O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie z wykorzystania MS Excel w pracy działu HR. Od uczestników wymagamy podstawowej znajomości MS Excel.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane do pracowników działów kadr, chcących efektywniej wykonywać swoją pracę z wykorzystaniem programu MS Excel.
Program szkolenia
- Niezbędne narzędzia
- Formatowanie (przygotowywanie formularzy do wypełnienia na papierze)
- Scalanie komórek
- Zawijanie tekstu
- Dobór obramowań
- Wykorzystanie i tworzenie stylów komórek
- Blokowanie wierszy i kolumn
- Ochrona komórek
- Przegląd wybranych funkcji (SUMA, ŚREDNIA, LICZ.JEŻELI, JEŻELI, ORAZ, WYSZUKAJ.PIONOWO)
- Tryby adresowania i nazwy zakresów
- Formatowanie (przygotowywanie formularzy do wypełnienia na papierze)
- Praca z danymi
- Sortowanie i filtrowanie
- Obiekt: TABELA
- Zbieranie danych z różnych arkuszy za pomocą funkcji i narzędzia KONSOLIDACJA
- Prezentowanie danych numerycznych i tekstowych
- Diagramy SmartArt (schemat organizacyjny, diagram Venna, piramida, diagramy cykliczne i inne)
- Wykresy do raportów i do prezentacji
- Dobór typu wykresu odpowiedniego do danych
- Formatowanie składników wykresu
- Wykorzystanie zestawów kolorystycznych do formatowania wielu wykresów jednocześnie (tworzenie własnych zestawów kolorów)
- Formatowanie komórek na podstawie ich wartości (formatowanie warunkowe)
- Formatowanie komórek uzależnione od liczb, dat i tekstu
- Wychwytywanie wartości różnych od przeciętnych wartości w tabeli (mapy kolorów)
- Pokazywanie różnic między wartościami (paski danych i ikony)
- Zabezpieczenie tabel przed wpisaniem niepożądanych danych (poprawność danych)
- Formularze do wypełniania na ekranie komputera
- Listy rozwijane
- Pola wyboru
- funkcje wspomagające działanie formularza (WYSZUKAJ.PIONOWO, JEŻELI, INDEX)
- Przygotowywanie do druku
- Nagłówki i stopki
- Numeracja stron
- Powtarzanie wiersza tytułowego
- Wpasowywanie tabeli do jednej lub kilku stron wydruku
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
1 050
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach