MS Excel w marketingu. Najważniejsze narzędzia w raportach i analizach marketingowych

O szkoleniu

FORMA SZKOLENIA:

  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej
  • Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu.
  • Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
  • Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu, jak również sprzedaży
Dlaczego warto wziąć udział?

Narzędzia i funkcje Ms Excel uczestnik szkolenia pozna na przykładach:

  • obliczania wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, kosztów
  • tworzenia budżetu kampanii marketingowej oraz analizy kosztów
  • analizy rentowności
  • analizy badań prowadzonych wśród klientów
  • graficznej prezentacji wyników marketingowych i sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów kampanii
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • rachunku marżowego
  • konsolidowania danych dot. kampanii reklamowej
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
  • tworzenia analiz i kalkulacji, analizy ABC-XYZ
  • graficznej prezentacji wyników sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów sprzedaży i wielkości zamówień
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
  • konsolidowania danych sprzedażowych
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
Kto powinien wziąć udział?

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością Excela oraz osób średniozaawansowanych, które chcą ukierunkować swoją dotychczasową wiedzę na wykorzystanie jej w marketingu, analizach i raportach marketingowych.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA EXCEL DLA DZIAŁÓW MARKETINGU I SPRZEDAŻY1. Wprowadzanie różnego typu funkcji:

  • Funkcje logiczne
  • Funkcje statystyczne
  • Funkcje matematyczne
  • Funkcje daty/godziny
  • Funkcje informacyjne
  • Funkcje wyszukiwania
  • Funkcje tekstowe

2. Obsługa błędów3. Formatowanie warunkowe:

  • Reguły wyróżniania komórek
  • Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
  • Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego

4. Praca z tabelami

  • Tworzenie tabel
  • Formatowanie tabel
  • Automatyczna aktualizacja tabel
  • Tworzenie formuł w tabelach

5. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami

  • Tworzenie połączeń (w tym odwołania względne i bezwzględne)
  • Konsolidacja danych

6. Poprawność danych7. Wypełnianie błyskawiczne8. Sortowanie i filtrowanie danych

  • Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
  • Filtrowanie zaawansowane
  • Fragmentatory

9. Tabele przestawne

  • Tworzenie i aktualizacja danych
  • Modyfikowanie
  • Zmiana sposobu podsumowywania danych
  • Grupowanie danych
  • Pola i elementy obliczeniowe

10. Wykresy przestawne11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych

  • Dobór typu wykresu do danych
  • Wstawianie wykresu
  • Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
  • Wykresy z dwoma osiami
  • Wykresy zaawansowane

12. Narzędzia do optymalizacji

  • Szukaj wyniku
  • Solver

13. Import danych14. Makra

  • Rejestracja makr
  • Uruchamianie makr

Czas trwania

2 dni, 09:00-16:00

Prelegenci

Adam Kępka

Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Prowadzone na platformie ClickMeeting
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

Rejestracja

Standard
1 503
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.45% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/excel-marketing/

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!