalanie celów i planu działania.
- Model Coach – struktura rozmowy coachingowej.
- Model GROW – wyznaczanie celów coachingowych.
13:00 – 13:40 Przerwa na obiad
13:40 – 15:00
Moduł III. Menedżer jako coach – feedback i inne instrumenty pracy coachingowej
- Feedback a feedforward – zastosowanie w coachingu.
- Model STAGES – informacja zwrotna między sesjami.
- Model GOLD – błędy, które stają się dobrymi lekcjami.
- Model SCORE – weryfikacja efektów i zasobów.
- Model pytań C5 – mniej, więcej, inaczej.
- Arkusz SMART – planowanie.
15:00 – 15:10 Przerwa
15:10 – 15:40
Moduł IV. Menedżer jako coach – bank dobrych praktyk
- Ryzyka i błędy, z jakimi wiąże się funkcja managera-coacha.
- Trudne sytuacje w roli szefa-coacha (opór, brak zaufania, prokrastynacja, obawa przed błędną oceną).
15:40 – 16:00
Zakończenie szkolenia z umiejętności menedżerskich. Warsztat kończy się powtórzeniem najważniejszych wiadomości. Uczestnicy zajęć są proszeni o utworzenie spisu planowanych zadań; dodatkowe zadanie do wykonania (dla zainteresowanych).
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 524 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 345 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910