MS Excel w marketingu. Najważniejsze narzędzia w raportach i analizach marketingowych

O szkoleniu

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu. Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu.

Dlaczego warto wziąć udział?

Narzędzia i funkcje Ms Excela uczestnik szkolenia pozna na przykładach m.in.:

  • obliczania wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, kosztów
  • tworzenia budżetu kampanii marketingowej oraz analizy kosztów
  • analizy rentowności
  • analizy badań prowadzonych wśród klientów
  • graficznej prezentacji wyników marketingowych i sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów kampanii
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • rachunku marżowego
  • konsolidowania danych dot. kampanii reklamowej
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
  • tworzenia analiz i kalkulacji, analizy ABC-XYZ
  • graficznej prezentacji wyników sprzedażowych
  • optymalizacji kosztów sprzedaży i wielkości zamówień
  • prognozowania wielkości sprzedaży
  • analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
  • konsolidowania danych sprzedażowych
  • importu danych z zewnętrznych źródeł
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością Excela oraz osób średniozaawansowanych, które chcą ukierunkować swoją dotychczasową wiedzę na wykorzystanie jej w marketingu, analizach i raportach marketingowych.

Program szkolenia

1. Wprowadzanie różnego typu funkcji

  1. Funkcje statystyczne
  2. Funkcje matematyczne
  3. Funkcje daty/godziny
  4. Funkcje informacyjne
  5. Funkcje wyszukiwania
  6. Funkcje tekstowe

2. Formatowanie warunkowe

  1. Reguły wyróżniania komórek
  2. Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
  3. Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego

3. Praca z tabelami

  1. Tworzenie tabel
  2. Formatowanie tabel
  3. Automatyczna aktualizacja tabel
  4. Tworzenie formuł w tabelach

4. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami

  1. Tworzenie połączeń
  2. Konsolidacja danych

5. Poprawność danych

6. Wypełnianie błyskawiczne

7. Sortowanie i filtrowanie danych

  1. Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
  2. Filtrowanie zaawansowane
  3. Fragmentatory

8. Arkusz prognozy

9. Tabele przestawne

  1. Tworzenie i aktualizacja danych
  2. Modyfikowanie
  3. Zmiana sposobu podsumowywania danych
  4. Grupowanie danych
  5. Pola i elementy obliczeniowe

10. Wykresy przestawne

11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych

  1. Dobór typu wykresu do danych
  2. Wstawianie wykresu
  3. Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
  4. Wykresy z dwoma osiami
  5. Wykresy zaawansowane

12. Narzędzia do optymalizacji

  1. Szukaj wyniku
  2. Solver

13. Import danych

14. Makra

  1. Rejestracja makr
  2. Uruchamianie makr

Czas trwania

2 dni, 09:00-16:00

Prelegenci

Anna Sławińska

Trener szkoleń szkoleń komputerowych z ponad 13-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel na każdym poziomie zaawansowania. Absolwentka Matematyki Stosowanej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Informatyki i Ekonometrii w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Do tej pory przeprowadziła ponad 3500 godzin szkoleń dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Jest również autorką wielu skryptów szkoleniowych. Excel nie ma przed nią tajemnic, czym chętnie dzieli się z uczestnikami szkoleń. Prowadzi również szkolenia nie tylko z Excela, ale również z obsługi całego pakietu Office na każdym poziomie zaawansowania: Word, PowerPoint, Access, Outlook, OneNote. Posiada certyfikat ECDL Advanced, jest również certyfikowanym egzaminatorem ECDL.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma Clickmeeting
Platforma Clickmeeting
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena 2
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/excel-marketing/

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!