Menedżer jako Coach - jak wspierać rozwój i odpowiedzialność wśród pracowników, aby zwiększać ich efektywność? Szkolenie stacjonarne lub online.

O szkoleniu

Szkolenia dla menedżerów „Menedżer jako coach” to zaprojektowane z myślą o palących potrzebach współcześnie funkcjonujących organizacji nowoczesne kursy menadżerskie. Organizowane przez nas w formule otwartej stacjonarne i zdalne szkolenia dla managerów uczą liderów rozumienia tego, jakie korzyści oferuje firmie coachingowy styl zarządzania i jak bardzo może on być pomocny w procesie wzmacniania zaangażowanie pracowników w realizację strategicznych celów firmy.

Szkolenie menadżerskie „Menedżer jako coach” pochodzące z naszego najnowszego katalogu kursów koncentruje się na treningu praktycznych umiejętności niezbędnych kadrze zarządzającej i kierownikom niższego szczebla do sprawnego zarządzania zespołami i ich potencjałem. Manager zespołu to osoba, która nie tylko odpowiedzialna jest za podział i rozliczenie zadań. Szef zespołu powinien również doskonale orientować się w możliwościach swoich pracowników, znać ich mocne i słabe strony oraz umiejętnie zarządzać rozwojem swoich podwładnych. Oferowane przez nas szkolenia managerskie online i stacjonarne kursy „Menedżer jako coach” to doskonała okazja dla firm i ich kierowników, by poprzez zaangażowanie w rozwój pracowników osiągać wyższy stopień motywacji personelu, który realizując swoje cele osobiste, chętniej i skuteczniej realizuje cele firmowe. Zarządzanie przez aktywne i świadome coachowanie to jednocześnie styl przewodzenia, który gwarantuje rozwój potencjału kadrowego, a ten szybko zwykle przekłada się na sprawność, wydajność i konkurencyjność firmy.

Od wielu lat misją Human Skills jest skupione na merytoryce i bieżących potrzebach świata biznesu doskonalenie umiejętności menedżerskich – szkolenie „Menedżer jako coach” jest doskonałym zwieńczeniem naszych starań. Prezentowane otwarte szkolenia dla kadry menedżerskiej kompleksowo przygotowują liderów do podnoszenia efektywności pracowników i ich zespołów poprzez naukę biegłego zastosowania nowoczesnych i silnych narzędzi zarządzania coachingowego, takich jak model STAGES czy model SCORE oraz niezbędnych w aktywności lidera rozbudowanych kompetencji komunikacyjnych. Oferowane przez nas szkolenia poświęcone tematyce zarządzania to praktyczne kursy, które uczą tego, co najważniejsze w relacjach lider – zespół w dzisiejszych realiach, a nad ich użytecznością i skutecznością czuwają nasi eksperci – doświadczeni praktycy biznesu i wysoko wykwalifikowani trenerzy.

Otwarte szkolenie z kompetencji menedżerskich „Menedżer jako coach” możemy zaoferować Państwu w dwóch atrakcyjnych wariantach – jako stacjonarny kurs organizowany w naszej warszawskiej siedzibie oraz zdalne szkolenie z kompetencji menedżerskich organizowane na platformie Zoom lub Clickmeeting. Serdecznie zachęcamy Państwa do zapisu na prezentowany kurs w jednym z wielu oferowanych przez naszą szkołę dogodnych terminów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Otwarte szkolenie „Menedżer jako coach” wyposaża Kursantów w fachową wiedzę o:

  • istocie i właściwościach coachingu oraz roli szefa jako coacha;
  • praktycznych narzędziach, metodach i technikach przydatnych w procesie coachingu;
  • sposobach radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, oporem;
  • metodach prowadzenia rozmów z pracownikami.

Prezentowane szkolenia dla kadry menedżerskiej pozwalają nabyć praktyczne umiejętności:

  • coachingu podporządkowanego strategii zarządzania;
  • wykorzystania coachingu jako silnego narzędzia oddziaływania menedżerskiego;
  • podnoszenia efektywności pracowników i zespołów;
  • skutecznego budowania dobrej atmosfery w środowisku pracy i lepszych relacji społecznych w firmie;
  • konstruktywnej rozmowy z pracownikiem;
  • budowania kultury dialogu i szacunku do pracownika;
  • pobudzania odpowiedzialności pracowników za efektywność organizacji.

Szkolenie umiejętności menedżerskich „Menedżer jako coach” pogłębia kompetencje związane z:

  • zarządzaniem pracownikami;
  • skuteczną komunikacją;
  • zarządzaniem rozwojem pracowniczym.
Kto powinien wziąć udział?
  • Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej.
  • Jest niezbędne dla każdego pracownika pełniącego funkcje zarządcze.
  • Dla osób, które awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla osób, która będą awansowały na stanowiska kierownicze.
  • Dla przedsiębiorców.
  • Uwaga – to szkolenie jest również dedykowanie dla kierowników, którzy już od jakiegoś czasu pełnią funkcje zarządcze i chcą zaktualizować wiedzę lub otrzymać praktyczne wskazówki związane z zarządzaniem zespołem.

Program szkolenia

09:00 – 09:30

Rozpoczęcie kursu. Wstęp – omówienie celów warsztatów, weryfikacja potrzeb Kursantów rozpoczynających szkolenie z kompetencji menedżerskich, kontrakt.

09:30 – 11:00

Moduł I. Menedżer jako coach – przygotowanie do sesji coachingowych

  • Rola menedżera jako coacha – czym jest coaching i jakich może on dotyczyć aspektów? (delegowanie, rozwój, korygowanie, motywowanie, interwencja).
  • Korzyści coachingu dla pracownika, managera i firmy.
  • Etapy w pracy menedżera-coacha.
  • Kontrakt menedżer coach i pracownik.
  • Model pracy coachingowej SFA.
  • Przygotowanie managera do roli coacha – kluczowe kompetencje szefa-coacha.
  • 10 przykazań i 10 zasad dla managera-coacha.

11:00 – 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00

Moduł II. Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Narzędzia wykorzystywane w pracy coachingowej – prezentacja dostępnych narzędzi i możliwych zastosowań.
  • Komunikacja niewerbalna i werbalna w pracy managera-coacha.
  • Kodowania i dekodowanie (model DISC).
  • Aktywne słuchanie w roli menedżera-coacha oraz rola pytań otwartych.
  • Wyznaczanie zadań rozwojowych (arkusz lidera, panel dyskusyjny).
  • Piramida poziomów logicznych Diltsa.
  • Krzywa Fischera.
  • Model zmiany Kurta Lewina.
  • Model STORM – ustalanie celów i planu działania.
  • Model Coach – struktura rozmowy coachingowej.
  • Model GROW – wyznaczanie celów coachingowych.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:00

Moduł III. Menedżer jako coach – feedback i inne instrumenty pracy coachingowej

  • Feedback a feedforward – zastosowanie w coachingu.
  • Model STAGES – informacja zwrotna między sesjami.
  • Model GOLD – błędy, które stają się dobrymi lekcjami.
  • Model SCORE – weryfikacja efektów i zasobów.
  • Model pytań C5 – mniej, więcej, inaczej.
  • Arkusz SMART – planowanie.

15:00 – 15:10 Przerwa

15:10 – 15:40

Moduł IV. Menedżer jako coach – bank dobrych praktyk

  • Ryzyka i błędy, z jakimi wiąże się funkcja managera-coacha.
  • Trudne sytuacje w roli szefa-coacha (opór, brak zaufania, prokrastynacja, obawa przed błędną oceną).

15:40 – 16:00

Zakończenie szkolenia z umiejętności menedżerskich. Warsztat kończy się powtórzeniem najważniejszych wiadomości. Uczestnicy zajęć są proszeni o utworzenie spisu planowanych zadań; dodatkowe zadanie do wykonania (dla zainteresowanych).

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Piotr Wojciekiewicz
Trener biznesu z 20-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń, Coach ICC, Psychoterapeuta TSR w procesie certyfikacji.

PROFIL TRENERA:

  • Akredytowany konsultant Insights Discovery (14 lat) - metody określającej typ osobowości, Przeszkolonych i omówionych ponad 1 100 profilów Insights Discovery.
  • Trener kompetencji miękkich szczególnie w zakresie: komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów.
  • Doświadczony praktyk (ponad 25 lat) w zakresie zarządzania organizacją, budowania i zarządzania zespołem.
  • Executive coach oraz konsultant projektów rozwojowych dedykowanych kadrze menedżerskiej.

SPECJALIZACJA:

  • Typologia osobowości Insights Discovery.
  • Trener kompetencji miękkich komunikacyjnych.
  • Trener kompetencji zarządczych.
  • Train the trainer.
  • Coach.

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikowany trener biznesu - Schenk Institute.
  • Akredytowany konsultant Insights Discovery.
  • Coach ICC.
  • Terapeuta TSR w procesie certyfikacji.
  • Trener metody Outdoor learning (Centrum Innowacyjnej Edukacji).

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

  • Praca warsztatowa i na procesie.
  • Praktyczne ćwiczenia bazujące na rzeczywistości biznesowej klienta.
  • Wykorzystanie gier w procesie nauki.
  • Nauka przez zabawę.

SPECJALIZACJA:

  • Typologia osobowości Insights Discovery.
  • Trener kompetencji miękkich komunikacyjnych.
  • Trener kompetencji zarządczych.
  • Train the trainer.
  • Coach.

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikowany trener biznesu - Schenk Institute.
  • Akredytowany konsultant Insights Discovery.
  • Coach ICC.
  • Terapeuta TSR w procesie certyfikacji.
  • Trener metody Outdoor learning (Centrum Innowacyjnej Edukacji).

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

  • Praca warsztatowa i na procesie.
  • Praktyczne ćwiczenia bazujące na rzeczywistości biznesowej klienta.
  • Wykorzystanie gier w procesie nauki.
  • Nauka przez zabawę.
Renata Wrona
Trenerka biznesu i rozwoju osobistego. Coach ICF. Wykładowczyni akademicka

PROFIL TRENERA:

  • Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej.
  • Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managerki, Managerki Komunikacji Marketingowej i Managerki Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.
  • Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
  • Public relations i relacje z mediami.
  • Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej.
  • Komunikacja interpersonalna.
  • Savoir vivre i netykieta w biznesie.
  • Profesjonalny sekretariat.
  • Asertywność.
  • Kolory osobowości,
  • Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów.
  • Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.
  • Work-Life Balance.
  • Budowanie zespołu i współpraca w zespole.
  • Szkolenia i coaching dla kobiet.
Iwona Firmanty
Trenerka. Coach ICC. Mgr Psycholożka. Mgr Socjolożka.
Human Skills

PROFIL TRENERKI:

  • Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
  • Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
  • Trenerka biznesu.
  • Mentorka.
  • Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
  • Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
  • Magister socjolożka.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
  • Certyfikowana Coach International Community Coaching.
  • Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
  • Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
  • Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.

Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.

Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.

Rejestracja

Cena katalogowa
882
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 910 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!