O szkoleniu
Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje? Szkolenie z technik negocjacji pozwoli Ci zapanować nad sytuacją i nauczy, jak dobierać właściwe argumenty, by pertraktacje przebiegły po Twojej myśli. Warsztaty „Negocjacje w pracy” zaprojektowane przez nasze eksperckie grono, które od wielu lat z sukcesami prowadzi kursy z negocjacji i szkolenia sprzedażowe, to praktyczne treningi niezwykle użytecznej w pracy i w życiu osobistym umiejętności. Sztuka negocjacji oferuje liczne korzyści – niezależnie, czy będziesz prowadzić rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, czy negocjował cenę w sklepie, Twoje szanse na przekonanie innych do własnych racji znacznie wzrosną!
Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” rekomendujemy przede wszystkim firmom i ich pracownikom zaangażowanym w rozmowy istotne dla interesów firmy. Kursy poświęcone technikom prowadzenia efektywnych rozmów i negocjacji doskonale również dopełniają wyspecjalizowane szkolenie sprzedażowe, które organizujemy jako wsparcie dla działów handlowych, przedstawicieli handlowych i sprzedawców. Oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i profesjonalne szkolenia z negocjacji polecamy także wszystkim osobom, które chciałyby poznać tajniki pracy skutecznych negocjatorów, opanować techniki wywierania wpływu i nauczyć się reguł efektywnej argumentacji. Otwarte szkolenie z negocjacji to kurs, który ułatwi Ci realizację każdego celu, nauczy, jak zdobywać sprzymierzeńców i negocjować, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony, szacunek i dobre relacje. Profesjonalny kurs negocjacji „Negocjacje w pracy” to warsztat praktyczny o wysokim stopniu indywidualizacji programu – w czasie kursu weźmiemy pod uwagę specyfikę Twojej pracy i Twoje doświadczenia, aby przygotowany dla Ciebie lub Twojej organizacji trening koncentrował się na tym, co jest dla Ciebie najbardziej użyteczne i potrzebne. Otwarte szkolenia negocjacyjne prowadzimy w dwóch wariantach – jako kursy stacjonarne i szkolenia online, dzięki czemu możesz swobodnie decydować, w jakich okolicznościach będziesz szlifował kluczowe umiejętności negocjacyjne pod okiem naszych ekspertów. Trenerzy, którzy wprowadzą Cię w arkana wiedzy o skutecznych negocjacjach to wysoko wykwalifikowani specjaliści w swoich dziedzinach, którzy nie od dziś prowadzą kursy negocjacji, warsztaty sprzedażowe i szkolenia z obsługi klienta. Możesz mieć pewność, że nad Twoim rozwojem czuwać będą prawdziwi fachowcy z ogromnym trenerskim doświadczeniem.
Zachęcamy osoby głodne sukcesów, obecnych i przyszłych negocjatorów do zapisu na otwarte szkolenie „Negocjacje w pracy” i warsztaty uzupełniające: kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta”, otwarte szkolenia dla sprzedawców „Prospecting pozyskiwanie nowych klientów” i „Skuteczny handlowiec”. Każde szkolenie z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji kończy się wydaniem certyfikatu potwierdzającego ukończenie profesjonalnego kursu w naszej renomowanej szkole. Zapraszamy!
Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” to szansa, by pozyskać wyspecjalizowaną wiedzę o:
- procesie efektywnych negocjacji i jego znaczeniu dla organizacji;
- przedmiocie negocjacji;
- zaawansowanych zasadach prowadzenia negocjacji według modelu harvardzkiego w ujęciu praktycznym oraz podstawowych pojęć dotyczących negocjacji według modelu harvardzkiego;
- technikach i narzędziach prowadzenia negocjacji;
- indywidualnych aspektach procesu negocjacji;
- sposobach budowania postawy negocjatora nastawionego na odnoszenie sukcesu negocjacyjnego.
Szkolenie poświęcone sztuce negocjacji to kompendium rzetelnej i usystematyzowanej wiedzy niezbędnej do osiągania założonych celów poprzez mediacje, pertraktacje czy rozmowy sprzedażowe.
Otwarte kursy z technik prowadzenie negocjacji doskonalą praktyczne umiejętności:
- stosowania w praktyce zasad przygotowania i przeprowadzania negocjacji;
- rozwiązywania problemów związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem negocjacji oraz jasnego określania celu i angażowania się w rozwiązywanie problemów;
- planowania i przeprowadzania negocjacji według modelu harvardzkiego;
- oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeń.
Warsztat umożliwi Ci sprawne posługiwanie się językiem korzyści i strat. Zapoznamy Cię z efektywnymi technikami i wyposażymy w narzędzia pozwalające osiągać na drodze negocjacji rozwiązania korzystne dla obu stron. Kurs „Negocjacje w pracy” pozwala rozwinąć umiejętności przydatne w niemal każdym zawodzie i w życiu osobistym – świetnie uzupełni kurs z efektywności osobistej czy szkolenie z obsługi klienta lub sprzedaży.
Stacjonarny i zdalny kurs „Negocjacje w pracy” pogłębia użyteczne kompetencje związane z:
- negocjowaniem;
- wywieraniem wpływu;
- komunikacją interpersonalną;
- współpracą zespołową;
- ukierunkowaniem na realizację celów stanowiskowych.
Dzięki rozwojowi umiejętności negocjacji i związanych z nią kompetencji będziesz łatwiej realizować wyznaczone cele, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony procesu negocjacji. Kurs nauczy Cię skutecznych metod oddziaływania na otoczenie w taki sposób, by sprzyjało ono realizacji Twoich planów i zadań.
Adresaci szkolenia:
- Osoby chcące nauczyć się skutecznie negocjować.
- Prowadzić rozmowę tak, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje.
- Przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań.
Program szkolenia
Dzień 1.
Rozpoczęcie kursu. Diagnoza potrzeb, omówienie celów szkolenia i kontrakt.
Moduł I. Negocjacje w pracy – istota problemu
- Definicje i pojęcia podstawowe.
- Znaczenie i sens negocjacji.
- Procesy percepcji społecznej.
- Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
- Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
- Korzyści i straty.
Moduł II. Negocjacje w pracy – dynamika procesu negocjacyjnego
Fazy negocjacji
Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić?:
- Poznanie drugiej strony.
- Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
- Przygotowanie planu działania.
- Opracowanie argumentów.
Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy?:
- Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
- Rozpoczęcie negocjacji.
- Prezentacja ofert.
Negocjacje właściwe.
Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.
Moduł III. Negocjacje w pracy – style prowadzenia negocjacji
- Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
- Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
- Koncepcja „BATNA” (najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
- Styl efektywny.
- Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.
Moduł IV. Negocjacje w pracy – mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji
- Wybrane elementy osobowości negocjatora.
- Cechy dobrego negocjatora.
- Źródła wiedzy o partnerze i motywy zachowań partnera.
- Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
- Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
- Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
- Konflikt i sposoby zarządzania nim.
- Jak unikać konfliktu podczas rozmów?
- Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.
Moduł V. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu.
- Rola języka ciała w negocjacjach.
- Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
- Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
- Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.
Zakończenie 1. dnia szkolenia. Podsumowanie i wypracowanie osobistej check-listy.
Dzień 2.
Rozpoczęcie warsztatów i omówienie pierwszego dnia szkolenia
Moduł VI. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów
- Komunikacja werbalna w negocjacjach.
- Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji.
- Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
- Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
- Wywieranie wpływu na rozmówców.
Moduł VII. Negocjacje w pracy – manipulacje w negocjacjach
- Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
- Rozpoznawanie manipulacji.
- Manipulacje samooceną i emocjami.
- Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
- Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.
Moduł VIII. Negocjacje w pracy – uwarunkowania w negocjacjach
- Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych?
- Czas, miejsce, publiczność.
- Trafność doboru miejsca i czasu.
Moduł IX. Negocjacje w pracy – najczęstsze błędy w negocjacjach
Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.
Moduł X. Negocjacje w pracy – zakończenie negocjacji
- Zamykanie negocjacji.
- Formułowanie umowy.
- Kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.
Moduł XI. Negocjacje w pracy – autodiagnostyka
- Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.
Zakończenie kursu. Podsumowanie zajęć z powtórzeniem najważniejszych wiadomości. Opracowanie przez Kursantów indywidualnych planów działania.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
- Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz sprzedażowe – w branży finansowej, reklamowej i FMCG.
- Dyplomowany coach i trener biznesu, ekonomista, przedsiębiorca.
- Ponad 10 lat doświadczenia coachingowego (coach indywidualny i grupowy).
- Ponad 11 lat doświadczenia trenerskiego (trener biznesu i sprzedaży).
- Ponad 13 lat w biznesie i 4 lata na stanowisku kierowniczym.
- Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem Internetu).
- Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Specjalizacja trenerska: sprzedaż, przywództwo, przedsiębiorczość i rozwój osobisty.
- Specjalizacja coachingowa: coaching życiowy i biznesowy.
- Dla działów sprzedaży (Pozyskiwanie klientów, Techniki sprzedaży i negocjacji, Obrona ceny, Profesjonalna Obsługa Klientów itp.).
- Dla przyszłych i początkujących menedżerów (Budowanie autorytetu, Rozwiązywanie konfliktów, Delegowanie zadań, Komunikacja zespołowa, Wykorzystania coachingu w pracy menedżera).
KWALIFIKACJE:
- Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (dziś Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach).
- WSB w Poznaniu (Akademia Coacha i Akademia Trenerów Biznesu).
- Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach
(ICF Continuing Coach Education). - Uzyskał tytuł trenera i coach sprzedaży.
- Jest konsultantem stosującym narzędzie DISC D3+BAI.
- 4 dyplomy studiów wyższych.
- 2 ukończone uczelnie.
- 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
- 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
PROFIL TRENERA:
Od ponad 20 lat jest czynnie związana z biznesem, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dziś, w ramach własnej firmy, nadal współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.
Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby. Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.
Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.
Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.
Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu - zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).
Są to m.in. sytuacje:
- Utrata pracy.
- Wypalenie zawodowe lub jego początki.
- Rozwód, problemy w małżeństwie.
- Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
- Problemy finansowe, marazm.
- Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
- Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910