O szkoleniu
FORMA SZKOLENIA:
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej
- Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu.
- Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
- Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu, jak również sprzedaży
Narzędzia i funkcje Ms Excel uczestnik szkolenia pozna na przykładach:
- obliczania wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, kosztów
- tworzenia budżetu kampanii marketingowej oraz analizy kosztów
- analizy rentowności
- analizy badań prowadzonych wśród klientów
- graficznej prezentacji wyników marketingowych i sprzedażowych
- optymalizacji kosztów kampanii
- prognozowania wielkości sprzedaży
- rachunku marżowego
- konsolidowania danych dot. kampanii reklamowej
- importu danych z zewnętrznych źródeł
- tworzenia analiz i kalkulacji, analizy ABC-XYZ
- graficznej prezentacji wyników sprzedażowych
- optymalizacji kosztów sprzedaży i wielkości zamówień
- prognozowania wielkości sprzedaży
- analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
- konsolidowania danych sprzedażowych
- importu danych z zewnętrznych źródeł
DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością Excela oraz osób średniozaawansowanych, które chcą ukierunkować swoją dotychczasową wiedzę na wykorzystanie jej w marketingu, analizach i raportach marketingowych.
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA EXCEL DLA DZIAŁÓW MARKETINGU I SPRZEDAŻY1. Wprowadzanie różnego typu funkcji:
- Funkcje logiczne
- Funkcje statystyczne
- Funkcje matematyczne
- Funkcje daty/godziny
- Funkcje informacyjne
- Funkcje wyszukiwania
- Funkcje tekstowe
2. Obsługa błędów3. Formatowanie warunkowe:
- Reguły wyróżniania komórek
- Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
- Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego
4. Praca z tabelami
- Tworzenie tabel
- Formatowanie tabel
- Automatyczna aktualizacja tabel
- Tworzenie formuł w tabelach
5. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami
- Tworzenie połączeń (w tym odwołania względne i bezwzględne)
- Konsolidacja danych
6. Poprawność danych7. Wypełnianie błyskawiczne8. Sortowanie i filtrowanie danych
- Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
- Filtrowanie zaawansowane
- Fragmentatory
9. Tabele przestawne
- Tworzenie i aktualizacja danych
- Modyfikowanie
- Zmiana sposobu podsumowywania danych
- Grupowanie danych
- Pola i elementy obliczeniowe
10. Wykresy przestawne11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych
- Dobór typu wykresu do danych
- Wstawianie wykresu
- Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
- Wykresy z dwoma osiami
- Wykresy zaawansowane
12. Narzędzia do optymalizacji
- Szukaj wyniku
- Solver
13. Import danych14. Makra
- Rejestracja makr
- Uruchamianie makr
Czas trwania
2 dni, 09:00-16:00
Prelegenci
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.45% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/excel-marketing/
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140