O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w trybie online. Szkolenie pozwoli poprawić Ci organizację pracy biura, zwiększy Twoją efektywność oraz ułatwi raportowanie.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA
Słuchacze poznają mechanizmy pracy grupowej w MS Outlook. Nauczą się zarządzania zadaniami do wykonania, zadaniami kalendarzowymi oraz raportowania ich wykonania. Będą wiedzieli jak bezpiecznie korzystać z możliwości współdzielenia kont pocztowych, kalendarza oraz kontaktów.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA
Słuchacze poznają mechanizmy pracy grupowej w MS Outlook. Nauczą się zarządzania zadaniami do wykonania, zadaniami kalendarzowymi oraz raportowania ich wykonania. Będą wiedzieli jak bezpiecznie korzystać z możliwości współdzielenia kont pocztowych, kalendarza oraz kontaktów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się planowaniem i delegowaniem zadań w biurze, użytkowników aplikacji MS Outlook.
Program szkolenia
- Zaawansowane opcje Microsoft Outlook:
- Zarządzanie kontem e-mail (modyfikacja, dodawanie i konfiguracja wielu kont e-mail)
- Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości
- Źródła danych RSS
- Tryb offline i synchronizacja folderów
- Odwołanie wiadomości
- Odzyskaj usunięte elementy – co zrobić jak skasujemy wiadomość
- Asystent podczas nieobecności - Odpowiedzi automatyczne (poza biurem)
- Konfiguracja i ustawienia asystenta
- Dodatkowe reguły w asystencie
- Konfiguracja wiadomości
- Żądania potwierdzeń
- Nie dostarczaj przed
- Nie dostarczaj po
- Przyciski głosowania
- Kieruj odpowiedzi do
- Organizowanie wiadomości
- automatyczna segregacja za pomocą reguł
- Tworzenie złożonych reguł
- Aktywacja i dezaktywacja reguł
- Uruchamiania ręcznie reguł
- automatyczna segregacja za pomocą reguł
-
- Wykorzystanie narzędzia Szybkie kroki
- Kontakty: zbieranie, organizowanie i zarządzanie
- Zorganizowanie kontaktów w grupy przy użyciu folderów, widoków, kategorii
- Wysyłanie wiadomości i zaproszeń na spotkania dla grup kontaktów
- Wykorzystywanie kontaktów Outlook w innych programach
- Eksport i import kontaktów
- Zadania
- Przydzielanie zadań
- Śledzenie postępu prac nad przydzielonymi zadaniami
- Organizowanie spotkań firmowych przy użyciu Kalendarza
- Personalizacja Kalendarza: godziny pracy, dni wolne, strefy czasowe i inne
- Organizowanie spotkań:
- dobieranie terminu spotkania,
- wysyłanie zaproszeń,
- monitorowanie odpowiedzi,
- przenoszenie i anulowanie spotkań
- kto bierze udział w spotkaniu – śledzenie przez organizatora i uczestników
- Korzystanie z kilku kalendarzy
- Personalizacja Outlooka
- Tworzenie nowych szablonów wiadomości
- Dostosowanie widoków do własnych potrzeb
- Zmiana ustawień klienta poczty
- Udostępnianie zasobów Poczty
- Czym się różni pełnomocnictwo od uprawnień
- Udostępnienie poczty współpracownikom
- Współdzielenie się kontaktami z współpracownikami
- Udostępnianie kalendarzy i zadań
- Wykorzystanie uprawnień do zarządzania dostępem
- Wymiana informacji w firmie - foldery publiczne (opcjonalnie)
- Ogłoszenia wydarzeń firmowych
- Kalendarz firmowy
- Najważniejsze kontakty firmowe
- Grupy dyskusyjne
- Formularze (opcjonalnie)
- Tworzenie i wykorzystanie własnych formularzy
- Poczta zdalna (opcjonalnie)
- Tworzenie Grupy (nie grupy kontaktów) do organizacji komunikacji wewnątrz zespołów (opcjonalnie)
Czas trwania
1 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
600
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
Organizator
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach