O szkoleniu
Ja nie negocjuję.
Najlepsi negocjatorzy których spotkałem, mówią, że nie negocjują. NEGOCJACJE zostały spłycone - przeciwnik, walka, jak przycisnąć w trakcie negocjacji, chwyty negocjacyjne... No więc ja tak nie negocjuję.
Ja otwieram umysł drugiej strony negocjacji tak, że sama odkrywa wiele nowych rozwiązań. Zmieniam rozmówcy punkt widzenia na własne stanowisko i negocjacje. Dzięki temu osiągam porozumienie.
Jeśli potrafisz nauczyć mnie konkretnej metodyki Win-Win, podać mi algorytm, jeśli umiesz rozpoznawać i obniżać siłę negocjacji drugiej strony, obezwładniać chwyty, a impas i konflikt poprowadzić do zrozumienia i pogłębić jeszcze nimi relację - nie przychodź na szkolenia Negocjacje. Osiągnąłeś najwyższy poziom wtajemniczenia w negocjacje. Jeśli robisz to intuicyjnie, wychodzi Ci czasami -
przyjdź do mnie na szkolenie z Negocjacji -
nauczę Cię świadomego i skutecznego negocjowania.
Jakimi efektami zwróci się Twoja inwestycja w szkolenie z Negocjacji?
- przede wszystkim nie będziesz robić ustępstw podczas negocjacji bojąc się utraty porozumienia - przypomnij sobie wszystkie Twoje obniżki cen sprzedaży lub zgody na brak obniżenia ceny zakupu i pomyśl o skali oszczędności jaką będziesz mieć w zamian od teraz!
- ilu kontrahentów odeszło od Twojego stołu albo nie wróciło do ponownej współpracy? Teraz będą wracali, a decyzję o odejściu od stołu będziesz podejmować Ty. Długofalowe, dobre relacje i dywersyfikacja kontrahentów w negocjacjach to olbrzymie oszczędności!
- Wysoka efektywność negocjacyjna, to Twoja satysfakcja zawodowa, to motywacja do coraz lepszych wyników, to uśmiech do otaczającego Cię świata. Pokażę Ci piękny i ludzki wymiar negocjacji.
Jeśli zastanowisz się nad powyższym, inwestycja w to szkolenie jest promilem Twoich i Twojej firmy zysków!
Po szkoleniu z negocjacji:
- "obezwładnisz" stosowane na Tobie chwyty, triki i taktyki w sytuacji negocjacji
- zbudujesz przewagę w trakcie negocjacji dzięki umiejętności zmniejszania siły negocjacyjnej drugiej strony
- będziesz skutecznie doprowadzać do porozumienia satysfakcjonującego obie strony negocjacji (WIN-WIN), nawet w sytuacji kompletnej rozbieżności stanowisk
- będziesz umiejętnie negocjować każdym stylem negocjacyjnym, nie tylko swoim naturalnym
- wyprowadzisz negocjacje z impasu lub konfliktu do merytorycznej i konstruktywnej dyskusji
- będziesz stawiać granice w negocjacjach chroniąc swoje interesy, gdy druga strona chce Cię wykorzystać
- będziesz czuć się pewnie siebie i rozmawiać jak partner z twardym negocjatorem łagodząc go stosownymi technikami
- to Ty będziesz mieć kontrolę i główny wpływ na przebieg spotkania negocjacyjnego
Szkolenie z negocjacji jest dla Ciebie jeśli:
- chcesz negocjować bez agresji, chwytów, manipulacji, "dociskania siłowego" - które niszczą zaufanie i relację i powodują, że kontrahent czeka na dogodny moment, by zakończyć współpracę lub zemścić się,
- negocjujesz sprzedażowo i chcesz lepiej radzić sobie z kupcami, lub
- negocjujesz zakupowo - produkty, usługi (np. szkolenia;)) i chcesz skuteczniej negocjować z dostawcami,
oraz:
- masz doświadczenie w negocjacjach i chcesz uzupełnić swój intuicyjny warsztat o nowe, sprawdzone i unikatowe techniki, lub
- nie masz za sobą szkolenia z negocjacji i jesteś gotowy na wytężony wysiłek intelektualny, by zdobyć na moim szkoleniu oprócz fundamentalnych technik także zaawansowane i niespotykane techniki negocjacyjne, lub
- to nie jest Twoje pierwsze szkolenie z negocjacji i szukasz czegoś więcej, na wyższym poziomie, z autorskimi, unikatowymi technikami
Program szkolenia
1. Czym są Nowe Negocjacje w kontekście znanych stylów negocjacyjnych
1. Jakie znamy style negocjacyjne i jakie są konsekwencje używania każdego z nich
2. Jakie jest biologiczne podłoże siły negocjacyjnej i budowanie przewagi – dlaczego model Win-Win jest tak trudny do osiągnięcia w praktyce?
3. Win-Win jako element strategii długoterminowej w świetle teorii gier prof. J. Nasha („Piękny Umysł”)
4. 6 fundamentalnych zasad skutecznego negocjatora oraz ich wpływ na wyniki negocjacji
2. Chwyty i taktyki w trakcie negocjacji
1. Jak rozpoznać blef i kłamstwo po mimice i mikromimice twarzy?
2. Jak rozpoznać manipulacje i chwyty negocjacyjne oraz radzić sobie z nimi obracając je na własną korzyść:
- Cenne ustępstwo
- Dobry – zły glina
- Co by było, gdyby...
- Drzwiami w twarz
- Nagroda w raju
- Niepełne pełnomocnictwa
- Manipulowanie czasem
- Deprecjacja
- Pozorne ustępstwa
- Próbny balon
- Otwarte okno
- Pusty portfel
- Oskubywanie
- Stopa w drzwiach
- Udany szok
- Zasada konkurencji
- Odejście od stołu
3. Kiedy które taktyki warto stosować?
4. Czym różni się taktyka od chwytu?
5. Jak argumentować w odpowiedzi na zastosowane chwyty lub taktyki?
6. Gdzie przebiega granica między perswazją a manipulacją?
7. Jaka jest rola etyki w negocjacjach?
8. Symulacja negocjacji 1 na 1, pozwalająca wykorzystać w praktyce nabytą wiedzę
3. Negocjacje jako proces rozłożony w czasie
- Jakie wyróżniamy etapy w procesie negocjacji?
- W jaki sposób efektywnie przygotować się do każdego etapu negocjacji?
- Jak skutecznie rozpisać i porangować cele – wykorzystanie arkusza Nego-SMART.
- Zarządzanie czasem jako zasobem w procesie negocjacji.
- Impas jako element strategii negocjacyjnej.
- BATNA i ZOPA – czym są i w jaki sposób budować w oparciu o nie strategię negocjacyjną?
- Jak otworzyć licytacje i prowadzić je uczciwie?
- Jak składać propozycje?
- Kiedy zatrzymać się w licytacji i kiedy wycofać?
- Jak negocjować pozycyjnie i nie okopywać się na stanowiskach?
- Dlaczego ZOPA to nie przedział wspólny budżetów po obydwu stronach negocjacji?
- Jak można pogrzebać negocjacje błędnym szacowaniem ZOPY?
- Jakie znaczenie ma BATNA i WATNA dla ZOPY?
- Dlaczego nie warto bazować na przeciekach o budżecie drugiej strony negocjacyjnej?
- Symulacja negocjacji 1 na 1, pozwalająca wykorzystać w praktyce nabytą wiedzę
4. Neurolingwistyka i budowanie autorytetu w procesie negocjacji
- Jak wpływać na osiągnięcie swojego celu negocjacyjnego używając odpowiedniej składni zdań i presupozycji?
- Jak budować swój autorytet i charyzmę używając odpowiedniej składni zdań i presupozycji?
- Jak reagować na żądania w sposób otwierający dalszą dyskusje?
- Jak reagować na propozycje niemożliwe do zaakceptowania, aby nie ryzykować klinczu.
- Jak wychodzić z impasu przy użyciu tzw. „ramy rozwiązania”.
- Jak negocjować (np. umowy) w komentarzach, by nie zniechęcić drugiej strony?
- Na co zwrócić uwagę - negocjacje mailowe i telefoniczne
- Jakie miejsca zająć i jak zaaranżować przestrzeń w sali?
- Jak witać się w sytuacji uczestnictwa wielu negocjatorów, ograniczonej przestrzeni i barier (np. długi stół)?
- Jak budować autorytet i własną pozycję w negocjacjach sygnałami niewerbalnymi (mową ciała i głosem)?
- Symulacja negocjacji zespołowych, pozwalająca wykorzystać w praktyce nabytą wiedzę – symulacja nagrana zostaje na video, następnie odtworzona i poddana szczegółowej analizie pod kątem strategii, użytych taktyk, neurolingwistyki, komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz czynników zbliżających i oddalających od porozumienia.
5. Autorska metodyka 4WIN – algorytm dochodzenia do porozumienia.
- Jak wyjść poza licytacje?
- Jak wejść na bardziej zaawansowany poziom negocjacji niż interesy?
- Jak rozpoznawać potrzeby i przekonania drugiej strony negocjacji?
- Jak poruszać się po mapie przekonań rozmówcy-negocjatora?
- Jak odróżniać u rozmówcy-negocjatora przekonania kluczowe dla negocjacji od pobocznych?
- Jak za pomocą przekonań i wartości stworzyć drugiej stronie negocjacji nieskończoną ilość rozwiązań satysfakcjonujących obydwie strony?
- Jak wykorzystać przekonania drugiej strony negocjacyjnej do zmiany jej stanowiska?
- Jak zbudować partnerską relację
- Jak poprowadzić drugą stronę przy pomocy 4WIN™ z okopywania się na stanowiskach do odkrywania nowych satysfakcjonujących obie strony rozwiązań
Czas trwania
9.00-17.00 - łącznie 8h zegarowych
Prelegenci
Ponad 18 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. Wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
03-704 Warszawa
Panieńska 9/25
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin szkoleń otwartych stacjonarnych 4GROW
§ 1 DEFINICJE
- Organizator - 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866, zamiennie zwany 4GROW.
- Szkolenie – usługa realizowana przez 4GROW w wyznaczonym terminie i miejscu, wykorzystujące różnorodne formy rozwoju, m.in.: zadania, ćwiczenia, prezentacje, wykład, warsztat, dyskusja, gry, scenki, poszerzona o materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom oraz o dodatkowe gratisy takie, jak: nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, trening indywidualny przez rok po szkoleniu, materiały online w formie follow-up przez rok po szkoleniu. Warunkiem otrzymania materiałów jest wypełnienie ankiety poszkoleniowej i podanie adresu mailowego w opinii po szkoleniu. Szkolenie takie może być łączone ze szkoleniem live online, co oznacza, że w jednym szkoleniu biorą udział osoby przebywające w sali szkoleniowej oraz uczestnicy szkolenia live online.
- Uczestnik — osoba, której miejsce na Szkoleniu zostało objęte Rejestracją.
- Zgłaszający — przedstawiciel firmy, który z ramienia pracodawcy dokonuje zgłoszenia Uczestnika na Szkolenie i pośredniczy w całym procesie od zapisu do płatności - pomiędzy 4GROW, firmą, którą reprezentuje oraz Uczestnikiem lub Uczestnikami, których zapisuje na Szkolenie. Zgłaszający może być jednocześnie Uczestnikiem Szkolenia.
- Konsument — osoba fizyczna dokonująca z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Polecający - Uczestnik szkolenia, odbywającego się po 23.06.2021r., rekomendujący innym osobom uczestnictwo w szkoleniach 4GROW;
- Osoba polecona – Uczestnik szkolenia, powołujący się w Formularzu na Polecającego;
- Formularz — formularz zgłoszeniowy udostępniony przez 4GROW na stronie internetowej: https://4grow.pl/; w szczególnych wypadkach Organizator pozostawia sobie prawo do dostarczenia Formularza w innej formie.
- Rezerwacja — zgłoszenie Organizatorowi przez Zamawiającego prośby o rezerwację miejsca lub miejsc dla Uczestnika lub Uczestników na konkretnym Szkoleniu poprzez wypełniony Formularz.
- Rejestracja — potwierdzenie dokonanej wcześniej Rezerwacji oznaczające zakup zarezerwowanego wcześniej miejsca dla Uczestnika Szkolenia.
- Cena – wartość określająca w polskich złotych kwotę, jaka będzie naliczona Zamawiającemu w ramach Opłaty za Szkolenie. Informacja o Cenie opublikowana jest każdorazowo na stronie www 4GROW konkretnego Szkolenia przy konkretnym terminie oraz wskazana w Formularzu.
- Opłata - honorarium 4GROW za Rejestrację Uczestnika na Szkolenie, zgodnie z Ceną Szkolenia i ewentualnymi Rabatami – aktualnymi na dzień Rejestracji.
- Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady zakupu i wzajemne zobowiązania Organizatora, Uczestnika i /lub Zamawiającego Szkolenia w 4GROW realizowanego przez Organizatora
§ 2 JAK PRZEBIEGA REZERWACJA I REJESTRACJA
- Rezerwacja nie zobowiązuje Zgłaszającego do Rejestracji, jest zgłoszeniem zainteresowania konkretnym Szkoleniem dla konkretnego Uczestnika lub Uczestników w konkretnym terminie. Rezerwacja wymaga potwierdzenia mailowego przez 4GROW oraz poprzedza dokonanie Rejestracji.
- Rezerwacji miejsc na Szkoleniu dokonuje się poprzez wypełnienie Formularza na stronie www.4grow.pl
- W ciągu 2 dni roboczych, Zgłaszający otrzyma od 4GROW mailem informację o potwierdzeniu lub niepotwierdzeniu Rezerwacji przez Organizatora (np. w zależności od dostępności miejsc).
- W przypadku potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW, Zgłaszający ma możliwość Rejestracji Uczestnika/ów na Szkolenie poprzez:
- odpisanie na otrzymanego maila od 4GROW z załączoną Rezerwacją, wiadomością mailową o treści "Zapoznałam/em się z załącznikami, potwierdzam, że są zgodne z moją decyzją i akceptuję ich treści."
- lub poprzez przesłanie skanu podpisanej Rezerwacji w formacie doc. lub pdf. z załączonym Regulaminem 4GROW
oraz
- poprzez wniesienie Opłaty za Szkolenie
- lub poprzez uzyskanie zgody od Organizatora na wniesienie Opłaty po szkoleniu.
- Rejestracja jest równoznaczna z:
- akceptacją niniejszego Regulaminu przez Zgłaszającego i Uczestnika;
- upoważnieniem 4GROW do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu ze strony Zgłaszającego;
- gwarancją miejsca na Szkoleniu.
- Jeśli Zgłaszający nie dokona Rejestracji w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW lub w wyjątkowych sytuacjach - w ciągu innego terminu wyznaczonego przez 4GROW, Rezerwacja może zostać anulowana.
§ 3 OBOWIĄZKI 4GROW I BENEFITY
– CO OD NAS OTRZYMUJESZ
- Gratisy do Szkolenia - Uczestnik otrzymuje do Szkolenia dodatkowe usługi - gratis:
- Certyfikat ukończenia szkolenia – warunkiem otrzymania certyfikatu jest uczestnictwo w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin.
- Trening indywidualny – zdalne spotkanie trenera 4GROW z Uczestnikiem, odbywające się poprzez rozmowę telefoniczną lub online – poprzez platformę do internetowych rozmów audio / wideo. Wymiar treningu indywidualnego uzależniony jest od wybranego tematu Szkolenia i może obejmować od 60 do180 minut. Trening indywidualny Uczestnik może umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia, w wybrany jeden dzień miesiąca określony wcześniej przez trenera. Celem i tematem treningu indywidualnego jest zwiększenie efektywności Szkolenia w ramach zakresu programu Szkolenia.
- Nielimitowane wsparcie telefoniczne trenera – Uczestnik może kontaktować się telefonicznie z trenerem przez nieograniczony czas po Szkoleniu.
- Dostęp do platformy www.online.4grow.pl.
- Dodatkowe materiały – jeśli w pakiecie z danym Szkoleniem zapewnione są gratis dodatkowe materiały, informacja taka jest każdorazowo umieszczana na stronie www danego Szkolenia. Przykładowe materiały dodatkowe, jakie mogą zostać dołączone do Szkolenia to:
- Materiały szkoleniowe i poszkoleniowe. Warunkiem otrzymania dostępu do nich jest rejestracja na platformie www.online.4grow.pl
- Gwarancja terminu - jeśli przy konkretnym Szkoleniu na stronie www.4grow.pl opublikowana jest informacja, że termin Szkolenia jest gwarantowany, oznacza to, że Szkolenie dla zarejestrowanego Uczestnika nie zostanie przełożone i odwołane przez 4GROW.
4GROW zastrzega sobie możliwość odstąpienia od tego zapisu w przypadku wystąpienia szczególnych sytuacjach opisanych poniżej:
- zdarzeń losowych niezależnych od 4GROW;
- nagłej choroby lub wypadku trenera uniemożliwiających mu prowadzenie szkolenia przy jednoczesnym braku możliwości zastąpienia go przez innego trenera 4GROW;
- gdy zarejestrowany Uczestnik prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do firmy 4GROW i/lub istnieje uzasadnione ryzyko wykorzystania przez niego w celach szkoleniowych / doradczych: koncepcji, materiałów, ćwiczeń, scenariuszy, technik itp., których autorem jest 4GROW, otrzymanych podczas szkolenia.
- Analiza potrzeb szkoleniowych Uczestnika – Uczestnik otrzyma do 2 dni po zagwarantowaniu terminu przez Organizatora mailowe zaproszenie od trenera 4GROW do zgłoszenia swoich potrzeb, oczekiwań i celów rozwojowych związanych ze Szkoleniem. Jeśli Uczestnik przekaże swoje potrzeby rozwojowe trenerowi przed szkoleniem, trener albo uwzględni je w przebiegu Szkolenia albo - zaproponuje wspólne przepracowanie wybranych zagadnień w czasie treningu indywidualnego albo - jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
§4 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY
- Aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia, uczestnik powinien uczestniczyć w całym szkoleniu – w pełnym jego wymiarze godzinowym.
- Uczestnik dołoży starań aby odpowiedzieć na pytania trenera w ramach badania potrzeb przed Szkoleniem, dzięki czemu trener będzie mógł do nich odnieść się i zaproponować optymalny program doskonalenia kompetencji Uczestnika.
- Rejestracja Uczestnika jest jednoznaczna z jego oświadczeniem, że:
Jest świadomy odpowiedzialności karnej z tytułu naruszenia przepisów ustawy o prawie autorskim (Dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000 r. ze zmianami) i zobowiązuje się do przestrzegania tego prawa w odniesieniu do: materiałów, narzędzi, technik, ćwiczeń, koncepcji, scenariusza, narracji, zadań itp. przekazanych mu przez firmę 4GROW w ramach realizacji szkolenia, którego jest uczestnikiem - Brak spełnienia któregoś z wymagań w pkt. 2 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY nie może być podstawą do składania reklamacji.
§5 SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA
- Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w trakcie których są: 1 przerwa na lunch (60 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Każdy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 9:00 i kończy o 17:00. Dokładne informacje o miejscu, godzinie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia wysyłane są Uczestnikowi przed Szkoleniem mailowo.
- Obiady zamawiane są w restauracji, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, napoje, przekąski.
- Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi, ćwiczeń oraz uwagi od trenera.
§6 JAKIE PRZYZNAJEMY RABATY
- 4GROW oferuje następujące rabaty:
- Rabat w wysokości 20% od Opłaty za 2-giego i kolejnego Uczestnika zarejestrowanego na tym samym Formularzu, na ten sam temat i termin szkolenia.
- Kod rabatowy, uprawniający do skorzystania z rabatu w wysokości 100 zł za kolejne Zgłoszenie tego samego Zgłaszającego na inny termin dowolnego szkolenia
- Promocja 20%= 10%+10% obowiązuje na zapisy od 23.06.2021 do odwołania.
- 10% dla Polecającego:
- Organizator pomniejszy Polecającemu opłatę za szkolenie za każdą Osobę poleconą o 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która zapisze się na szkolenie, realizowane do końca miesiąca, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
- lub Polecający otrzyma Bon szkoleniowy za każdą Osobę poleconą w wysokości 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która dokona Rejestracji na Szkolenie realizowane później niż w miesiącu, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
- Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.1.1. i Suma Bonów szkoleniowych, o której mowa w pkt. C.1.2 to 100% ceny szkoleń, w których Polecający był Uczestnikiem od 23.06.2021.
- Bony szkoleniowe mogą być wykorzystywane tylko przez Polecającego i nie mogą być przekazane osobom trzecim.
- Bony szkoleniowe otrzymane przez Polecającego mogą zostać przeznaczone na opłatę dowolnego szkolenia otwartego z wyłączeniem ceny profilu Insights Discovery.
- Bony szkoleniowe nie są wymienialne na gotówkę i przelew zwrotny oraz nie jest zwracana jego niewykorzystana część.
- Bony szkoleniowe otrzymane w danym roku kalendarzowym można wykorzystać do końca następnego roku kalendarzowego
- 10% dla Osoby poleconej.
- Organizator pomniejszy Osobie poleconej opłatę za szkolenie w wysokości 10% ceny szkolenia, pod warunkiem, że Polecający spełnił warunki, o których mowa w §4 pkt 1.
- Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.2.1. wynosi 10% ceny szkolenia Osoby poleconej.
- Uczestnik nie może być jednocześnie Polecającym i Osobą poleconą.
- 10% dla Polecającego:
- First minute oraz Last minute w określonych terminach.
- Vouchery promocyjne, w określonych terminach.
- Rabaty z punktu a i d nie łączą się ze sobą oraz Vouchery przyznawane w działaniach promocyjnych 4GROW nie łączą z rabatami z punktu a i d. Rabat z punktu c.1. łączy się z Rabatami, o których mowa w §6 pkt.1 a, b, d, e natomiast rabat z punktu c.2. nie łączy się z rabatami z punktu a, b, e.
§7 SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
1. Faktura przesyłana jest w formacie pdf (e-faktura) lub w przypadku prośby Zgłaszającego jest ona wysyłana listem poleconym (na adres firmowy podany w zgłoszeniu i nazwisko Zgłaszającego, jeśli w polu uwag nie zostaną podane inne dane do wysyłki faktury).
2. Cena szkolenia obowiązuje z dnia Rezerwacji.
3. Zgłaszający lub podmiot, który reprezentuje, jest zobowiązany do wniesienia Opłaty za Szkolenie w terminie wskazanym na fakturze VAT.
4. Za dzień wniesienia Opłaty uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym 4GROW.
5. Opłata powinna zostać uiszczona:
- przelewem na konto Organizatora; dane do przelewu:
4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, numer rachunku: 76 1140 2004 0000 3502 8222 9271 lub - za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl
6. Organizator informuje, że w Opłatach za szkolenia będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że Zgłaszający umieści w polu Uwag w Zgłoszeniu deklarację, że Opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych, wtedy Opłata jest zwolniona z VAT.
§8 JAKICH ZMIAN MOŻESZ DOKONAĆ PO REJESTRACJI
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Istnieje możliwość zastąpienia Uczestnika inną osobą niż wskazana w Formularzu. Aby dokonać takiej zmiany, Zgłaszający zobowiązany jest powiadomić e-mailem o potrzebie takiej zmiany Organizatora (na adres: info@4grow.pl) najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem pierwszego dnia Szkolenia. Ze względu na zawartość merytoryczną Szkolenia i wysokie standardy jakości kształcenia w 4GROW, zmiany takiej można dokonać tylko w odniesieniu do całego wymiaru czasowego Szkolenia (a nie jego wybranej części).
- Zgłaszający może też bezkosztowo wycofać swoją Rejestrację lub przenieść ją z jednego Szkolenia na inne Szkolenie l - poprzez przesłanie wiadomości mailowej informującej o rezygnacji ze Szkolenia na adres info@4grow.pl.:
- najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia,
- najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia i jednocześnie nie później niż 2 dni robocze od wysłania przez 4GROW wiadomości mailowej do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o sprzedaniu wszystkich miejsc na Szkoleniu i w związku z tym – o kończącym się za 2 dni robocze etapie możliwych bezpłatnych zmian w Rejestracji.
- W przypadku wycofania Rejestracji zgodnie z powyższym pkt 3, Organizator zwróci Zgłaszającemu Opłatę wniesioną w ramach Rejestracji, na numer konta bankowego, z którego wniesiono Opłatę, w ciągu 10 dni roboczych.
- W przypadku, gdy Zgłaszający chce zgodnie z powyższym pkt 3 wycofać Rejestrację z jednego Szkolenia i jednocześnie przenieść ją na inne Szkolenie, zmiana taka wymaga dodatkowego potwierdzenia dostępności miejsc na wskazanym przez Zgłaszającego Szkoleniu. W przypadku dostępności miejsc, następuje bezkosztowa zmiana Rejestracji na nowe Szkolenie. W przypadku braku miejsc na wskazanym Szkoleniu lub braku odpowiadających Zgłaszającemu terminów innych Szkoleń, Zgłaszający może wycofać wcześniejszą rejestrację - nadal, przy założeniu zgodności z pkt 3. W przypadku różnicy pomiędzy Ceną nowego Szkolenia a wniesioną Opłatą, różnica zwracana jest Zamawiającemu - jeśli Opłata była wyższa niż Cena nowego Szkolenia lub do potwierdzenia Rejestracji na nowe Szkolenie wymagana jest dopłata różnicy pomiędzy wniesioną Opłatą a Ceną nowego Szkolenia.
- Wycofanie przez Zgłaszającego Rejestracji lub przeniesienie Rejestracji na inne Szkolenie lub inny termin Szkolenia, bez zachowania 30-dniowego terminu wskazanego w pkt 3, oznacza brak zwrotu pełnej Opłaty.
- W sytuacji zmiany Rejestracji, opisanej w powyższym, pkt 6, Organizator może na prośbę Zgłaszającego zwrócić mu część Opłaty wniesionej za Rejestrację zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 8.
- Gdy informacja o zmianie wskazanej w pkt 6 wpłynie na adres mailowy Organizatora wskazany w pkt 3:
- w przedziale czasowym 29 - 15 dni kalendarzowych do dnia rozpoczęcia Szkolenia - Zgłaszający poniesie połowę Opłaty za Rejestrację Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału za połowę Ceny w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia
- w przedziale czasowym 14 dni i krócej przed planowanym terminem Szkolenia - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia wypadającym nie później niż za 7 dni roboczych od chwili przekazania przez 4GROW takiej informacji. Oznacza to, że Uczestnik, który wycofa się z udziału w Szkoleniu na 14 dni lub krócej przed jego terminem, zostanie zapisany przez 4GROW na listę rezerwową uczestników innego Szkolenia. Z nowego Szkolenia będzie mógł skorzystać w tej sytuacji bezpłatnie tylko wtedy, gdy na 7 dni roboczych (lub mniej) przed jego terminem, będzie wolne miejsce na danym Szkoleniu.
- po 2 dniach od wysłania przez 4GROW maila do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o zamknięciu etapu zmian w Rejestracji i o możliwości skorzystania z bezpłatnej rezygnacji/zmiany terminu w ciągu dwóch dni roboczych - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Uczestnicy ci otrzymają dodatkowo możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia, na zasadach opisanych w punkcie „b” powyżej.
- Zawsze tylko jeden z punktów a, b lub c ma zastosowanie. Zmiany na warunkach opisanych w punkcie a, b i c można dokonać tylko raz.
- W przypadku zapisu z 20% rabatem od Ceny 2-giego i kolejnego uczestnika z tej samej firmy, na ten sam temat i termin Szkolenia i późniejszego rozbicia Uczestników na kilka innych terminów Szkoleń będzie wiązało się ze zmianą wysokości rabatów i wyższą Ceną za uczestnika.
- Szkolenie może być prowadzone przez innego naszego trenera dedykowanego do danego tematu niż trener pierwotnie podany w kalendarzu/szczegółach organizacyjnych. W takiej sytuacji wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani o tym fakcie, najpóźniej 3 dni przed Szkoleniem, za wyjątkiem sytuacji losowych, w wyniku których zmiana taka może nastąpić aż do dnia realizacji Szkolenia.
- 4GROW jest zobowiązany do poinformowania o zmianach wymienionych w punkcie 11 za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.
§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Danych jest firma 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania, a także do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych, powinny być skierowane na adres e-mail IOD: info@4grow.pl
Więcej informacji: Polityka prywatności 4GROW
§10 OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Organizator oświadcza, że wszelkie materiały udostępnione Uczestnikom podczas Szkolenia stanowią jego własność intelektualną i wszelkie ich powielanie, kopiowanie lub rozpowszechniane może się odbywać wyłącznie za jego pisemną zgodą.
§11 REKLAMACJE
- Uczestnik może składać reklamacje dotyczące Szkolenia w ciągu 30 dni od daty jego realizacji.
- Wszelkie reklamacje Uczestnik zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres info@4grow.pl .
- Organizator odpowie na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania drogą mailową.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Prawa Cywilnego.
- W sprawach spornych Organizator zastrzega sobie prawo do występowania przed sądem właściwym dla Organizatora.
- Wszystkie zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora (https://4grow.pl/regulamin).
- Wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres info@4grow.pl lub do siedziby Organizatora.
- Nazwa firmy: 4GROW Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Panieńska 9/25
- Kod pocztowy: 03-704
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1133052195