Metody oceny, weryfikacji i wyboru dostawców. Zoptymalizuj funkcje zakupowe w organizacji!

O szkoleniu

• Zapoznanie Uczestników z aktualnym stanem nauk badających sytuację związaną z dostawami;
• Przekazanie wiedzy dotyczącej strategii zaopatrzenia przedsiębiorstwa, rodzajów zakupów oraz sporządzenia planów zakupów;
• Określenie miejsca i roli logistyki zaopatrzenia przedsiębiorstwa;
• Poznanie sposobów określenia siły przetargowej: dostawca-odbiorca;
• Trening przygotowania i prowadzenia skutecznych negocjacji zakupowych z dostawcami według przyjętych kryteriów, metod, zasad, etapów i standardów;
• Rozwijanie umiejętności planowania i zakupów według nowoczesnych, skutecznych koncepcji i metod;
• Uwzględnienie koncepcji i metod kończących współpracę z danym dostawcą;
• Poznanie rozwoju poszczególnych etapów budowania i rozwoju relacji z dostawcami.

Dlaczego warto wziąć udział?

Metody wyboru, weryfikacja i ocena dostawców jest istotnym elementem funkcjonowania organizacji gospodarczej o zróżnicowanym profilu działania.
Optymalizacja zakupów, unikanie błędów polegających na wyborze niewłaściwych dostawców w sytuacji dużej konkurencyjności rynku powoduje utrzymanie poziomu dotychczasowego poziomu firm lub ich rozwój. Zbudowanie dobrych relacji pomiędzy dostawcą, a odbiorcą polegających na wspólnym osiąganiu założonych celów ilościowych, jakościowych i finansowych stanowi fundament funkcjonowania działów i osób odpowiedzialnych za logistykę i negocjacje z dostawcami.
Warsztat szkoleniowy, który Państwu proponujemy zwiększy skuteczność wyboru właściwych dostawców, według kryteriów adekwatnych do potrzeb danej firmy oraz obniży prawdopodobieństwo popełnienia błędów na tym polu.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na zoptymalizowaniu procesów zakupowych w organizacji.
W szczególności do udziału w warsztatach zachęcamy:
-kadrę zarządzającą,
-menedżerów ds. logistyki,
-menedżerów i specjalistów ds. zakupów,
-negocjatorów,
-osoby zainteresowane tematem wyboru i współpracy z dostawcami.

Program szkolenia

Wstęp:
• Przywitanie
• Podanie tematu, zagadnień i logistyki szkolenia
• Przedstawienie Uczestników i ich oczekiwań
• Ćwiczenie wprowadzające w temat
1. Wprowadzenie:
• Nauki badające i rozwiązujące zagadnienia związane
z zaopatrzeniem
• Zarys podstawowych pojęć z obszaru zaopatrzenia przedsiębiorstwa produkcyjnego:
- strategie zaopatrzenia
- rodzaje zakupów
- plan zakupów – planowanie a przewidywanie
• Miejsce i rola zaopatrzenia w przedsiębiorstwie.
2. Zasady heurystyczne budowania zindywidualizowanych metod badawczych zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym:
• Metody badawcze dla fazy wstępnej procesu „AIDA” zaopatrzenia
a) określenie potrzeb i możliwości odbiorcy
- siła przetargowa
- SWOT, Analiza Strukturalna;
• Wpływ kosztów na metodykę wyboru dostawców
a) badanie potrzeb i możliwości dostawcy
- siła przetargowa
- SWOT, pozycjonowanie, portfel dostawców
- koszt gromadzenia, utrzymania
- funkcje przewidywalnych kosztów współpracy z dostawcami
- obliczanie prawdopodobieństwa wystąpienia zakłóceń we
współpracy z potencjalnym dostawcą ze względu na jego
lokalizację i inne cechy,
b) warsztaty;
• Koncepcje i metody dla fazy realizacji, controlingu, decyzji
a) weryfikacja jakości działania i współpracy z wybranym
dostawcą – ABC, XYZ, wskaźniki poziomu obsługi klienta (wg projektu
b) system motywacyjny dla dostawców
c) konflikty kosztów a ich optymalizacja
d) triki logistyczne
e) ECR – koncepcja i jej wpływ na strategie zaopatrzeniowe:
- tabele punktowe
- metody algorytmiczne USK (ustalenia stopnia kooperacji)
- zjawisko łagodnej siły
- bariery wejścia, wyjścia
f) procesy towarzyszące zaopatrzeniu
- kooperacja – szerokość, głębokość
- integracja – w pionie, wstecz, w przód
- fuzja – metoda interaktywna kolejnych przybliżeń
g) rozwiązania ratunkowe
h) Warsztaty
• Koncepcje i metody ustalania momentu końca współpracy
3. Negocjacje z dostawcami
• przygotowanie do negocjacji
• kiedy nie negocjować?
• Etapy negocjacji
• Strategie i techniki negocjacyjne
• Impas w negocjacjach,
• Manipulacje i gry wokół ceny
• warsztaty.
Zakończenie
• Podsumowanie warsztatów
• Przypomnienie najważniejszych zagadnień
• Wnioski i podsumowanie
• Zadanie do wykonania
• Wręczenie certyfikatów.

Czas trwania

Stacjonarne:

Dzień I: 10:00 - 18:00

Dzień II: 09:00 - 17:00

Online:

Dzień I i II: 09:00 - 15:00


Forma zajęć

Prelegenci

Ekspert SEMPER

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
-
1 445
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 490 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

PoRegulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!