Szkolenie

MS Excel w marketingu. Najważniejsze narzędzia w raportach i analizach marketingowych

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie online na temat użycia MS Excel do analiz i wspierania działąń marketingowych.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu. Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu.
Dlaczego warto wziąć udział?

Narzędzia i funkcje Ms Excela uczestnik szkolenia pozna na przykładach m.in.:

  • obliczania wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, kosztów
  • tworzenia budżetu kampanii marketingowej oraz analizy kosztów
  • analizy rentowności
  • analizy badań prowadzonych wśród klientów
  • graficznej prezentacji wyników marketingowych i sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów kampanii
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • rachunku marżowego
  • konsolidowania danych dot. kampanii reklamowej
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
  • tworzenia analiz i kalkulacji, analizy ABC-XYZ
  • graficznej prezentacji wyników sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów sprzedaży i wielkości zamówień
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
  • konsolidowania danych sprzedażowych
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością Excela oraz osób średniozaawansowanych, które chcą ukierunkować swoją dotychczasową wiedzę na wykorzystanie jej w marketingu, analizach i raportach marketingowych.

Program szkolenia

1. Wprowadzanie różnego typu funkcji

  1. Funkcje statystyczne
  2. Funkcje matematyczne
  3. Funkcje daty/godziny
  4. Funkcje informacyjne
  5. Funkcje wyszukiwania
  6. Funkcje tekstowe

2. Formatowanie warunkowe

  1. Reguły wyróżniania komórek
  2. Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
  3. Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego

3. Praca z tabelami

  1. Tworzenie tabel
  2. Formatowanie tabel
  3. Automatyczna aktualizacja tabel
  4. Tworzenie formuł w tabelach

4. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami

  1. Tworzenie połączeń
  2. Konsolidacja danych

5. Poprawność danych

6. Wypełnianie błyskawiczne

7. Sortowanie i filtrowanie danych

  1. Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
  2. Filtrowanie zaawansowane
  3. Fragmentatory

8. Arkusz prognozy

9. Tabele przestawne

  1. Tworzenie i aktualizacja danych
  2. Modyfikowanie
  3. Zmiana sposobu podsumowywania danych
  4. Grupowanie danych
  5. Pola i elementy obliczeniowe

10. Wykresy przestawne

11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych

  1. Dobór typu wykresu do danych
  2. Wstawianie wykresu
  3. Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
  4. Wykresy z dwoma osiami
  5. Wykresy zaawansowane

12. Narzędzia do optymalizacji

  1. Szukaj wyniku
  2. Solver

13. Import danych

14. Makra

  1. Rejestracja makr
  2. Uruchamianie makr

Czas trwania

2 dni, 10:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Anna Sławińska

ANNA SŁAWIŃSKA Trener szkoleń szkoleń komputerowych z ponad 13-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel na każdym poziomie zaawansowania. Absolwentka Matematyki Stosowanej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Informatyki i Ekonometrii w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Do tej pory przeprowadziła ponad 3500 godzin szkoleń dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Jest również autorką wielu skryptów szkoleniowych. Excel nie ma przed nią tajemnic, czym chętnie dzieli się z uczestnikami szkoleń. Prowadzi również szkolenia nie tylko z Excela, ale również z obsługi całego pakietu Office na każdym poziomie zaawansowania: Word, PowerPoint, Access, Outlook, OneNote. Posiada certyfikat ECDL Advanced, jest również certyfikowanym egzaminatorem ECDL.

Gdzie i kiedy

Online 6 - 7 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 4 - 5 października 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
790 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.




Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!