Metody wyboru i oceny dostawców

O szkoleniu

W dzisiejszych czasach, rozwój nowoczesnych przedsiębiorstw nie może odbywać się bez skutecznie działających struktur zakupowych. Oprócz umiejętności negocjacyjnych, niezbędnym elementem stało się świadome kształtowanie efektywności poszczególnych dostawców jak również stosowanie strategii zarządzania nimi jako grupą.

Uczestnicy szkolenia, poznają najbardziej skuteczne metody budowania strategii pracy z Dostawcami wykorzystywane przez firmy uzyskujące ponadprzeciętne wyniki w tym zakresie. Zawartość merytoryczna umożliwi weryfikację w jaki sposób należy kształtować wewnętrzną politykę zakupową oraz pozycję osób dedykowanych do takich zadań. Uczestnicy poznają pełny proces zarządzania - począwszy od metod selekcji i oceny opartych na algorytmach decyzyjnych poprzez narzędzia kształtowania efektywności jednostki oraz portfela Dostawców. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacyjnym, które pojawia się w momentach zmian organizacyjnych. Aby podnieść kompetencje w pełnym zakresie tematycznym.

Uczestnicy poznają sprawdzone metody kształtowania długofalowej współpracy opartej z jednej strony na ciągłej ewaluacji i celach, z drugiej zaś na partnerskich relacjach i lojalności.
Kto powinien wziąć udział?

Osoby biorące podejmujące decyzje w kontekście wyboru dostawców.

Dyrektorzy działu zakupów, kupcy.

 

Program szkolenia

  1. Strategiczna rola osób pełniących funkcje zakupowe w firmie:
    • zarządzanie informacją SIM (Supplier Information Management) jako wsparcie strategii firmy,
    • zarządzanie popytem wewnętrznym - kształtowanie efektu skali,
    • tworzenie zespołów zakupowych (projektowych),
    • aspekty centralizacji lub decentralizacji zakupów,
    • modele struktur i działań zakupowych uwzględniające sprawdzone wzorce:
      • strategic Sourcing,
      • purchasing,
      • procurement.
  2. Zaawansowane metody wspierające podejmowanie decyzji - wybór i ocena dostawcy:
    • algorytm AHP (Analytic Hierarchy Process),
    • TCO (Total Cost of Ownership),
    • projektowanie kryteriów wyboru dostawcy w zależności od strategii rozwoju firmy.
  3. Efektywność współpracy z dostawcą indywidualnym:
    • właściwe określenie statusu dostawcy / produktu / grupy produktowej,
    • identyfikacja luk potencjału współpracy (logistyczne, finansowe, jakościowe, sprzedażowe),
    • projektowanie cyklu rozwojowego.
  4. Efekt Synergii w zarządzaniu portfelem dostawców:
    • algorytm ANP (Analytic Network Process),
    • metoda Wnioskowania Wstecznego.
  5. Metody ograniczania ryzyka związane z wprowadzaniem zmiany:
    • nowy dostawca, zmiana dostawcy,
    • nowe produkty / usługi,
    • redukcja współpracy, rozłożenie zamówień, jednorazowe zamówienie,
    • zmiana warunków współpracy z aktualnym dostawcą.
  6. Zasady budowania współpracy partnerskiej:
    • CP (Collaborative Planning),
    • ECR (Efficient Consumer Response),
    • pułapki relacji - partner czy zakładnik.
  7. Inspirujące przykłady polityki zakupowej w firmach TOP 500 - profile:
    • produkcyjne,
    • usługowe,
    • handlowe.

Czas trwania

09:00 - 16:00

Prelegenci

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Mercure Kasprowy***

34-500 Zakopane

Szymaszkowa

woj. małopolskie

Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Hotel Mercure Poznań Centrum****

60-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Hotel Best Western Premier****

31-323 Kraków

Opolska 14a

woj. małopolskie

Hotel Dwór Prawdzica***

80-341 Gdańsk

Piastowska 198

woj. pomorskie

Hotel Mercure Wrocław Centrum****

50-159 Wrocław

Pl. Dominikański 1

woj. dolnośląskie

Hotel Mercure Gdańsk Posejdon***

80-342 Gdańsk

Kapliczna 30

woj. pomorskie

Hotel Best Western Premier****

31-323 Kraków

Opolska 14a

woj. małopolskie

Hotel Novotel Centrum Katowice****

40-202 Katowice

Roździeńskiego 16

woj. śląskie

Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Hotel Crocus Zakopane****

34-500 Zakopane

Chałubińskiego 40

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 940 zł.
840
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!