O szkoleniu
Jak jednak motywować ludzi, kiedy bardzo rzadko możemy się z nimi spotkać? Kiedy pracują zdalnie lub w innych lokalizacjach? To szkolenie odpowiada na to oraz wiele więcej pytań nurtujących managerów prowadzących zespoły rozproszone.
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
- Przygotowanie Uczestników do skutecznego motywowania pracowników w różnych lokalizacjach.
- Przekazanie Uczestnikom najlepszych narzędzi wykorzystywanych w procesie angażowania pracowników.
- Podniesienie kompetencji komunikacyjnych.
- Podniesienie kompetencji liderskich.
- Przekazanie istotnej wiedzy dotyczącej typów osobowości.
- Przygotowanie Uczestników do budowania długofalowej strategii motywacyjnej zespołu i pracownika.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA
Na szkoleniu otrzymasz narzędzia, które pomogą Ci zdiagnozować kluczowe potrzeby Twojego zespołu oraz zaplanować najskuteczniejszą strategię działań motywacyjnych dla pracowników rozproszonych w różnych lokalizacjach, a w szczególności:
- Nabędziesz umiejętność efektywnego delegowania zadań i uprawnień.
- Nauczysz się formułować skuteczne komunikaty, co zapewni Ci jasny i klarowny przepływ informacji z pracownikami, z którymi nie masz bezpośredniej styczności.
- Poznasz zasady budowania strategii motywacyjnej z uwzględnieniem charakteru zespołu.
- Będziesz potrafił/-a zaplanować swoje działania motywacyjne wobec pracownika uwzględniając jego typ osobowości, doświadczenie i poziom zaangażowania.
- Zbudujesz pod okiem trenera strategię motywacyjną dla swojego zespołu i otrzymasz informację zwrotną.
Szkolenie rekomendowane menedżerom, kierownikom bądź leaderom zarządzającym podległym zespołem.
Program szkolenia
Charakterystyka zespołów rozproszonych i specyfika ich potrzeb
- Zespół projektowy
- Zespół specjalistów
- Zespół sprzedażowy
- Rola lidera
Fundamenty motywacji – zanim zaczniesz działać
- Czynniki finansowe i ich wpływ na zaangażowanie.
- Sprawne zarządzanie operacyjne
- Jak efektywnie delegować zadania na odległość?
- Jak skutecznie powierzać obszary odpowiedzialności?
- Tajniki dobrej komunikacji w zespole
- „Schemat” komunikacyjny i klucz do skutecznego komunikowania się.
- Model Kwadratu Komunikacyjnego i jego zastosowanie w pracy na odległość.
Budowanie strategii motywacyjnych dla pracowników zespołów rozproszonych
- Jak motywować pracowników w zależności od ich typów osobowości?
- Pracownik doświadczony i granice nadzoru.
- Czy pracownik zaangażowany potrzebuje motywacji?
- Jak pracować z pracownikiem zniechęconym i zdemotywowanym?
Warsztat case study
- Przegląd dostępnych sposobów motywacyjnych.
- Budowanie strategii dla swojego zespołu ze wsparciem trenera.
- Sesja informacji zwrotnych.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391