Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

O szkoleniu

Bądź bliżej klienta. Odkryj jego motywacje i sposób myślenia, aby prezentować oferty, które wybierze bez wahania.

Szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży” to praktyczny warsztat, który wyposaży Cię w nowoczesne narzędzia do rozumienia i wpływania na sposób myślenia – zarówno własny, jak i Twoich klientów. Uczestnicząc w szkoleniu, odkryjesz psychologiczne mechanizmy leżące u podstaw decyzji zakupowych oraz dowiesz się, jak odpowiedni mindset może skutecznie wspierać budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Kurs ten został stworzony z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, menedżerach sprzedaży oraz osobach pragnących rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.

Podczas pierwszej części szkolenia skoncentrujemy się na Mindsecie handlowca, czyli niezbędnych elementach podejścia do klienta, które pomagają osiągać sukces. Nauczysz się, jak odpowiednie nastawienie kształtuje komunikację, w jaki sposób automotywacja wspiera dyscyplinę pracy oraz jak wzmacniać odporność na odrzucenie. Wskażemy też różnicę między sprzedażą krótkoterminową a budowaniem wartościowych relacji, które przynoszą długofalowe efekty.

Kolejny moduł poświęcimy Mindsecie klienta – dowiesz się, co wpływa na zachowania zakupowe, jakie style myślenia można zauważyć u różnych typów klientów i jak dostosować do nich swój sposób komunikacji oraz ofertę. Odkryjesz, jak emocje oraz racjonalne argumenty łączą się w procesie decyzyjnym, poznasz sposoby diagnozy własnego stylu myślenia oraz dowiesz się, jak przy pomocy właściwych pytań wpłynąć na percepcję klienta.

W ostatnim module, czyli Treningu mentalnym dla handlowców, przejdziesz przez praktyczne ćwiczenia wzmacniające pewność siebie i odporność na niepowodzenia. Zastosujemy wizualizację sukcesu jako narzędzie motywacyjne, a na podstawie przykładów przeanalizujemy wpływ mindsetu na wyniki sprzedażowe. Całość zakończymy tworzeniem indywidualnego planu rozwoju, który pozwoli Ci skutecznie pracować nad mindsetem w dłuższej perspektywie.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie „Mindset klienta, czyli style myślenia w sprzedaży”, a także na inne nasze warsztaty, takie jak „Profesjonalna obsługa klienta” czy „Negocjacje w pracy”. Szkolenia są dostępne również online – zapewniamy najwyższą jakość nauki pod okiem doświadczonych trenerów oraz praktyków sprzedaży.

Szkolenie o stylach myślenia i mindsecie klienta prowadzi Trenerka Sprzedaży i Zarządzania, Coachka, Mediatorka, Certyfikowana Konsultantka narzędzia dla sprzedaży FinxS Sales Assessment Aneta Ropek.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i umiejętności związane z budowaniem odpowiedniego mindsetu zarówno po stronie handlowca, jak i klienta. Zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na postawy i decyzje zakupowe, oraz rozwijanie nastawienia sprzyjającego efektywnej sprzedaży i długofalowym relacjom z klientami.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Handlowców.
  • Specjalistów ds. sprzedaży.
  • Menedżerów sprzedaży.
  • Osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.

Program szkolenia

Moduł 1: Mindset handlowca – podstawa sukcesu sprzedażowego

  • Rola nastawienia w sprzedaży i dlaczego odpowiedni mindset to klucz do sukcesu.
  • Jak nastawienie wpływa na komunikację z klientem?
  • Automotywacja, samodyscyplina handlowca i indeks wymówek.
  • Nastawienie na rezultat czy na proces? Znaczenie koncentracji na procesie, a nie tylko na wynikach.
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientem vs. szybka sprzedaż.
  • Odporność na odrzucenie i jak sobie radzić z „nie” od klienta.
  • Mindset wzrostu w sprzedaży i różnica między stałym a rozwojowym sposobem myślenia.
  • Jak rozwijać w sobie nastawienie na naukę i rozwój?
  • Jak przekuć niepowodzenia w lekcje i nowe szanse?

Moduł 2: Mindset klienta – klucz do zrozumienia decyzji zakupowych

  • Psychologia klienta i co kieruje klientem w procesie zakupowym?
  • Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta.
  • Wpływ emocji i racjonalnych przesłanek na decyzje zakupowe.
  • Style myślenia klientów i sposób działania.
  • Rozpoznawanie stylów myślenia klienta na podstawie tego jak się komunikują.
  • Jak dostosować komunikację, przekaz i ofertę do konkretnego typu klienta.
  • Rodzaje wzorców myślenia w procesie sprzedaży czyli nasze ukryte metaprogramy.
  • Mini autodiagnoza własnego stylu myślenia w kontekście wzorców myślenia i działania
  • (możliwość badania kwestionariuszem MindSonar po szkoleniu).
  • Model sprzedaży jako zmienna kontekstu w stylach myślenia i działania.
  • Jak zmienić sposób myślenia klienta poprzez właściwe pytania?

Moduł 3: Trening mentalny dla handlowców w sprzedaży

  • Ćwiczenia na rozwijanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia.
  • Sposoby radzenia sobie z porażkami i niepowodzeniami.
  • Wizualizacja sukcesu jako narzędzie motywacyjne.
  • Analiza przypadków: jak mindset handlowca wpłynął na wynik sprzedaży.
  • Wspólna dyskusja nad wyzwaniami i znalezienie najlepszych rozwiązań.

Podsumowanie, kluczowe wnioski i tworzenie planu rozwoju osobistego:

  • Jak pracować nad swoim mindsetem w dłuższej perspektywie?
  • Wyznaczanie celów rozwojowych w oparciu o zdobyte umiejętności.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Aneta Ropek
Trener sprzedaży i zarządzania. Coach. Mediator. Menedżer.

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania, konsultant biznesowy, coach, mediator, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu. Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu, na kierunkach: „Life & Business Coaching” (2015-2016) oraz „Mediacje gospodarcze i pracownicze, negocjacje” (2017-2018). Jest certyfikowanym trenerem zarządzania zmianą w organizacji. 

Konsultant badania kwestionariuszami psychometrycznymi Mindsonar, oraz AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników. Gościnnie prowadziła prelekcję na konferencji Pulsu Biznesu „Komunikacja menedżerska” w temacie budowania kultury feedbacku w organizacji. Jest wykładowcą na uczelni WSPA w Lublinie. Doświadczenie zawodowe: Coach/ Trener zew. w projektach transformacji kultury organizacyjnej i konsultant ds. komunikacji, Ponad 2-letnie doświadczenie w roli Scrum Muster, Trener, Agile coach w firmie z branży IT.  Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej.Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
919
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 948 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!