O szkoleniu
Szkolenie z negocjacji może być korzystne dla każdego – niezależnie od wykonywanego zawodu. Choć negocjacje kojarzą się z procesem prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji, to umiejętność prowadzenia negocjacji pomaga także w życiu codziennym – zarówno zawodowym, jak i osobistym. Dzięki technikom negocjacyjnym możemy efektywniej osiągać swoje cele przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.
Cele szkolenia:
✔️ nabycie kompetencji samodzielnego, skutecznego prowadzenia negocjacji,
✔️ nabycie umiejętności świadomego stosowania technik negocjacyjnych w codziennej pracy.
Korzyści ze szkolenia:
✔️ większa pewność siebie w codziennej pracy i życiu osobistym,
✔️ szybsze i bardziej skuteczne osiąganie celów zawodowych i prywatnych,
✔️ umiejętność zakończenia negocjacji zgodnie z ich intencją.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
✔️ istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji,
✔️ psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
✔️ głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
✔️ swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
✔️ zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
✔️ najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
✔️ sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
✔️ zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
✔️ właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
✔️ wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
✔️ skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
✔️ prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
✔️ stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
✔️ przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
✔️ opanowania emocji w kluczowych momentach.
Metody szkoleniowe:
miniwykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja
✅ Przydatna wiedza + narzędzia do jej praktycznego zastosowania w codziennej pracy.
✅ Interaktywne warsztaty prowadzone przez cenionego eksperta.
✅ Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami i możliwość zadawania pytań ekspertom.
✅ Możliwość wyboru dogodnej formy szkolenia: stacjonarnie w Warszawie lub ONLINE.
Pracownicy na każdym szczeblu, którzy w swojej pracy wykorzystują negocjacje, m.in.:
handlowcy,
sprzedawcy,
przedsiębiorcy,
kadra kierownicza,
menedżerowie zespołów.
Program szkolenia
Wprowadzenie do negocjacji
istota negocjacji
rodzaje negocjacji
warunki i zasady dobrych negocjacji
moja rola w procesie negocjacji
Psychologiczne podstawy negocjacji
podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach
reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym
kompetencje zawodowe negocjatora
budowanie profesjonalnej postawy negocjatora
osobowość a wybór stylu negocjacyjnego
emocje i samoocena w negocjacjach
Komunikacja w negocjacjach
znaczenie stylu komunikacyjnego
budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
aktywne słuchanie w procesie negocjacji
Przygotowanie do negocjacji i strategia
parametry negocjacji i ustalanie celów
BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
silne i słabe strony partnerów negocjacji
identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
Prowadzenie negocjacji
techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
efektywne finalizowanie procesu negocjacji
skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
Praktyka negocjacji
gra negocjacyjna oparta na przypadkach negocjacyjnych przygotowanych przez uczestników
omówienie negocjacji (wskazanie mocnych i słabych stron, podpowiedzi dodatkowych argumentów negocjacyjnych od trenera)
Odpowiedzi na pytania od uczestników. Podsumowanie szkolenia
Czas trwania
Szkolenie trwa w godz. 10.00-16.00 (dzień I) i 9.00-15.00 (dzień II).
Forma zajęć
Prelegenci
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży. Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Magazyn INMAG - tworzony przez zespół portalu Nieruchomosci-online.pl, ebooków i kursów online dotyczących sprzedaży. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
