Negocjacje w pracy - dowiedź się jak stworzyć najbardziej efektywną strategię prowadzenia negocjacji realizując założone cele i budując relacje zawodowe.

O szkoleniu

Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje? Szkolenie z technik negocjacji pozwoli Ci zapanować nad sytuacją i nauczy, jak dobierać właściwe argumenty, by pertraktacje przebiegły po Twojej myśli. Warsztaty „Negocjacje w pracy” zaprojektowane przez nasze eksperckie grono, które od wielu lat z sukcesami prowadzi kursy z negocjacji i szkolenia sprzedażowe, to praktyczne treningi niezwykle użytecznej w pracy i w życiu osobistym umiejętności. Sztuka negocjacji oferuje liczne korzyści – niezależnie, czy będziesz prowadzić rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, czy negocjował cenę w sklepie, Twoje szanse na przekonanie innych do własnych racji znacznie wzrosną!

Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” rekomendujemy przede wszystkim firmom i ich pracownikom zaangażowanym w rozmowy istotne dla interesów firmy. Kursy poświęcone technikom prowadzenia efektywnych rozmów i negocjacji doskonale również dopełniają wyspecjalizowane szkolenie sprzedażowe, które organizujemy jako wsparcie dla działów handlowych, przedstawicieli handlowych i sprzedawców. Oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i profesjonalne szkolenia z negocjacji polecamy także wszystkim osobom, które chciałyby poznać tajniki pracy skutecznych negocjatorów, opanować techniki wywierania wpływu i nauczyć się reguł efektywnej argumentacji. Otwarte szkolenie z negocjacji to kurs, który ułatwi Ci realizację każdego celu, nauczy, jak zdobywać sprzymierzeńców i negocjować, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony, szacunek i dobre relacje. Profesjonalny kurs negocjacji „Negocjacje w pracy” to warsztat praktyczny o wysokim stopniu indywidualizacji programu – w czasie kursu weźmiemy pod uwagę specyfikę Twojej pracy i Twoje doświadczenia, aby przygotowany dla Ciebie lub Twojej organizacji trening koncentrował się na tym, co jest dla Ciebie najbardziej użyteczne i potrzebne. Otwarte szkolenia negocjacyjne prowadzimy w dwóch wariantach – jako kursy stacjonarne i szkolenia online, dzięki czemu możesz swobodnie decydować, w jakich okolicznościach będziesz szlifował kluczowe umiejętności negocjacyjne pod okiem naszych ekspertów. Trenerzy, którzy wprowadzą Cię w arkana wiedzy o skutecznych negocjacjach to wysoko wykwalifikowani specjaliści w swoich dziedzinach, którzy nie od dziś prowadzą kursy negocjacji, warsztaty sprzedażowe i szkolenia z obsługi klienta. Możesz mieć pewność, że nad Twoim rozwojem czuwać będą prawdziwi fachowcy z ogromnym trenerskim doświadczeniem.

Zachęcamy osoby głodne sukcesów, obecnych i przyszłych negocjatorów do zapisu na otwarte szkolenie „Negocjacje w pracy” i warsztaty uzupełniające: kurs obsługi klienta „Profesjonalna obsługa klienta”, otwarte szkolenia dla sprzedawców „Prospecting pozyskiwanie nowych klientów” i „Skuteczny handlowiec”. Każde szkolenie z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji kończy się wydaniem certyfikatu potwierdzającego ukończenie profesjonalnego kursu w naszej renomowanej szkole. Zapraszamy!

Dlaczego warto wziąć udział?

Otwarty kurs „Negocjacje w pracy” to szansa, by pozyskać wyspecjalizowaną wiedzę o:

  • procesie efektywnych negocjacji i jego znaczeniu dla organizacji;
  • przedmiocie negocjacji;
  • zaawansowanych zasadach prowadzenia negocjacji według modelu harvardzkiego w ujęciu praktycznym oraz podstawowych pojęć dotyczących negocjacji według modelu harvardzkiego;
  • technikach i narzędziach prowadzenia negocjacji;
  • indywidualnych aspektach procesu negocjacji;
  • sposobach budowania postawy negocjatora nastawionego na odnoszenie sukcesu negocjacyjnego.

Szkolenie poświęcone sztuce negocjacji to kompendium rzetelnej i usystematyzowanej wiedzy niezbędnej do osiągania założonych celów poprzez mediacje, pertraktacje czy rozmowy sprzedażowe.

Otwarte kursy z technik prowadzenie negocjacji doskonalą praktyczne umiejętności:

  • stosowania w praktyce zasad przygotowania i przeprowadzania negocjacji;
  • rozwiązywania problemów związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem negocjacji oraz jasnego określania celu i angażowania się w rozwiązywanie problemów;
  • planowania i przeprowadzania negocjacji według modelu harvardzkiego;
  • oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeń.

Warsztat umożliwi Ci sprawne posługiwanie się językiem korzyści i strat. Zapoznamy Cię z efektywnymi technikami i wyposażymy w narzędzia pozwalające osiągać na drodze negocjacji rozwiązania korzystne dla obu stron. Kurs „Negocjacje w pracy” pozwala rozwinąć umiejętności przydatne w niemal każdym zawodzie i w życiu osobistym – świetnie uzupełni kurs z efektywności osobistej czy szkolenie z obsługi klienta lub sprzedaży.

Stacjonarny i zdalny kurs „Negocjacje w pracy” pogłębia użyteczne kompetencje związane z:

  • negocjowaniem;
  • wywieraniem wpływu;
  • komunikacją interpersonalną;
  • współpracą zespołową;
  • ukierunkowaniem na realizację celów stanowiskowych.

Dzięki rozwojowi umiejętności negocjacji i związanych z nią kompetencji będziesz łatwiej realizować wyznaczone cele, zachowując przy tym uczciwość wobec drugiej strony procesu negocjacji. Kurs nauczy Cię skutecznych metod oddziaływania na otoczenie w taki sposób, by sprzyjało ono realizacji Twoich planów i zadań.

Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby chcące nauczyć się skutecznie negocjować.
  • Prowadzić rozmowę tak, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje.
  • Przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań.

Program szkolenia

Dzień 1.

Rozpoczęcie kursu. Diagnoza potrzeb, omówienie celów szkolenia i kontrakt.

Moduł I. Negocjacje w pracy – istota problemu

  • Definicje i pojęcia podstawowe.
  • Znaczenie i sens negocjacji.
  • Procesy percepcji społecznej.
  • Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
  • Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
  • Korzyści i straty.

Moduł II. Negocjacje w pracy – dynamika procesu negocjacyjnego

Fazy negocjacji

Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić?:

  • Poznanie drugiej strony.
  • Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
  • Przygotowanie planu działania.
  • Opracowanie argumentów.

Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy?:

  • Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
  • Rozpoczęcie negocjacji.
  • Prezentacja ofert.

Negocjacje właściwe.

Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.

Moduł III. Negocjacje w pracy – style prowadzenia negocjacji

  • Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
  • Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  • Koncepcja „BATNA” (najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
  • Styl efektywny.
  • Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł IV. Negocjacje w pracy – mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji

  • Wybrane elementy osobowości negocjatora.
  • Cechy dobrego negocjatora.
  • Źródła wiedzy o partnerze i motywy zachowań partnera.
  • Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
  • Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  • Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  • Konflikt i sposoby zarządzania nim.
  • Jak unikać konfliktu podczas rozmów?
  • Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.

Moduł V. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu.
  • Rola języka ciała w negocjacjach.
  • Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
  • Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
  • Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.

Zakończenie 1. dnia szkolenia. Podsumowanie i wypracowanie osobistej check-listy.

Dzień 2.

Rozpoczęcie warsztatów i omówienie pierwszego dnia szkolenia

Moduł VI. Negocjacje w pracy – komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenia rozmów

  • Komunikacja werbalna w negocjacjach.
  • Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji.
  • Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
  • Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
  • Wywieranie wpływu na rozmówców.

Moduł VII. Negocjacje w pracy – manipulacje w negocjacjach

  • Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
  • Rozpoznawanie manipulacji.
  • Manipulacje samooceną i emocjami.
  • Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
  • Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

Moduł VIII. Negocjacje w pracy – uwarunkowania w negocjacjach

  • Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych?
  • Czas, miejsce, publiczność.
  • Trafność doboru miejsca i czasu.

Moduł IX. Negocjacje w pracy – najczęstsze błędy w negocjacjach

Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.

Moduł X. Negocjacje w pracy – zakończenie negocjacji

  • Zamykanie negocjacji.
  • Formułowanie umowy.
  • Kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

Moduł XI. Negocjacje w pracy – autodiagnostyka

  • Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.

Zakończenie kursu. Podsumowanie zajęć z powtórzeniem najważniejszych wiadomości. Opracowanie przez Kursantów indywidualnych planów działania.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Maciej Kozubik
Trener sprzedaży; biznesu, kadry menedżerskiej. Coach.

PROFIL TRENERA:

  • Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz sprzedażowe – w branży finansowej, reklamowej i FMCG.
  • Dyplomowany coach i trener biznesu, ekonomista, przedsiębiorca.
  • Ponad 10 lat doświadczenia coachingowego (coach indywidualny i grupowy).
  • Ponad 11 lat doświadczenia trenerskiego (trener biznesu i sprzedaży).
  • Ponad 13 lat w biznesie i 4 lata na stanowisku kierowniczym.
  • Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem Internetu).
  • Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Specjalizacja trenerska: sprzedaż, przywództwo, przedsiębiorczość i rozwój osobisty.
  • Specjalizacja coachingowa: coaching życiowy i biznesowy.
  • Dla działów sprzedaży (Pozyskiwanie klientów, Techniki sprzedaży i negocjacji, Obrona ceny, Profesjonalna Obsługa Klientów itp.).
  • Dla przyszłych i początkujących menedżerów (Budowanie autorytetu, Rozwiązywanie konfliktów, Delegowanie zadań, Komunikacja zespołowa, Wykorzystania coachingu w pracy menedżera).

KWALIFIKACJE:

  • Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (dziś Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach).
  • WSB w Poznaniu (Akademia Coacha i Akademia Trenerów Biznesu).
  • Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach
    (ICF Continuing Coach Education).
  • Uzyskał tytuł trenera i coach sprzedaży.
  • Jest konsultantem stosującym narzędzie DISC D3+BAI.
  • 4 dyplomy studiów wyższych.
  • 2 ukończone uczelnie.
  • 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
  • 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
Kinga Kuberek
Coach. Trener.

PROFIL TRENERA:

Od ponad 20 lat jest czynnie związana z biznesem, w tym międzynarodowym. Pracowała w korporacjach w kraju i za granicą. Dziś, w ramach własnej firmy, nadal współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze doradztwa oraz negocjacji umów międzynarodowych, prowadzenia przetargów, czy reprezentowania zagranicznych podmiotów w Polsce. Ma stały kontakt z tym co dzieje się w biznesie, a to istotne w pracy z klientami w coachingu, mentoringu, czy prowadzeniu szkoleń.

Jest dyplomowanym coachem, ukończyła studia w tym zakresie na Uniwersytecie SWPS, należy do Izby Coachingu i pracuje według kodeksu etycznego Izby. Ukończyła również kurs w zakresie konsultacji kryzysowych w Instytucie Pozytywnej Terapii Kryzysu oraz szkolenie 1 stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) którą stosuje w pracy coachingowej.

Swoją wiedzą praktyczną i teoretyczną dzieli się pracując z przedsiębiorcami i menadżerami firm, prowadzi szkolenia dla firm, współpracuje z uczelniami wyższymi.

Jest pragmatyczna, ceni naturalność i otwartość i tacy też klienci do niej trafiają. Wierzy, że życie zawodowe łączy się z prywatnym, ze swoimi klientami rozmawiam o ich wartościach i przekonaniach, bo to stanowi trzon zmian.

Wspiera ludzi gdy dokonują zmian w życiu lub w pracy, kryzys postrzega jako początek zmian i rozwoju. Specjalizuje się w pracy z osobami poszukującymi nowych wyzwań zawodowych (COACHING KARIERY) oraz z osobami które stoją w obliczu trudnych zmian w życiu - zmian które ich na ten moment przerastają (COACHING KRYZYSU).

Są to m.in. sytuacje:

  • Utrata pracy.
  • Wypalenie zawodowe lub jego początki.
  • Rozwód, problemy w małżeństwie.
  • Konflikty w pracy i w środowisku domowym.
  • Problemy finansowe, marazm.
  • Lęki i obawy spowodowane przyszłością (Covid, wojna itp).
  • Innego rodzaju sytuacje powodujące kryzys na danym etapie.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
1 518
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!