O szkoleniu
Doświadczeni negocjatorzy osiągają efekty poprzez psychologiczną świadomość i umiejętność wykorzystania inteligencji emocjonalnej, zdobywania zaufania, identyfikacji potrzeb drugiej strony, asertywnego wywierania wpływu.
Negocjując na takim poziomie istotna jest umiejętność stworzenia poczucia bezpieczeństwa dla partnera w negocjacjach, żeby chciał się otworzyć. Istotna jest wiedza, jak poprzez zaspokojenie potrzeb drugiej strony wpłynąć na rezultat negocjacji.
Zaawansowany poziom negocjacji oznacza gotowość do odrzucenia logiki i racjonalności. Kompromis może prowadzić do nieefektywnego wyniku, z którego żadna strona nie będzie zadowolona. A konflikt wbrew pozorom może być korzystny i doprowadzić do oczekiwanego porozumienia.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak się konfrontować i postawić na swoim. Poznasz wpływ inteligencji emocjonalnej na wyniki negocjacji. Dowiesz się, w jaki sposób „nie” otwiera negocjacje. Poznasz taktyki kreowania drugiej stronie perspektywy straty. Dowiesz się, jak za pomocą pytań stworzyć drugiej stronie iluzję kontroli sytuacji. Dowiesz się, jak odkryć informacje, które mogę diametralnie zmienić negocjacje.
• Pracownicy działów zakupów, sprzedaży
• Kadra managerska
• HR Biznes Partnerzy
• Osoby zainteresowane rozwinięciem kompetencji negocjacyjnych.
Program szkolenia
Stawiaj na swoim nie przeciwstawiając się
Empatia taktyczna na usługach negocjatora
Zaproś drugą stronę do powiedzenia „nie”
Sztuka naginania rzeczywistości
Pytania konkretne – niech druga strona rozwiązuje Twoje problemy
Teoria czarnego łabędzia – sposoby na odkrycie nieznanych niewiadomych
To szkolenie to trzeci – po podstawach oraz rozwoju umiejętności - poziom warsztatu z negocjacji. Jest interaktywnym szkoleniem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) wejdziesz na wyższy poziom technik i narzędzi negocjacyjnych. Czyli na poziom, na którym zasada gotowości pójścia na kompromis jest pewnego rodzaju naiwnością. Poznasz reguły, które stanowią zaprzeczenie powszechnie znanych zasad. Konflikt może być korzystny. Doprowadzenie do „tak” wcale nie musi być dobrym krokiem. Nastawienie na win-win może prowadzić do większych strat. Sukces może wynikać z zupełnie nieprzewidzianych okoliczności.
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
TRENER / COACH / KONSULTANT / MENTOR/ DORADCA
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne blisko 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 2012r. działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Cena nie zwiera kosztów dojazdu i nocleg trenera
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042